سالاد کشمش هویج رنده شده با نخود


این سالاد کشمش هویج با نخود بسیار خوشمزه است، به طوری که فراموش خواهید کرد که سبزیجات می خورید. خیلی خوبه! بنابراین، رنده خود را بردارید و بیایید یک شلاق بزنید سالاد مغذی حسی که در هر گردهمایی هنگام صرف غذا، توجه را به خود جلب می کند!

نمای بالای سر دو کاسه سالاد هویج رنده شده با نخود، کشمش و گیاهان روی یک تشک نارنجی، با یک گیاه زرد بالای سر.نمای بالای سر دو کاسه سالاد هویج رنده شده با نخود، کشمش و گیاهان روی یک تشک نارنجی، با یک گیاه زرد بالای سر.
با این سالاد بهاری مغذی، غذای مناسبی را در زمان ناهار میل کنید.

بنابراین، اخیراً همه چیز در مورد اینها بوده است سالاد بهارهمی دانید، آنهایی که با تمام آن مواد ضدالتهابی تقویت کننده سلامتی پر شده اند. آیا فرصتی برای بررسی آخرین ساخته من داشته اید؟ این سالاد توفو ترد طراوت را تراوش می کند که واقعاً سطح بعدی است! و البته، همیشه آن مورد مورد علاقه قدیمی قابل اعتماد وجود دارد: سالاد تند مرغ. هر بار برنده است، به خصوص با آن سس زردچوبه غیرقابل مقاومت!

سالادی که به سادگی نمی توانم در برابر آن مقاومت کنم

هویج ترد، کشمش شیرین، و نخود دلچسب را در نظر بگیرید که همگی با پوششی تند پوشیده شده اند. سس خردل عسلی خانگی. مثل یک مهمانی در دهان شماست و همه دعوت شده اند!

نمای نزدیک از یک کاسه سالاد هویج رنده شده با نخود، کشمش و سبزی.نمای نزدیک از یک کاسه سالاد هویج رنده شده با نخود، کشمش و سبزی.

در میان برنامه شلوغ من از تمرینات بدنسازی، خروج از باشگاه و پیکاپ برای استاد. IZ، و آماده شدن برای من متخصص تغذیه وقتی صحبت از تغذیه به میان می آید، با حضور در تلویزیون، هوس سادگی دارم. اما سادگی به معنای قربانی کردن طعم نیست. من تماماً در مورد بافت ها هستم و به ادویه هایی که در حد وسواس است میل دارم. 🙂

و بهترین بخش این است: می توانید این سالاد کشمش هویج را خودتان درست کنید. هویج ندارید؟ مشکلی نیست در مقداری فلفل دلمه ای ساب کنید. کشمش تمام شد؟ به جای آن مقداری کرن بری خشک بریزید. مردم دنیا ظرف سالاد شماست!

نمای نزدیک از دو کاسه پرتقالی پر از سالاد هویج رنده شده با نخود، کشمش و سبزی.نمای نزدیک از دو کاسه پرتقالی پر از سالاد هویج رنده شده با نخود، کشمش و سبزی.

خوب تغذیه شما نمی توانید از آن بگذرید

با این سالاد هویج به غذاهای سرشار از مواد مغذی تبدیل شوید! این پایین آمدن است:

  • هویج تازه رنده شده پر جنب و جوش فیبر مورد نیاز شما را تقویت می کند.
  • نخود حاوی پروتئین و مواد معدنی ضروری مانند روی است.
  • گیاهان معطر مانند جعفری و نعناع خواص ضد التهابی دارند.

بیایید این سالاد بهاری را با هم درست کنیم!

عناصر

مجموعه ای از مواد غذایی مانند هویج رنده شده، نخود، کشمش، سبزیجات تازه و سس.مجموعه ای از مواد غذایی مانند هویج رنده شده، نخود، کشمش، سبزیجات تازه و سس.
شش ماده ساده برای ایجاد یک سالاد خوشمزه بهاری

غذاساز من – Breville The Sous Chef

من از این Breville – The Sous Chef Peel and Dice Food Processor در آشپزخانه خود استفاده می کنم. من آن را حدود 3 سال پیش دریافت کردم و عملکرد زیبایی دارد، خرد کردن، خرد کردن، خرد کردن، رنده کردن و چرخ کردن را بسیار آسان می کند!

مرحله 1: آن طعم را تکان دهید!:

شیشه سنگ تراشی با سس خردل عسل با گیاهان در پس زمینه.شیشه سنگ تراشی با سس خردل عسل با گیاهان در پس زمینه.
پانسمان خردل عسلی خود را در یک شیشه سنگ تراشی تکان دهید. روغن زیتون، لیمو، خردل، پودر سیر، عسل – تکان دهید، تکان دهید، تکان دهید!

مرحله 2: مخلوط و مخلوط کنید:

نمای بالای یک کاسه سالاد با هویج رنده شده، نخود، کشمش و سبزی در کنار هم.نمای بالای یک کاسه سالاد با هویج رنده شده، نخود، کشمش و سبزی در کنار هم.
هویج را اضافه کنید و کشمش و نخود را داخل آن بریزید. سپس جعفری و نعنا را داخل آن بریزید. به خاطر داشته باشید که برای جلوگیری از خیس شدن سالاد، کنسرو نخود را کاملا آبکش کنید!
نمای بالای یک کاسه سالاد با هویج رنده شده، نخود، کشمش و گیاهان مخلوط شده با هم.نمای بالای یک کاسه سالاد با هویج رنده شده، نخود، کشمش و گیاهان مخلوط شده با هم.
آن سس شیرین خوش طعم را روی سالاد بریزید و به آن خوب هم بزنید. بهتر است این کار را درست قبل از سرو انجام دهید! و فراموش نکنید که قبل از ریختن شیشه مزون را به خوبی تکان دهید.

مرحله 3: پرتاب و سرو با ساس!

نمای نزدیک از بالای سر از دو کاسه سالاد هویج رنده شده با نخود، کشمش و گیاهان روی یک تشک نارنجی، با یک گیاه زرد بالای سر.نمای نزدیک از بالای سر از دو کاسه سالاد هویج رنده شده با نخود، کشمش و گیاهان روی یک تشک نارنجی، با یک گیاه زرد بالای سر.
زمان حفاری در!

برای یک لیست کامل از اندازه گیری مواد تشکیل دهنده و دستورالعمل های گام به گام دقیق، می توانید هر آنچه را که نیاز دارید در کارت دستور پخت قابل چاپ واقع در پایین این پست بیابید.

نکته سلامت قلب

سالاد خود را با چاشنی های غنی از امگا 3 مانند گردو، دانه کتان یا آووکادو تقویت کنید تا یک پانچ خوشمزه و مغذی داشته باشید.

ذکاوت در نگهداری سالاد: آن را تازه و ترد نگه دارید!

برای طراوت مطلوب، اجزای سالاد خود را جداگانه ذخیره کنید. به عبارت دیگر، سس خوش طعم، هویج ترد، گیاهان معطر و کشمش را در ظرف های جداگانه در یخچال نگهداری کنید. وقتی زمان سرو رسید، به سادگی سالاد خود را جمع کنید، روی سس بریزید و از تعادل کامل طعم ها و بافت ها لذت ببرید.

اگر دستور تهیه سالاد هویج ساده را بدهید، خوشحال می شوم از شما بشنوم! امتیاز خود را به اشتراک بگذارید، نظر بدهید و حتماً مرا تگ کنید اینستاگرام @DesiliciousRD! دیدن خلاقیت های شما روزم را می سازد!

تصویری از یک کاسه پرتقالی از سالاد هویج رنده شده با کشمش، نخود و سبزی.تصویری از یک کاسه پرتقالی از سالاد هویج رنده شده با کشمش، نخود و سبزی.

با کمال میل مال شماست، شهزادی

این سالاد کشمش هویج با نخود بسیار خوشمزه است، به طوری که فراموش خواهید کرد که سبزیجات می خورید. خیلی خوبه! بنابراین، رنده خود را بردارید و بیایید یک سالاد مغذی درست کنیم که در هر زمان صرف غذا، مرکز توجه را به خود جلب کند!

  • 1 شیشه سس خردل عسلی
  • 3 هویج، بزرگ، شسته شده، پوست کنده، رنده شده
  • 2 فنجان ها نخود، قوطی، بدون نمک، آبکش شده و آبکشی شده است
  • 1 فنجان کشمش
  • 2 فنجان ها جعفری، برگ صاف، فنجان بسته بندی شده، برگ های شسته شده، ریز خرد شده است
  • 1 فنجان نعناع، فنجان بسته بندی شده، برگ های تازه، شسته شده، ریز خرد شده
  • سس را با ترکیب روغن زیتون، آب لیمو، خردل، پودر سیر و عسل درست کنید. درب را محکم کنید و تکان دهید تا خوب مخلوط شود.

  • در یک کاسه بزرگ، هویج رنده شده، کشمش، نخود، جعفری و نعنا را با هم مخلوط کنید.

  • سس را روی سالاد خود بریزید و آن را بریزید تا به طور یکنواخت پوشش داده شود.

نکته سلامت قلب

  • سالاد خود را با مواد غنی از امگا 3 مانند گردو، دانه کتان یا آووکادو تقویت کنید تا یک پانچ خوشمزه و مغذی داشته باشید.

ذخیره سازی ایمن مواد غذایی

  • برای طراوت مطلوب، اجزای سالاد خود را جداگانه ذخیره کنید. به عبارت دیگر، سس خوش طعم، هویج ترد، گیاهان معطر و کشمش را در ظرف های جداگانه در یخچال نگهداری کنید. وقتی زمان سرو رسید، به سادگی سالاد خود را جمع کنید، روی سس بریزید و از تعادل کامل طعم ها و بافت ها لذت ببرید.

اطلاعات تغذیه:

کالری: 456کیلو کالری (23%)کربوهیدرات ها: 67g (22%)پروتئین: 10g (20%)چربی: 22g (34%)چربی های اشباع شده: 3g (15%)چربی های چند غیر اشباع: 3gچربی اشباع شده: 13gسدیم: 127میلی گرم (5%)پتاسیم: 945میلی گرم (27%)فیبر: 14g (56%)قند: 12g (13%)ویتامین A: 10664IU (213%)ویتامین سی: 77میلی گرم (93%)کلسیم: 143میلی گرم (14%)اهن: 5میلی گرم (28%)

به خاطر داشته باشید که ارزش های غذایی ارائه شده تقریبی و پیشنهادی هستند و ممکن است بسته به تنوع مواد تشکیل دهنده، اندازه وعده ها و تنظیمات دستور غذا نوسان داشته باشند. این جدول حقایق تغذیه نمی تواند نیازهای فردی شما را توضیح دهد. بدن شما – از جمله نشانه های گرسنگی و سیری – هر روز تغییر می کند. کم و زیاد خوردن در روزهای مختلف کاملاً خوب است. به جای اجازه دادن به احساس گناه در غذا، خوردن آگاهانه را در نظر بگیرید.

* درصد ارزش روزانه بر اساس یک رژیم غذایی 2000 کالری است.





منبع