سالاد کلم قرمز گرم بو داده با عدس ترد


هوس خوردن سبزیجات در یک روز سرد دارید؟ این سالاد کلم قرمز برشته شده گرم با عدس ترد فقط یک چیز است! یک سالاد گرم و رضایت بخش با مقدار زیادی سبزیجات آب و هوای خنک مانند کلم قرمز، پیاز و رازیانه به اضافه یک سس بالزامیک خامه ای و تن ها طعم.

سالاد کلم قرمز بو داده در کاسه صورتی با چنگالسالاد کلم قرمز بو داده در کاسه صورتی با چنگال
آیا میل به یک سالاد گرم، سیر کننده و خوش طعم دارید؟ این سالاد کلم قرمز برشته شده با عدس ترد، شما را به طرز متفاوتی در مورد این که سالاد می تواند باشد فکر کنید!

یکی از قوانین آشپزخانه من این است که وقتی شک دارید، آن را کباب کنید. تفت دادن سبزیجات طعم های جدیدی را از سبزیجات مورد علاقه ما ایجاد می کند. نرم کردن نت های خاکی یا تلخ و افزودن حس کاراملی و شیرینی. این ترفندی است که من بارها و بارها در کتاب های آشپزی خود مانند جدیدترین (!!) جادوی گیاهی خود استفاده می کنم.

و اگر مطمئن نیستم برای شام چه درست کنم، هر آنچه را که در کشوی محصولات است می گیرم و برشته می کنم. گاهی اوقات، من سبزیجات برشته گفته شده را به عنوان غذای جانبی می‌خورم، مانند کلم بروکسل برشته شده‌ام. گاهی اوقات، این است بخش یک سالاد، مانند پانزانلا زمستانی من یا کل شام مانند کدو اسپاگتی برشته من با پستو.

اما هر چند وقت یک بار، یک نفر ایده ای دارد که شما را به فکر وا می دارد، چگونه من هرگز به آن فکر نکرده ام؟ و برای من، جاستین دویرون دوست داشتنی و سالادهای پخته نابغه اش بود.

مانند سبزیجات برشته … اما یک سالاد واقعی. بنابراین، دو مورد از چیزهای کاملاً مورد علاقه من و یک سالاد گرم است تا بتوانید حتی در سردترین روزها از آن لذت ببرید؟!؟

این یک دستور غذای گیاهی است که قلب متخصص تغذیه من از این که مردم سالادهای گرم را بخورند در فصلی که گاهی اوقات مصرف سبزیجات به حاشیه می‌رود، از خوشحالی می‌پرد. در کمتر از 45 دقیقه، یک وعده غذایی گرم و مقوی خواهید داشت که می خواهید بارها و بارها بخورید. و طعم ها!!!

به نظر من کلم قرمز به اندازه کافی محبت نمی کند. مقرون به صرفه است، پرکننده است و برای چندین سال در یخچال ماندگاری دارد. و ممکن است تعجب کنید که بدانید این ماده غذایی نیز کاملاً مملو از مواد مغذی است. مانند همه سبزیجات چلیپایی، کلم قرمز سرشار از فیتوکمیکال های مبتنی بر گوگرد به نام گلوکوزینولات است که تصور می شود به ویژه ضد التهاب هستند و بخشی از یک روش تغذیه متمرکز بر پیشگیری از بیماری هستند.

این سالاد کلم قرمز برشته شده گرم، یک سالاد وگان به اندازه یک وعده غذایی است که طعم ها و بافت های متفاوتی دارد: وقتی کلم قرمز و پیاز قرمز را خیلی نازک خرد می کنید، در فر به رشته های ابریشمی و تقریبا آل دنته مانند رشته فرنگی تبدیل می شوند. در تابه ای دیگر، فر عدس ها را ترد می کند تا ترد شوند.

و در حالی که همه چیز در حال برشته شدن است، مقداری گلابی شیرین و رازیانه تازه و ترد را تکه تکه خواهید کرد. یک سس بالزامیک خامه ای و مقداری پنیر وگان تند و خوب… این سالاد متوسط ​​شما نیست.

این جشن گیاهان است.

طرز تهیه این سالاد کلم قرمز بو داده و خوش طعم

این سالاد دارای چند جزء است اما من قول می دهم که آماده کردن آن بسیار ساده است. در 45 دقیقه، کار شما کاملاً تمام شده و آشپزخانه تمیز است. کلم، پیاز و عدس را تفت دهید و سپس همه کارها را انجام دهید تا فر جادوی خود را انجام دهد!

مجموعه ای از سبزیجات در کاسهمجموعه ای از سبزیجات در کاسه
این چند ماده برای اطمینان است … اما هنوز هم در شب بسیار قابل انجام است!

مرحله اول: مواد خود را جمع آوری کنید. شما به مقداری کلم قرمز، پیاز قرمز، باقی مانده عدس فرانسوی پخته شده، گلابی رسیده، رازیانه تازه، مقداری گردو، جعفری، پنیر خامه ای گیاهی نیاز دارید – من سبک نیمه سفت مانند Spread’Em Kitchen Apricot Chile یا حتی یک فتای گیاهی را دوست دارم. . به علاوه مقداری روغن، نمک، فلفل و مقداری از سس بالزامیک خامه‌ای من (می‌توانید به راحتی این سس را در آخر هفته درست کنید و آن را تا زمانی که برای برشته شدن آماده شوید، در دست نگه دارید!).

مرحله دوم: شما آن کلم و پیاز قرمز را ریز خرد می کنید (یا اینطوری بخرید!!) و سپس با روغن، نمک، فلفل و گشنیز مخلوط کنید. روی یک صفحه کوچکتر، عدس ها را با روغن و نمک بریزید. سپس هر دو را در دمای 400 درجه (205 درجه سانتیگراد) به مدت 25-30 دقیقه تفت دهید و بعد از 15 دقیقه هم بزنید و بعد از آن هر چند دقیقه عدس ها را چک کنید، همانطور که قبل از کلم انجام می شود.

مرحله سوم: یک دسته از سس بالزامیک خامه ای را هم بزنید اگر قبلاً این کار را نکرده اید؛ گلابی، رازیانه، گردو و جعفری خود را آماده کنید و در حالی که در آشپزخانه هستید، آشپزخانه را مرتب کنید.

مرحله چهارم: وقتی کلم و عدس آماده شد، چند قاشق غذاخوری از سس را روی کلم بریزید و بریزید. واکنش اسید موجود در پانسمان با کلم را تماشا کنید، زیباست. سپس بقیه مواد را به مخلوط کلم اضافه کنید و دوباره هم بزنید. سالاد را در کاسه ها با بقیه سس در کناره سرو کنید. من دوست دارم کمی نم نم اضافی به کاسه ام اضافه کنم.

فکر می‌کنید کل غذا را نمی‌خورید؟ سپس کلم و پیاز را جدا از عدس و مواد سرد نگه دارید، طرز تهیه غذا. می توانید مخلوط کلم باقیمانده را به سرعت گرم کنید و با بقیه مواد مخلوط کنید.

دستور العمل های بیشتر سالاد سبزیجات بوداده

سالاد کلم قرمز بو داده در کاسه صورتی با چنگالسالاد کلم قرمز بو داده در کاسه صورتی با چنگال

سالاد کلم قرمز بوداده با عدس ترد

این سالاد کلم قرمز برشته شده گرم با عدس ترد فقط یک چیز است! یک سالاد گرم و رضایت بخش با مقدار زیادی سبزیجات آب و هوای خنک مانند کلم قرمز، پیاز و رازیانه به اضافه یک سس بالزامیک خامه ای و تن ها طعم.

سنجاق
چاپ

کلم قرمز تفت داده شده و پیاز قرمز

  • ½ کم اهمیت کلم قرمز، ریز خرد شده (⅛ اینچ)، یا 8 فنجان کلم قرمز خرد شده
  • 1 کم اهمیت پیاز قرمز، برش خیلی نازک (⅛ اینچ)
  • 1 قاشق سوپخوری روغن آووکادو، یا روغن زیتون فوق بکر
  • ½ قاشق چایخوری نمک
  • ½ قاشق چایخوری گشنیز آسیاب شده

عدس برشته ترد

  • 1 ½ فنجان ها عدس فرانسوی پخته شده، اگر مارکی دارید که خیلی لطیف نیست، می توانید عدس های کنسرو شده را زیر کنسرو کنید
  • 1 قاشق چایخوری روغن آووکادو، یا روغن زیتون فوق بکر
  • ¼ قاشق چایخوری نمک

مواد لازم سالاد

  • 1 گلابی رسیده، برشهای نازک
  • 1 فنجان رازیانه تازه ریز خرد شده، حدود 1 لامپ کوچک
  • ½ فنجان گردوی خام، خرد شده یا زیر تخمه آفتابگردان اگر مغز نداشته باشد
  • ½ فنجان جعفری فرفری، ریز خرد شده
  • ½ فنجان پنیر گیاهی نیمه سفت، مانند Spread Em Kitchen یا فتا وگان
  • 1 دسته ای سس بالزامیک خامه ای

مواد برشته شده را آماده کنید

  • فر را با دمای 400 ℉ (205 ℃) گرم کنید. یک ورقه فری بزرگ و کوچک با کاغذ روغنی آماده کنید.

  • روی ورق بزرگ، کلم و پیاز قرمز را با روغن، نمک و گشنیز بریزید و به طور یکنواخت پخش کنید. روی ورق کوچک، عدس ها را با روغن و نمک بریزید.

  • 15 دقیقه بپزید، کلم و عدس را هم بزنید و میزان پخت عدس را ارزیابی کنید. بسته به نرمی آنها، ممکن است سریعتر از کلم بپزند. بنابراین هر 3 تا 4 دقیقه یکبار آنها را چک کنید تا کلم بپزد تا مطمئن شوید که آنها را نسوزانید.

مجلس سالاد

  • در همین حال، سس را اگر قبلاً نگفته‌اید تکان دهید و بقیه مواد را ورقه‌ای برش دهید.

  • وقتی کلم و عدس تمام شد از فر خارج کنید. 2 تا 3 قاشق غذاخوری از سس را روی مخلوط کلم بریزید و بریزید. سپس اگر 4 وعده درست کردید، بقیه مواد سالاد به جز پنیر را به مخلوط کلم اضافه کنید و بین 4 کاسه تقسیم کنید. روی آن مقداری پنیر و کمی سس اضافه بریزید. لذت ببرید!!

اگر نمی‌توانید تمام دستور غذا را در یک جلسه انجام دهید، فقط یک وعده را در یک کاسه بریزید و مخلوط کلم، عدس، سس و مواد تازه را جدا بگذارید، به سبک آماده‌سازی غذا برای نگهداری. آنها به مدت 2-3 روز در یخچال نگهداری می شوند (لازم نیست عدس ها را در یخچال قرار دهید).



منبع