کوکی های صورتی جویدنی (رنگی با چغندر!)


این کوکی های صورتی جویدنی بسیار سرگرم کننده هستند! درست کردن بسیار آسان است، فقط 30 دقیقه شروع به پایان می کند بدون نیاز به سرد کردن. یک کوکی قطره ای انتخاب کنید یا آنها را باز کنید. و آن رنگ؟ پوره چغندر واقعی به جای رنگ خوراکی (چیزی جز وانیل نخواهید چشید!)

شیرینی و لیوان صورتی جویدنی به شکل قلبشیرینی و لیوان صورتی جویدنی به شکل قلب
این کلوچه های صورتی چقدر بامزه هستند؟ به طرز شگفت انگیزی آسان درست می شود و به جای رنگ خوراکی با چغندر رنگ می شود.

من دوست دارم شیرینی پزی کنم…اما هیاهو زیاد دوست ندارم!! احتمال اینکه فر را روشن کنم زمانی افزایش می یابد که الف) می دانم همه مواد را از قبل آماده کرده ام و ب) آنقدر طول نمی کشد. به همین دلیل است که کلوچه های گلوله برفی بدون گلوتن و کلوچه های صبحانه وگان من برای همیشه مورد علاقه من در اینجا هستند.

اخیراً شخصی در وبلاگ نظری گذاشته است که “نسبت تلاش به پاداش” دستور غذای من را ستایش کرده است، فکر می کنم اکنون تمام شخصیت من این است. دستور العمل های گیاهی، اما برای آن تلاش کم و پاداش بالا … درست مانند این کوکی های صورتی جویدنی زیبا. هوم، قطعا بهتر از دستور العمل های خوشمزه یک آشپز تنبل به نظر می رسد.

صورتی‌سازی کوکی‌ها برای من ایده‌ای تصادفی است، به خصوص به این دلیل که من از آن دسته مادرانی نیستم که مهمانی‌هایی با تم باربی برگزار می‌کنند یا روز ولنتاین را به سبک زندگی تبدیل می‌کنند. کاش بودم، اما همانطور که در یک پادکست اخیر اشاره کردم، با تمام وجود از والدین B+ استقبال می کنم.

با این حال، من آن مادر متخصص رژیم غذایی وگان هستم که با ریختن مقداری سبزیجات یا مواد غذایی اضافی در جعبه نهار بچه‌هایش مشکل دارد، در حالی که آن را بدون آجیل نگه می‌دارد.

بنابراین من این کوکی های صورتی لطیف و جویدنی را یک پیروزی مطلق می دانم. برای شروع، این کوکی ها رنگ صورتی زیبای خود را از چغندر می گیرند، نه از رنگ خوراکی. چون چرا که نه؟!؟

چغندر دارای رنگدانه قوی است که در پخت زنده می ماند و مخلوط کردن پوره چغندر از چغندر از قبل پخته شده بسیار آسان است. به علاوه، در حالی که دقیقاً a پنهان شده است کوکی گیاهی، هیچ کس متوجه نمی شود که شما از چغندر در این کلوچه های گیاهی استفاده کرده اید، بنابراین ممکن است با افزایش اندکی در تغذیه، دل ها و ذهن ها را به علت چغندر جلب کند.

یکی دیگر از موفقیت‌های تربیتی: کوچک‌ترین من هنوز آنها را دوست دارد، حتی وقتی که نیمی از آرد گندم کامل و نیمی از آن را سفید می‌کنم.

همانطور که وعده داده شده بود، این کوکی ها واقعا آسان هستند. با استفاده از کره گیاهی سرد، می‌توانید این کوکی‌ها را از مخلوط کردن تا پخت بدون هیچ زمان سردی دریافت کنید. خمیر فوق‌العاده همه‌کاره است: من این‌ها را به‌عنوان یک بیسکویت قطره‌ای درست کرده‌ام یا آن‌ها را با رول درآورده‌ام و به شکل ستاره‌های زیبا یا شکل قلب برش داده‌ام (که دست‌ها به شکل دلخواه بود). می توانید آنها را با مقداری شکلات وگان تیره یا سفید ذوب شده بریزید یا با هل و پودر گل رز یک تنوع بزرگ درست کنید… من نکات زیادی در مورد نحوه درست کردن این دستور غذا در زیر اضافه کرده ام!

چگونه این کوکی های صورتی طبیعی وگان را درست کنیم

این خوراکی‌های صورتی جویدنی به سبک کوکی‌های شکری آنقدر ساده هستند که فقط به آن‌ها نیاز دارند 7 مواد تشکیل دهنده! این دستور پخت حدود دوجین کوکی 2 اینچی (5 سانتی متری) درست می کند، بنابراین برای فروش پخت نیز عالی هستند. در اینجا نحوه ساخت آنها به صورت گام به گام آورده شده است:

آرد شکر و کرهآرد شکر و کره
فقط 6 ماده فوق‌العاده (و یک ماده برای آماده کردن آسان!) برای شیرین‌ترین کوکی‌های صورتی جویدنی تا کنون

مرحله اول: مواد خود را جمع آوری کنید. شما به چوب های پخت وگان سرد (به نظر من Earth Balance قابل اطمینان ترین است)، شکر، پوره چغندر (دستورالعمل های زیر!)، وانیل، آرد، نمک و بکینگ پودر نیاز دارید.

مرحله دوم: آرد، نمک و بیکینگ پودر را با همزن بزنید در یک کاسه متوسط ​​و کنار بگذارید.

مرحله سوم: در یک کاسه بزرگ، کره گیاهی و شکر را خامه بزنید با همزن دستی تا زمانی که پف کند بدون تکه های کره باقی بماند. سپس پوره چغندر و وانیل را هم بزنید تا یکدست شود.

مرحله چهارم: مخلوط آرد را به مخلوط چغندر اضافه کنید، نصف یک بار، آنقدر هم بزنید تا ترکیب شوند. اگر قصد دارید یک دراپ کوکی درست کنید، آماده هستید! فقط 1 قاشق غذاخوری از خمیر را بردارید، رول کنید و در یک دیسک 2 اینچی (5 سانتی متری) فشار دهید و روی یک ورقه پخت پوشش داده شده قرار دهید. آنها خیلی پخش نمی شوند، بنابراین گذاشتن 1 اینچ (2.5 سانتی متر) بین هر کوکی خوب است.

می خواهید کوکی رول شده درست کنید؟ اگر خمیر کمی خیس است، فقط کمی آرد سفید را ورز دهید تا زمانی که در لمس خشک تر شود. سپس روی سطح کمی آردپاشی شده پهن کنید تا خمیر به ضخامت ¼ اینچ (½ سانتی متر) برسد و با شکل کاتر شیرینی مورد علاقه خود برش دهید.

Stقسمت پنجم: پخت در دمای 350 فارنهایت (176 درجه سانتیگراد) تا زمانی که کاملاً روی لبه ها قرار گیرند اما نه در مرکز تا جویدنی بمانند – بیش از حد نپزید! – حدود 12-14 دقیقه. بگذارید 5 دقیقه روی سینی فر روی توری سیمی خنک شود سپس مستقیماً روی توری سیمی بکشید تا کاملا خنک شود.

در یک ظرف دربسته تا 5 روز نگهداری کنید…اگر تا این حد دوام داشته باشند!

طرز تهیه پوره چغندر برای رنگ آمیزی خوراکی

ساده ترین راه برای تهیه پوره چغندر؟ مقداری چغندر از قبل پخته شده بخرید و سپس آنها را در یک غذاساز کوچک مخلوط کنید تا پوره شبیه چغندرهای ریز خرد شده نباشد، بلکه به شکل خمیر واقعی درآید، حدود 2 تا 3 دقیقه.

پوره چغندر در پردازندهپوره چغندر در پردازنده
برای تهیه پوره چغندر، فقط 2 تا 3 دقیقه چغندرهای خرد شده را در یک غذاساز کوچک بریزید تا تبدیل به خمیر شوند. می توانید از چغندرهای از قبل پخته شده، چغندرهای باقیمانده طعم دار استفاده کنید یا خودتان آنها را بخارپز کنید!

چیزی که باید مراقب آن باشید این است که برخی از چغندرهای از قبل پخته شده رنگدانه کمتری نسبت به سایرین دارند. بنابراین اگر چغندرها رنگ قهوه ای مایل به اکسیده بیشتری داشته باشند، کلوچه های شما نیز همینطور خواهند بود. به دنبال قرمزهای تیره باشید!

می خواهید آن رنگ را تضمین کنید؟ چغندر خود را بخارپز کنید. یک چغندر بزرگ بردارید، پوست را به خوبی بشویید (نیازی به پوست کندن نیست!)، قسمت بالا و پایین آن را جدا کنید و سپس به مکعب های 1 سانتی متری خرد کنید. می‌توانید در بخارپز مایکروویو یا در قابلمه‌ای کوچک با سبد بخارپز یا الک ریز بخار دهید تا زمانی که چنگال نرم شود، حدود 20 دقیقه. سپس مانند بالا پوره کنید تا یکدست شود.

تنوع طعم و تزئین این کوکی های صورتی

  • تنوع هل و گل رز: یکی از ترکیبات طعم مورد علاقه من! سعی کنید ¼ قاشق چایخوری (1 میلی لیتر) هل آسیاب شده و ½ قاشق چایخوری پودر گل رز را به خمیر اضافه کنید.
  • کوکی‌های شکلاتی تمشک: به عنوان آخرین مرحله، قبل از برداشتن با دست، ⅓ فنجان تمشک خشک یخ زده خرد شده و ⅓ فنجان چیپس شکلات تلخ را با دست مخلوط کنید.
  • قطره چکان شکلات: یا می توانید ½ فنجان شکلات سفید وگان یا تیره را با 1 قاشق چایخوری روغن نارگیل در مایکروویو ذوب کرده و روی شکل های برش خورده بریزید.

دستور العمل های خوشمزه تر کوکی های وگان سالم

شیرینی قلبی صورتیشیرینی قلبی صورتی

کوکی های صورتی جویدنی (رنگی با چغندر!)

این کوکی های صورتی جویدنی بسیار سرگرم کننده هستند! درست کردن بسیار آسان است، فقط 30 دقیقه شروع به پایان می کند بدون نیاز به سرد کردن. یک کوکی قطره ای انتخاب کنید یا آنها را باز کنید. و آن رنگ؟ پوره چغندر واقعی به جای رنگ خوراکی (چیزی جز وانیل نخواهید چشید!)

سنجاق
چاپ

مواد خشک

  • 2 فنجان ها آرد همه منظوره، یا 1 فنجان AP + 1 فنجان گندم کامل، انتخاب شما!
  • 1 قاشق چایخوری پودر خمیرمایه
  • ½ قاشق چایخوری نمک

مواد مرطوب

  • ½ فنجان کره گیاهی، من چوب تعادل زمین را دوست دارم، بگذارید 5 دقیقه قبل از استفاده بماند. گرم نکنید!
  • ¾ فنجان نیشکر
  • فنجان پوره چغندر، به راحتی در پست وبلاگ ببینید!
  • 2 قاشق چای خوری وانیل

تغییرات اختیاری… پست وبلاگ را ببینید!

  • فر را با دمای 350 درجه (176 درجه سانتیگراد) گرم کنید. یک ورقه پخت بزرگ با کاغذ روغنی آماده کنید و کنار بگذارید.

  • در یک کاسه متوسط، آرد، بکینگ پودر و نمک را با هم مخلوط کنید. کنار بگذارید.

  • در یک کاسه بزرگ یا کاسه یک میکسر، کره وگان خامه ای و شکر را تا زمانی که پف کند بدون تکه های کره باقی بماند، بریزید.

  • پوره چغندر و وانیل را به مخلوط کره اضافه کنید و خوب مخلوط کنید.

  • نیمی از مخلوط آرد را اضافه کنید و با سرعت کم هم بزنید تا یکدست شود، سپس نصف باقی مانده را اضافه کنید و هم بزنید تا لکه های آرد باقی نماند.

برای دراپ کوکی ها

  • اگر کوکی‌های قطره‌ای درست می‌کنید، حالا مواد اضافی دلخواه مانند چیپس شکلات را به آن اضافه کنید، سپس حدود 1 قاشق غذاخوری (15 میلی‌لیتر) خمیر را بردارید. رول کنید و در دیسک هایی به عرض 2 اینچ (5 سانتی متر) و ضخامت ¼ اینچ (½ سانتی متر) فشار دهید و روی ورقه پخت با فاصله 1 اینچ (2.5 سانتی متر) بین آنها قرار دهید.

برای کوکی های رول شده

  • برای درست کردن کوکی‌های رول شده، ممکن است لازم باشد کمی آرد بیشتر، چند قاشق غذاخوری در یک زمان کار کنید، تا خمیر در لمس خشک شود.

  • خمیر را روی سطح کمی آردپاشی شده بچرخانید و به ضخامت ¼ اینچ (½ سانتی متر) باز کنید. با شکل های دلخواه خود برش دهید و روی ورقه کوکی بگذارید و بین آنها 1 اینچ (2.5 سانتی متر) بگذارید.

دستورالعمل پخت

  • به مدت 12-13 دقیقه برای کوکی های 2 اینچی و شاید یک دقیقه بیشتر برای کوکی های 4 اینچی تا زمانی که لبه ها تنظیم شوند اما مرکزها در برابر فشار قرار بگیرند، بپزید. ما آنها را کمی کم می پزیم تا جویدنی بمانند و رنگ خود را حفظ کنند! ورقه پخت را به مدت 5 دقیقه در یک توری خنک کننده بردارید سپس با احتیاط کوکی ها را مستقیماً روی توری خنک کننده قرار دهید تا کاملاً خنک شوند.

  • تا 5 روز در ظرف دربسته نگهداری شود.

من هنوز اینها را با آرد GF آزمایش نکرده‌ام… اما اگر یک ترکیب GF همه منظوره دارید که هرگز از بین نمی‌رود، احتمالاً اینجا کار خواهد کرد زیرا این کوکی‌ها به ساختار زیادی نیاز ندارند!



منبع