سالاد شیشه ای اسپرینگ میسون با سس تمشک


آماده شوید تا برای یک کرم لب‌پشت‌کننده آماده شوید سس تمشک، ترکیبی شاد از عدس، خیار، پیاز، اسفناج و ریحان را با هم در یک طعم و مزه شگفت انگیز می بافید! بله، این سالاد جار میسون با پروتئین بالا یک طعم فوق العاده فصلی است.

صفحه نمایشی پر جنب و جوش از سالادهای بهاری شیشه ای سه لایه با تمشک و گل در قسمت جلو و پس زمینه.صفحه نمایشی پر جنب و جوش از سالادهای بهاری شیشه ای سه لایه با تمشک و گل در قسمت جلو و پس زمینه.
سالاد بهاری غنی از مواد مغذی در یک شیشه: ناهار جدید شما!

بسیار خوب، مردم، دور هم جمع شوید، زیرا من می خواهم مجموعه سالادهای بهارم را با صدای بلند تمام کنم! این سالاد شیشه‌ای مزون فینالی است که هوس کرده‌اید. من تمام اشتیاق آشپزی خود را به همراه تعدادی از مواد اولیه مورد علاقه خود در این خلاقیت ریخته ام. و باور کنید، وقتی می گویم: جوانه های چشایی شما در مسیر زندگی خود هستند!

جنبه مورد علاقه مطلق من؟ این ترکیب لذت بخش از شیرینی تند و نت های گلی لطیف. OOF که پانسمان! راستش را بخواهید، اگر به حال خودم رها شود، با خوشحالی هر روز در این کار افراط خواهم کرد. واقعاً شگفت‌انگیز است که چگونه یک قوطی عدس می‌تواند وقتی با طعم‌های پر جنب و جوش محصولات فصل بهار ترکیب می‌شود، دگرگون شود و یک لذت ضد التهابی ایجاد کند. در واقع، عدس یک غذای اصلی در خانه من به عنوان گیاهی است متخصص تغذیه!

این سالاد سرنخی از دیگر موفقیت های بهاری من دارد: ترد سالاد هویج و پیچ و تاب تازه در تنوری سالاد گل کلم بوداده در یک کوزه امیدوارم شما هم مثل من از آنها برای ناهار لذت ببرید!

یک صفحه نمایش پر جنب و جوش از سالادهای بهاری چهار لایه مزون جار با تمشک در اطراف.یک صفحه نمایش پر جنب و جوش از سالادهای بهاری چهار لایه مزون جار با تمشک در اطراف.

نکات مهم تغذیه

از نظر تغذیه ای متعادل، این سالاد میسون جار سالم ارائه می دهد:

  1. منبع عالی پروتئین گیاهی؛ ارائه 26 گرم در هر وعده!
  2. منبع خوبی از ویتامین K، با حسن نیت از اسفناج.
  3. به لطف عدس و اسفناج سرشار از فیبر است.
  4. ویتامین C و فلاونوئیدها، با افزودن تمشک و آب لیمو.

عناصر

چشمان خود را به مجموعه ای خیره کننده از مواد پر جنب و جوش در این دستور غذا ببرید!

مجموعه ای از مواد غذایی مانند عدس، سبزی، خیار، پیاز و سس که روی و اطراف یک تخته چوبی بلند طراحی شده است.مجموعه ای از مواد غذایی مانند عدس، سبزی، خیار، پیاز و سس که روی و اطراف یک تخته چوبی بلند طراحی شده است.

چگونه آن را درست کنیم

سس تمشک

تصویر یک شیشه سنگ تراشی از سس تمشک پر جنب و جوش با تمشک تازه در پشت و پیش زمینه.تصویر یک شیشه سنگ تراشی از سس تمشک پر جنب و جوش با تمشک تازه در پشت و پیش زمینه.
تمام مواد سس را در مخلوط کن فشرده اضافه کنید و آنقدر هم بزنید تا یکدست شود. آن را به ظرفی بریزید و در یخچال بگذارید تا زمان مونتاژ سالاد فرا برسد.

نکته برای آشپز تازه کار

بنابراین، معامله با عدس های کنسرو شده این است: آنها می توانند کاملاً خیس و خیس باشند و مستقیماً از قوطی خیس شوند، و این برای حال و هوای سالاد ما ایده آل نیست. کاری که من دوست دارم انجام دهم این است که هر بار یک مشت بگیرم و با یک حوله آشپزخانه تمیز به آنها دست بزنم. مثل این است که به آنها کمی ماساژ حوله ای بدهید تا این رطوبت اضافی را جذب کند. به من اعتماد کن، بعداً وقتی سالادت در غم خیس شنا نمی کند، از خودت تشکر می کنی!

نحوه لایه بندی سالاد شیشه ای میسون

لایه بندی سالاد شیشه ای ساده است! من با اضافه کردن سس به کف شیشه شروع می کنم. بعد، آن دسته از مواد مغذی مانند غلات یا پروتئین ها و به دنبال آن سبزیجات ترد هستند. می‌خواهید با سبزی‌ها یا سبزی‌های لطیف روی آن کار کنید. به این ترتیب، سالاد شما تازه و ترد می ماند تا زمانی که برای لذت بردن از آن آماده شوید!

در اینجا لایه بندی استراتژیک در عمل آمده است:

تصویری رو به رو از شیشه سنگ تراشی حاوی سالاد بهاری چند لایه شامل سس قرمز توت، اسفناج، خیار و عدس.تصویری رو به رو از شیشه سنگ تراشی حاوی سالاد بهاری چند لایه شامل سس قرمز توت، اسفناج، خیار و عدس.

برای یک لیست کامل از اندازه گیری مواد تشکیل دهنده و دستورالعمل های گام به گام دقیق، می توانید هر آنچه را که نیاز دارید در کارت دستور پخت قابل چاپ واقع در پایین این پست بیابید.

ذخیره سازی ایمن مواد غذایی

در اینجا یک نکته برای ذخیره سازی شگفت انگیز شما وجود دارد: از آنجایی که ما یک دسته کوچکتر از این سالاد را تهیه می کنیم، به یاد داشته باشید که آن را در یخچال نگه دارید و ظرف چند روز از آن لذت ببرید. با موادی مانند انواع توت ها – آنها از طراوت می ترکند اما ماندگاری کوتاه تری دارند. بنابراین، به یاد داشته باشید که هر لقمه خوش طعم را زمانی که در اوج خود است، میل کنید!

تصویری پرسپکتیو از دو شیشه مزون حاوی یک سالاد چند لایه شامل سس قرمز توت، اسفناج، خیار و عدس.تصویری پرسپکتیو از دو شیشه مزون حاوی یک سالاد چند لایه شامل سس قرمز توت، اسفناج، خیار و عدس.

این دستور سالاد پر پروتئین را امتحان کردید؟ نظر خود را در زیر بگذارید تا به من اطلاع دهید که چگونه پیش رفت. بازخورد شما باعث می شود قطار طعم و مزه در حرکت باشد! و اگر اتفاقاً موفقیت های آشپزی خود را به اشتراک بگذارید اینستاگرام – مرا @DesiliciousRD تگ کنید. من عاشق دیدن خلاقیت های آشپزخانه شما هستم!

با کمال میل مال شماست، شهزادی

آماده شوید تا برای یک کرم لب‌پشت‌کننده آماده شوید سس تمشک، ترکیبی شاد از عدس، خیار، پیاز، اسفناج و ریحان را با هم در یک طعم و مزه شگفت انگیز می بافید! بله، این سالاد جار میسون با پروتئین بالا یک طعم فوق العاده فصلی است.

سس تمشک

  • 1 فنجان تمشک، تازه، شسته، رسیده
  • ¼ فنجان آب لیمو، تازه فشرده شده،
  • ¼ فنجان روغن زیتون، فوق باکره
  • ½ قاشق چایخوری عصاره وانیل، خالص
  • 1 قاشق چایخوری فلفل سیاه

سالاد شیشه ای میسون

  • 2 فنجان ها عدس، کنسرو شده، قهوه ای، آبکش شده و آبکشی شده است
  • ½ خیار، بزرگ، شسته شده، به تکه های کوچک بریده شده است
  • ¼ پیاز قرمز، متوسط، ریز خرد شده
  • 4 فنجان ها اسفناج، شسته
  • ½ فنجان ریحان، تازه، شسته شده، ریز خرد شده

سس تمشک

  • در یک مخلوط کن فشرده، تمام مواد سس را با هم ترکیب کنید. مخلوط کنید تا یکدست شود. پانسمان را به ظرف مزون منتقل کنید و در یخچال بگذارید تا آماده استفاده شود.

  • سس را به طور مساوی بین شیشه های میسون تقسیم کنید.

  • مواد را به ترتیب زیر لایه لایه کنید: عدس، خیار، اسفناج و ریحان. شیشه های میسون را ببندید و تا زمان سرو در یخچال قرار دهید.

نکاتی برای آشپز تازه کار

  • بنابراین، معامله با عدس های کنسرو شده این است: آنها می توانند کاملاً خیس و خیس باشند و مستقیماً از قوطی خیس شوند، و این برای حال و هوای سالاد ما ایده آل نیست. کاری که من دوست دارم انجام دهم این است که هر بار یک مشت بگیرم و با یک حوله آشپزخانه تمیز به آنها دست بزنم. مثل این است که به آنها کمی ماساژ حوله ای بدهید تا این رطوبت اضافی را جذب کند. به من اعتماد کن، بعداً وقتی سالادت در غم خیس شنا نمی کند، از خودت تشکر می کنی!
  • با افزودنی‌ها خلاقیت به خرج دهید: از مخلوط کردن آن با مواد افزودنی مانند آجیل برشته شده، پنیر فتا خرد شده یا آووکادوی خرد شده برای طعم و بافت نترسید.

نحوه لایه بندی سالاد شیشه ای میسون

  • لایه بندی سالاد شیشه ای ساده است! من با اضافه کردن سس به کف شیشه شروع می کنم. بعد، آن دسته از مواد مغذی مانند غلات یا پروتئین ها و به دنبال آن سبزیجات ترد هستند. می‌خواهید با سبزی‌ها یا سبزی‌های لطیف روی آن کار کنید. به این ترتیب، سالاد شما تازه و ترد می ماند تا زمانی که برای لذت بردن از آن آماده شوید!

اطلاعات تغذیه:

کالری: 495کیلو کالری (25%)کربوهیدرات ها: 65g (22%)پروتئین: 26g (52%)چربی: 15g (23%)چربی های اشباع شده: 2g (10%)چربی های چند غیر اشباع: 2gچربی اشباع شده: 10gسدیم: 31میلی گرم (1%)پتاسیم: 1223میلی گرم (35%)فیبر: 32g (128%)قند: 5g (6%)ویتامین A: 3049IU (61%)ویتامین سی: 29میلی گرم (35%)کلسیم: 106میلی گرم (11%)اهن: 9میلی گرم (50%)

به خاطر داشته باشید که ارزش غذایی ارائه شده تقریبی و پیشنهادی است و ممکن است بسته به تنوع مواد تشکیل دهنده، اندازه وعده ها و تنظیمات دستور غذا نوسان داشته باشد. این جدول حقایق تغذیه نمی تواند نیازهای فردی شما را توضیح دهد. بدن شما – از جمله نشانه های گرسنگی و سیری – هر روز تغییر می کند. کم و زیاد خوردن در روزهای مختلف کاملاً خوب است. به جای اجازه دادن به احساس گناه در غذا، خوردن آگاهانه را در نظر بگیرید.

* درصد ارزش روزانه بر اساس یک رژیم غذایی 2000 کالری است.





منبع