نعنا بهار نخود – Nutrition Stripped


این نخود بهار نعناع یک تنوع سرگرم کننده از هوموس کلاسیک است که اگر عاشق حمص سنتی هستید، باید آن را امتحان کنید.

اگر به دنبال یک غوطه وری سریع، ساده، خوشمزه و سبک در آخر هفته هستید، این غذای عالی برای اضافه کردن به چرخش بهاری شماست.

نخود فرنگی مانند بسیاری از میوه ها و سبزیجات در فصل بهار رشد می کند.

ما همیشه به کاشت هر چه بیشتر گیاهان در طول سال توجه می کنیم و دوست داریم از چیزهایی که برداشت می کنیم کمی الهام بگیریم. این فلسفه جایی است که این دستور غذای سرگرم کننده متولد شد. ما یک مینی باغ با نعناع تازه و نخود فرنگی خوشمزه در باغ داریم، دیگر چه می توانید بخواهید!

این نعناع بهار نعناع از نعناع بیش از حدی که می‌دانستیم با آن چه کنیم به وجود آمد! علاوه بر این، هوموس گاهی اوقات می تواند برای ما کمی خسته کننده باشد، پس چرا آن را با یک نخود سرشار از پروتئین نیز تغییر ندهیم؟

با استفاده از سیستم پنج پایه برای ایجاد یک میان وعده سالم با این نخود نعنایی

یک وعده غذایی بنیادی پنج غذایی به هر وعده غذایی گفته می شود که حاوی تمام 5 عنصر موجود در سیستم فانداسیونال پنج باشد: کربوهیدرات های غیر نشاسته ای، کربوهیدرات های نشاسته ای، چربی های سالم، پروتئین و فاکتور طعم.

پنج پایه از شما در تغذیه بدن فیزیکی خود حمایت می کند تا بتوانید یاد بگیرید که چه بخورید، که اولین گام در خوردن آگاهانه است. بقیه این است که بدانید چگونه غذا بخورید و غذای خود را به طور مثبت تجربه کنید.

با گنجاندن این 5 عنصر در وعده غذایی خود، از بدن فیزیکی خود در سطح سلولی حمایت می کنید، و اطمینان حاصل می کنید که مواد مغذی مورد نیاز برای داشتن تمرکز تیز، هضم آرام، انرژی پایدار، خواب سالم و دراز مدت پر جنب و جوش را مصرف می کنید. سلامتی.

برای میان وعده ها، ما همیشه توصیه می کنیم حداقل 2 عنصر را با هم جفت کنید، بدون اینکه فاکتور طعم را شامل شود. این تضمین می کند که میان وعده ای متعادل داشته باشید که شما را تا وعده غذایی بعدی سیر نگه می دارد و قند خون شما را افزایش نمی دهد.

در اینجا پنج عنصر اساسی در این نخود بهار نعنایی آمده است:

1 • کربوهیدرات های غیر نشاسته ای

  • گوجه فرنگی
  • خیار
  • فلفل سبز
  • سایر سبزیجات غیر نشاسته ای برای غوطه وری

2 • کربوهیدرات های نشاسته ای یا قندی

3 • چربی سالم

4 • پروتئین

5 • فاکتور طعم

  • نعناع
  • موسیر ها
  • حکیم
  • لیمو
  • نمک
  • فلفل

نخود فرنگی

فقط 1 فنجان نخود حاوی حدود 4 گرم فیبر است که برای یک غذای جانبی بسیار خوب است و در طرح بزرگ روز شما، حدود 8 درصد از نیاز روزانه شما به فیبر است (بر اساس 35 گرم در روز که “استاندارد” است. برخی از مردم بیشتر نیاز دارند، برخی کمتر).

نخود فرنگی سرشار از ویتامین K، ویتامین های B، مواد معدنی و پروتئین گیاهی است، پروتئین با کیفیت بسیار زیادی که شرکت های پودر پروتئین گیاهی اخیراً شروع به ترکیب نخود فرنگی در مخلوط پودر خود کرده اند.

فقط 1 فنجان نخود فرنگی 8 گرم پروتئین تولید می کند که برای یک سبزی بسیار بالاست!

نعناع

مطالعات همچنین نشان داده اند که نعناع می تواند به تسکین مشکلات گوارشی مانند ناراحتی معده، نفخ، گاز و اسهال کمک کند. نعنا دارای مجموعه ای از آنتی اکسیدان ها و مواد مغذی گیاهی است که می تواند به کاهش استرس اکسیداتیو و التهاب کمک کند.

تازه یا منجمد؟

نخود فرنگی تازه ممکن است کمی مواد مغذی بیشتری برای ارائه داشته باشد و طعم شیرین تری داشته باشد، اما نخود فرنگی منجمد بسیار راحت و مقرون به صرفه است. مواد اضافی که در این دستور غذا نیاز خواهید داشت گیاهان، لیمو و چند چیز است که احتمالاً قبلاً در آشپزخانه خود دارید.

هنگامی که نخود فرنگی منجمد یا هر میوه یا سبزی را برای این موضوع خریداری می کنید، همیشه آن را تهیه کنید که تمام غذا را به عنوان تنها ماده تشکیل دهنده آن باشد. به عنوان مثال، کیسه نخودفرنگی منجمد را دریافت کنید که فقط نخودفرنگی را به عنوان ماده تشکیل می دهد. شما به هیچ چیز دیگری نیاز ندارید!

شیب نخود عالی در حال حرکت است

این نخود بهار نعناع در واقع بسیار متنوع تر از آن چیزی است که فکر می کنید. آن را در یخچال نگهداری کنید و برای یک میان وعده سریع با مقداری سبزیجات یا کراکرهای بدون گلوتن یا گرم به عنوان غذای جانبی برای شام یا ناهار میل کنید.

روش دیگر استفاده از این نخود نخودی بهار این است که آن را روی یک ساندویچ بمالید تا طعم لیمویی و نعناع روشنی پیدا کند یا چند عدد عروسک به پاستا یا دانه های دلخواه خود اضافه کنید و با کمی روغن زیتون بکر اضافه کنید. هوموس نخودی به یک سس خوشمزه تبدیل می شود که می تواند پاستا یا دانه های دلخواه شما را بپوشاند.

به هر حال شما انتخاب می کنید که از این دستور غذا لذت ببرید، ما می دانیم که شما هم مانند ما آن را دوست خواهید داشت!



منبع