سس پاستا توفو ابریشمی با فلفل قرمز بوداده


این سس ماکارونی توفو ابریشمی تنها در 5 دقیقه بدون خرد کردن و بدون پختن ترکیب می شود! با استفاده از مواد اصلی آشپزی مانند فلفل قرمز برشته شده و مخمر مغذی، این سس خامه‌ای، طعم‌دار و کمی دودی است که با پاستا یا گنوکی مورد علاقه‌تان هماهنگ می‌شود.

سس توفو فلفل قرمز بوداده روی پاستا صدفیسس توفو فلفل قرمز بوداده روی پاستا صدفی
این سس ماکارونی توفو ابریشمی به نام خود عمل می کند: بسیار ابریشمی، با طعمی غنی از فلفل قرمز بوداده و فقط کمی دود!

آیا می خواهید این دستور غذا را ذخیره کنید؟

ایمیل خود را وارد کنید تا به صندوق پستی شما ارسال شود. به علاوه، هر هفته دستور العمل های جدید عالی را از من دریافت کنید!

حس می‌کنم موضوع جدیدی در آشپزی من در شب ظاهر می‌شود: سس‌های ماکارونی گیاهی که در مخلوط‌کن درست می‌شوند. همه چیز با سس آلفردو بادام هندی بسیار هوس‌انگیز من شروع شد که سال‌ها یکی از مواد اصلی خانواده بوده است.

اما بعد از آن پاستا سبز و ماک و پنیر وگانم (همچنین با توفوی ابریشمی!) درست کردم و اکنون متوجه شدم که این یکی از ساده ترین راه ها برای گذاشتن یک وعده غذایی مغذی روی میز با حداقل تلاش است. احتمالاً به همین دلیل است که من آن را بسیار دوست دارم، زیرا من یک آشپز شب هفته بسیار تنبل هستم!

شما فقط ماکارونی مورد علاقه خود را بجوشانید، سس را در مخلوط کن بریزید و در صورت نیاز، یک طرف سبزیجات برشته اضافه کنید یا با باز کردن یک قوطی لوبیا سفید خامه ای، پروتئین را دو برابر کنید. et voila! یک شام وگان متعادل و آرام بدون سر و صدا.

توفو ابریشمی یک عنصر باورنکردنی است: طعمی فوق‌العاده نرم و ملایم‌تر از توفوی معمولی، می‌توان آن را به عنوان جایگزینی برای خامه در دستور العمل‌های گیاهی استفاده کرد زیرا مانند یک DREAM ترکیب می‌شود. این سس به هر سس ماکارونی حالت خامه ای می بخشد و همچنین کمی پروتئین را تقویت می کند. به عنوان یک متخصص تغذیه گیاهی، احتمالاً باید در مورد آن صحبت کنیم زیرا اطلاعات گمراه کننده ای در وبلاگ ها در مورد میزان پروتئین توفوی ابریشمی می بینم.

سؤالات متداول: آیا توفوی ابریشمی پروتئین زیادی دارد؟

توفوی ابریشمی نوعی توفوی فوق‌العاده صاف است که نسبت به توفوی سفت معمولی یا توفوی بسیار سفت از نظر محتوای آب بیشتر است، بنابراین به اندازه پروتئین متراکم نیست. نام تجاری محلی من استفاده می کنم، Sunrise، در مورد 4 گرم پروتئین در ⅓ فنجان (85 گرم). اگر در فروشگاه خود به توفوی ابریشمی سفت یا سفت دسترسی دارید، این مقدار پروتئین را کمی افزایش می دهد، حدود 6 تا 7 گرم. بنابراین تقویت خوبی است، اما پروتئین زیادی به تنهایی نیست.

من وبلاگ های زیادی را می بینم که ادعا می کنند سس های ماکارونی توفو ابریشمی “پر پروتئین هستند” به همین دلیل است که می خواهید مراقب اطلاعات تغذیه ای در اینترنت باشید (که توسط یک متخصص تغذیه واقعی نوشته نشده است!). من نمی گویم 6-7 گرم زیاد است. 20 گرم پروتئین؟ این بالاست!

و بله، وقتی با پاستا سرو می‌شود، این سس ماکارونی توفو ابریشمی، یک وعده غذایی با پروتئین بالا برای شما به ارمغان می‌آورد، بدون افزودن پروتئین اضافی به این دستور غذا. ترکیب این سس به اضافه دو فنجان پاستا پخته شده، 21 گرم پروتئین گیاهی برای شما به ارمغان می آورد.. شرط می بندم متوجه نشدید که ماکارونی پخته شده حاوی 8.6 گرم پروتئین در هر فنجان است! و این قبل از این است که یک پاستا با پروتئین بالاتر مانند ماکارونی مبتنی بر نخود جایگزین کنید یا پروتئینی مانند توفو کبابی یا لوبیا سفید اضافه کنید.

طرز تهیه این سس پاستا توفو ابریشمی فلفل قرمز خامه ای

این سس نمی تواند ساده تر باشد: فقط در عرض 5 دقیقه، توفوی ابریشمی و چند غذای اصلی آشپزی را با هم ترکیب می کنید تا یک سس بدون پخت و پز، بدون سس خرد شده که یک پوند کامل پاستا را تهیه کند! در اینجا نحوه انجام آن آمده است:

مواد تشکیل دهنده سس پاستا توفو ابریشمیمواد تشکیل دهنده سس پاستا توفو ابریشمی
این سس پاستا توفو ابریشمی 7 ماده ای بسیار آسان و بسیار خوش طعم است!

مرحله اول: مواد خود را جمع آوری کنید. شما به یک بسته 12 تا 14 اونسی توفوی ابریشمی، فلفل قرمز کبابی شیشه ای (یا باقیمانده)، مخمر تغذیه ای، پودر سیر، آویشن، آب لیمو، نمک، پاپریکا دودی و فلفل نیاز دارید.

مرحله دوم: همه این مواد را داخل مخلوط کن بریزید. برای این کار حتی به یک مخلوط کن با سرعت بالا نیاز ندارید! روی کم مخلوط کنید تا همه چیز خرد شود، سپس به آرامی به مقدار متوسط ​​​​افزایش دهید و هم بزنید تا یکدست شود، در کل حدود 1-2 دقیقه. شاید لازم باشد یکبار آن را خراش دهید.

مرحله سوم: مزه کنید، نمک را در صورت نیاز تنظیم کنید. از آنجایی که طعم فلفل قرمز خرد شده متفاوت است، می توانید آن را با ذائقه خود تنظیم کنید. مزه خیلی اسیدی دارید؟ فقط یک ½ قاشق چایخوری شکر به تعادل آن کمک می کند. به umami بیشتری نیاز دارید؟ یک تکان اضافی از مخمر مغذی را امتحان کنید.

مرحله چهارم: با پاستا داغ بریزید و سرو کنید. به نظر من بسته به شکل پاستا و میزان تند بودن آن، ممکن است کمی بیشتر از آنچه نیاز دارید سس داشته باشید. آن را داخل شیشه بریزید و در یخچال نگهداری کنید. برای زمانی که باقیمانده ها را دوباره گرم می کنید عالی است، زیرا سس کمی خشک می شود. می توانید از آن به عنوان سس نیز استفاده کنید.

دستور العمل های بیشتر وگان با استفاده از توفو ابریشمی:

سس توفو فلفل قرمز بوداده روی پاستا صدفیسس توفو فلفل قرمز بوداده روی پاستا صدفی

سس پاستا توفو ابریشمی با فلفل قرمز بوداده

این سس ماکارونی توفو ابریشمی تنها در 5 دقیقه بدون خرد کردن و بدون پختن ترکیب می شود! با استفاده از مواد اصلی آشپزی مانند فلفل قرمز برشته شده و مخمر مغذی، این سس خامه‌ای، طعم‌دار و کمی دودی است که با پاستا یا گنوکی مورد علاقه‌تان هماهنگ می‌شود.

سنجاق
چاپ

سس پاستا توفو ابریشمی فلفل قرمز بوداده

  • 12 اونس توفو ابریشمی، من از بسته های 12-14 اونسی با موفقیت یکسان استفاده کرده ام
  • 2 فنجان ها فلفل قرمز کبابی شیشه ای، تخلیه شده
  • 2 قاشق غذاخوری مخمر تغذیه ای
  • 1 قاشق چایخوری پودر سیر
  • 1 قاشق چایخوری نمک
  • ½ قاشق چایخوری آویشن خشک
  • ¼ قاشق چایخوری فلفل قرمز دودی
  • 1 قاشق سوپخوری آب لیموی تازه فشرده
  • فلفل تازه ترک خورده

برای خدمت

  • 1 پوند بسته پاستا مورد علاقه شما، طبق دستورالعمل بسته پخته شده، آبکش شده است
  • تمام مواد سس را در مخلوط کن بریزید. روی کم مخلوط کنید تا فلفل ها تجزیه شوند، سپس به آرامی سرعت را به متوسط ​​افزایش دهید و هم بزنید تا یکدست شود، در کل حدود 1-2 دقیقه.

  • نمک را بچشید و در صورت نیاز تنظیم کنید. خیلی اسیدی؟ کمبود اومامی؟ یادداشت ها را در پست وبلاگ ببینید.

  • با پاستا داغ بریزید و سرو کنید.



منبع