کاسه سالاد سیب زمینی شیرین کلم فشفشه


با این کاسه سالاد سیب زمینی شیرین کلم فشفشه آماده شوید تا جوانه های چشایی خود را تکان دهید! سیب زمینی شیرین تند، کلم پیچ فرفری، شوید تازه و پسته ترد، طعم و مزه ای را به خود جلب می کنند. و آن پانسمان مزرعه وگان؟ این یک ضربه خامه ای است که نخواهید دید.

تصویری نزدیک از یک بشقاب بزرگ از تختی از کلم پیچ خرد شده، روی آن برش‌های سیب‌زمینی شیرین ذغالی بوداده که در یک سس خامه‌ای ریخته شده و با پسته خرد شده و شوید تازه پوشانده شده است.تصویری نزدیک از یک بشقاب بزرگ از تختی از کلم پیچ خرد شده، روی آن برش‌های سیب‌زمینی شیرین ذغالی بوداده که در یک سس خامه‌ای ریخته شده و با پسته خرد شده و شوید تازه پوشانده شده است.
هشدار: زیاده روی در انتظار است!

حالا اجازه دهید راز کوچکی را با شما در میان بگذارم. به عنوان یک متخصص تغذیه، هر زمان که من به هر شکلی از اسپاد افراط می کنم، به نظر می رسد همیشه گروهی از مخالفان را جذب می کنم که با نظراتی مانند “آیا باید آن را بخوری؟” یا “ام جی، سیب زمینی برای شما خیلی بد است!” اما اجازه دهید به شما بگویم، به عنوان یک دختر کاملاً مناسب، اجازه نمی دهم آن صداها روحیه سیب زمینی دوست من را تضعیف کنند.

این دستور غذا الهام گرفته از عشق تزلزل ناپذیر من به سیب زمینی و ناامیدی من از این تصور غلط است که اگر دیابت دارید نمی توان از آنها لذت برد. خوب، من اینجا هستم تا رکورد را ثابت کنم – سیب زمینی می تواند کاملاً بخشی از یک رژیم غذایی متعادل باشد!

نه، من هیچ یک از این منفی ها را نمی شنوم.

در عوض، من فقط برای شما خوشمزه و دستور العمل های سالاد مغذی که نه تنها جوانه های چشایی شما را وسوسه می کند بلکه از سلامت شما نیز حمایت می کند. بله، ما در حال ایجاد بشقاب های متعادل با طعم و مزه هستیم.

تصویری پرسپکتیو از کلم پیچ که روی آن تکه‌های سیب‌زمینی شیرین برشته تند پوشیده شده در یک سس خامه‌ای و پسته‌های خرد شده پوشیده شده است.تصویری پرسپکتیو از کلم پیچ که روی آن تکه‌های سیب‌زمینی شیرین برشته تند پوشیده شده در یک سس خامه‌ای و پسته‌های خرد شده پوشیده شده است.

پس پیش بندتان را بردارید و این کاسه سالاد سیب زمینی شیرین را با هم درست کنیم! این حماسه است!

در اینجا چیزی است که شما نیاز دارید

مواد پر جنب و جوش ساده که بافت و طعم را به هر لقمه ای می آورند.

مجموعه ای از مواد غذایی شامل سیب زمینی شیرین، سبزی، پسته، سس و ادویه جات.مجموعه ای از مواد غذایی شامل سیب زمینی شیرین، سبزی، پسته، سس و ادویه جات.

چگونه آن را درست کنیم

مرحله 1: فر خود را از قبل گرم کنید و اسپادهای خود را آماده کنید

با گرم کردن فر با دمای 450 درجه فارنهایت، برای مهمانی سیب زمینی آماده شوید.

یک سیب زمینی شیرین نصف شده، به سه قاچ ضخیم برش داده شده، با نصف دیگر و یک چاقوی سفید در کنار آن.یک سیب زمینی شیرین نصف شده، به سه قاچ ضخیم برش داده شده، با نصف دیگر و یک چاقوی سفید در کنار آن.
تیزترین چاقوی خود را بردارید! سیب زمینی شیرین را نصف کنید، سپس آنها را به یک سوم یا یک چهارم برش دهید – بسته به ضخامت آنها.
قاچ های سیب زمینی شیرین خام که به طور مرتب روی یک تخته چوبی چیده شده اند.قاچ های سیب زمینی شیرین خام که به طور مرتب روی یک تخته چوبی چیده شده اند.
نگه داشتن پوست نه تنها باعث قفل شدن مواد مغذی می شود بلکه در زمان شما نیز صرفه جویی می کند!

مرحله 2: چاشنی Shindig، سپس پخت ‘n’ Char

قاچ‌های سیب‌زمینی شیرین خام، چاشنی‌شده و آغشته به روغن، تزئین‌شده با برگ‌های آویشن تازه، روی یک ورقه پخت خط‌دار قرار گرفته‌اند.قاچ‌های سیب‌زمینی شیرین خام، چاشنی‌شده و آغشته به روغن، تزئین‌شده با برگ‌های آویشن تازه، روی یک ورقه پخت خط‌دار قرار گرفته‌اند.
در سینی فر بزرگ خود، به آن قاچ های سیب زمینی ظاهری خوش طعم بدهید. با روغن، فلفل، پاپریکا دودی و پودر فلفل قرمز بریزید. همه را درست روی سینی مخلوط کنید! یک لایه بچینید و روی آن را آویشن تازه قرار دهید.
قاچ های سیب زمینی شیرین پخته شده، ذغالی شده و روی یک ورقه پخت خط دار قرار می گیرند.قاچ های سیب زمینی شیرین پخته شده، ذغالی شده و روی یک ورقه پخت خط دار قرار می گیرند.
آنها را برای پخت (قفسه بالایی) به مدت 28 دقیقه یا تا زمانی که چنگال نرم شوند، بفرستید. برای 1 تا 2 دقیقه آب پز را تغییر دهید تا زغال اخته زیبا داشته باشید! با نمک تمام کنید.

مرحله 4: سس خامه ای وگان رانچ بزنید

عکس از بالا به پایین یک مخلوط کن فشرده با سس خامه ای زرد.عکس از بالا به پایین یک مخلوط کن فشرده با سس خامه ای زرد.
در حالی که سیب‌زمینی‌های شیرین شما جادویی می‌کنند، سس خامه‌ای وگان را با توفو، آب لیمو، مخمر مغذی و ادویه‌ها ترکیب کنید. این یک حس طعم در یک شیشه است – قول می دهم!

مرحله 5: مونتاژ سالاد: کلم پیچ آره!

یک بشقاب بزرگ از کلم پیچ خرد شده با شوید تازه روی یک رانر با رامکین آجیل و گیاهان در نزدیکی آن.یک بشقاب بزرگ از کلم پیچ خرد شده با شوید تازه روی یک رانر با رامکین آجیل و گیاهان در نزدیکی آن.
روی تختی از کلم پیچ خرد شده بخوابانید و روی آن دو سوم از سس دامداری وگان را بپوشانید. کلم پیچ را در سس بریزید و بگذارید حداقل 5 دقیقه بماند. اسیدیته لیمو به نرم شدن برگ های کلم پیچ کمک می کند. سپس روی آن را با شوید روی آن قرار دهید.
یک بشقاب بزرگ با یک تخت از کلم پیچ خرد شده که روی آن تکه‌های سیب‌زمینی شیرین بو داده شده است.یک بشقاب بزرگ با یک تخت از کلم پیچ خرد شده که روی آن تکه‌های سیب‌زمینی شیرین بو داده شده است.
روی آن سیب‌زمینی‌های برشته انباشته کنید – ممکن است برای کنترل کیفیت، چند عدد را در دهانم فرو کرده باشم!
یک بشقاب بزرگ از یک تخت از کلم پیچ خرد شده، روی آن برش‌های سیب‌زمینی شیرین ذغالی بوداده که در یک سس خامه‌ای ریخته شده و با پسته خرد شده و شوید تازه پوشانده شده است.یک بشقاب بزرگ از یک تخت از کلم پیچ خرد شده، روی آن برش‌های سیب‌زمینی شیرین ذغالی بوداده که در یک سس خامه‌ای ریخته شده و با پسته خرد شده و شوید تازه پوشانده شده است.
با پسته خرد شده و باقی مانده شوید تزیین کنید. باقیمانده سس را بریزید. آه لا لا!

نکات مهم تغذیه

این سالاد کلم پیچ و سیب زمینی شیرین که برای سادگی و غنای تغذیه ای طراحی شده است، تمام نت های مناسب را نشان می دهد. از نظر تغذیه ای، ارائه می دهد:

  • کلسیم، به لطف کلم پیچ.
  • فواید سلامت قلب، با گنجاندن مغز پسته و روغن زیتون.
  • مقادیر فراوان فیبر، به لطف آن سیب زمینی شیرین و کلم پیچ.

ذخیره سازی ایمن مواد غذایی

برای اوج طراوت، بلافاصله پس از افزودن سس به داخل این سالاد شیرجه بزنید – به من اعتماد کنید، این زمانی است که جادو اتفاق می افتد! اما اگر مقداری را برای بعد ذخیره می کنید، جای نگرانی نیست. به سادگی مواد را جداگانه ذخیره کنید و درست قبل از سرو کنار هم قرار دهید. و برای آن باقی مانده ها؟ آنها را در ظروف دربسته در یخچال نگه دارید. به خاطر داشته باشید که این سالاد به بهترین وجه ظرف 24 ساعت میل می شود.

تصویری از نمای نزدیک از یک بشقاب کلم پیچ خرد شده که روی آن سیب زمینی شیرین بو داده تند ریخته شده در یک سس خامه ای ریخته شده و با پسته خرد شده پوشانده شده است.تصویری از نمای نزدیک از یک بشقاب کلم پیچ خرد شده که روی آن سیب زمینی شیرین بو داده تند ریخته شده در یک سس خامه ای ریخته شده و با پسته خرد شده پوشانده شده است.

اگر این سالاد را با سیب زمینی شیرین امتحان کنید، خوشحال می شوم از شما بشنوم! امتیاز خود را به اشتراک بگذارید، نظر بدهید و حتماً مرا تگ کنید اینستاگرام @DesiliciousRD! دیدن خلاقیت های شما همیشه باعث لبخند من می شود!

با کمال میل مال شماست، شهزادی

با این کاسه سالاد سیب زمینی شیرین کلم فشفشه آماده شوید تا جوانه های چشایی خود را تکان دهید! سیب زمینی شیرین تند، کلم پیچ فرفری، شوید تازه و پسته ترد، طعم و مزه ای را به خود جلب می کنند. و آن پانسمان مزرعه وگان؟ این یک ضربه خامه ای است که نخواهید دید.

  • 1 شیشه پانسمان دامداری وگان
  • 3 سیب زمینی های شیرین، متوسط، شسته و خشک شده، پوست را بپوشانید و به قطعات ضخیم برش دهید
  • 2 قاشق غذاخوری روغن زیتون، فوق باکره
  • 1 قاشق چایخوری پودر فلفل قرمز، داغ، مطابق با اولویت خود تنظیم کنید
  • 1 قاشق چایخوری فلفل قرمز دودی
  • ½ قاشق چایخوری فلفل سیاه
  • 7 شاخه ها آویشن، تازه، شسته شده
  • ¼ قاشق چایخوری نمک، نمک دریا
  • 7 فنجان ها کلم پیچ، 80 گرم فرفری شسته فقط برگها ریز خرد شده
  • ¼ فنجان پسته، ساده، کامل
  • ½ فنجان شوید، تازه، شسته شده، ریز خرد شده
  • ابتدا فر را با دمای 450 درجه فارنهایت گرم کنید.

  • قاچ های سیب زمینی را به طور یکنواخت روی سینی فر با کاغذ روغنی پهن کنید (در صورت لزوم از دو سینی استفاده کنید). روغن زیتون بریزید و فلفل سیاه، پاپریکا دودی و پودر فلفل چیلی بپاشید. با استفاده از دست‌هایتان، آن را پرتاب کنید تا گوه‌ها به طور یکنواخت پوشش داده شوند.

  • قاچ های سیب زمینی چاشنی شده را در یک لایه روی ورقه پخت پخش کنید. برای طعم بیشتر، شاخه های آویشن تازه را روی قاچ ها قرار دهید.

  • ورقه پخت را در قفسه بالایی فر قرار دهید و به مدت تقریبی 28 دقیقه یا تا زمانی که سیب زمینی ها طلایی و نرم شوند، بپزید. سپس فر را روی حرارت قرار دهید و 1 تا 2 دقیقه دیگر بپزید تا بیرونی زغالی شود.

  • در حالی که سیب زمینی های شیرین در حال پخت هستند، سس خامه ای وگان را با مخلوط کردن توفو، آب لیمو، مخمر مغذی و ادویه ها آماده کنید تا یکدست شود. در یخچال نگهداری شود.

  • پس از آماده شدن سیب زمینی شیرین، سالاد را جمع کنید. با قرار دادن یک تخت از کلم پیچ خرد شده روی یک بشقاب سرو یا در یک کاسه بزرگ شروع کنید. دو سوم از سس دامداری وگان را روی کلم پیچ بریزید و روی آن را بپوشانید. اجازه دهید کلم پیچ حداقل پنج دقیقه بماند تا کمی نرم شود.

  • روی کلم پیچ را با شوید تازه، سیب زمینی شیرین بو داده و مغز پسته بپوشانید. با ریختن باقیمانده سس روی سالاد با باقیمانده شوید پایان دهید و بلافاصله سرو کنید.

ذخیره سازی ایمن مواد غذایی

  • برای اوج طراوت، بلافاصله پس از افزودن سس به داخل این سالاد شیرجه بزنید – به من اعتماد کنید، این زمانی است که جادو اتفاق می افتد! اما اگر مقداری را برای بعد ذخیره می کنید، جای نگرانی نیست. به سادگی مواد را جداگانه ذخیره کنید و درست قبل از سرو کنار هم قرار دهید. و برای آن باقی مانده ها؟ پس از سرد شدن آنها را در ظروف دربسته در یخچال نگهداری کنید. در عرض 24 ساعت بهتر است از آن لذت ببرید.

اطلاعات تغذیه:

کالری: 410کیلو کالری (21%)کربوهیدرات ها: 57g (19%)پروتئین: 12g (24%)چربی: 16g (25%)چربی های اشباع شده: 2g (10%)چربی های چند غیر اشباع: 3gچربی اشباع شده: 9gسدیم: 514میلی گرم (21%)پتاسیم: 1316میلی گرم (38%)فیبر: 12g (48%)قند: 12g (13%)ویتامین A: 37994IU (760%)ویتامین سی: 70میلی گرم (85%)کلسیم: 263میلی گرم (26%)اهن: 5میلی گرم (28%)

به خاطر داشته باشید که ارزش غذایی ارائه شده تقریبی و پیشنهادی است و ممکن است بسته به تنوع مواد تشکیل دهنده، اندازه وعده ها و تنظیمات دستور غذا نوسان داشته باشد. این جدول حقایق تغذیه نمی تواند نیازهای فردی شما را توضیح دهد. بدن شما – از جمله نشانه های گرسنگی و سیری – هر روز تغییر می کند. کم و زیاد خوردن در روزهای مختلف کاملاً خوب است. به جای اجازه دادن به احساس گناه در غذا، خوردن آگاهانه را در نظر بگیرید.

* درصد ارزش روزانه بر اساس یک رژیم غذایی 2000 کالری است.





منبع