تغییر دامنه اصلی هاست در سی پنل

پس از موافقت، اتصال شما شروع میشود. پاک کردن سایت و نوشتن دوباره آن به زمان زیادی نیاز دارد، این کار باعث میشود که کسبوکار شما چندین روز یا حتی چندین ماه معلق بماند و ضررهای متعددی برایتان به دنبال خواهد داشت. در این مقاله راههای مختلف دسترسی وب میل سی پنل را به شما نشان داده و علاوه بر آن، ویژگیها و عملکردهای آن را نیز پوشش خواهیم داد. در صورتی که کنترل پنل هاست شما سی پنل باشد نیز میتوانید از امکان استفاده کرده و کدی را به صورت زمانبندی شده در هاست اجرا نمایید. شما نحوه آموزش نصب آخرین ورژن وردپرس بر روی هاست رو آموزش دادین پس قالب های آماده وردپرس به چه صورت هست؟ اگر تمایل دارید نحوه اتصال ساب دامین هاست دایرکت ادمین به هاست دانلود را یاد بگیرید تا انتهای این مقاله با ما همراه شوید. پیشنهاد میدهیم که ادامه مطالب را از دست نداده و با ما همراه باشید. برای اینکه محتواهای خود را از دست ندهید اولین قدم گرفتن پشتیبان است. علاوه بر این، سی پنل ویژگی های بیشتر و یک رابط کاربری آسان برای پیمایش را ارائه میدهد. اگر دوست دارید این نوشتار را داشته باشید و مایل به دریافت اطلاعات بسیار بیشتر در مورد سرور لطفا به بازدید از وب سایت ما. در صورتی که دامنه بین المللی از نمایندگی دیگری تهیه نموده اید می توانید در ناحیه کاربری خود در بخش دامنه ها اقدام خرید سرور مجازی اوبونتو با مناسب ترین قیمت نمایید.

چگونه هاست خود را در دایرکت ادمین ریست کنم؟ - نت افراز بلاگ البته انتخاب سیستم عامل تا حد زیادی یک موضوع شخصی است، اما شایان ذکر است که لینوکس و بیشترین استفاده را دارند و به طور کلی به عنوان پایدارترین گزینهها در نظر گرفته میشوند. بعد از سپری شدن این زمان برای نصب در دایرکت ادمین، از منوی سمت چپ، گزینه را انتخاب و در منوی بازشده روی کلیک کنید. برای مشاهده وبسایت چه آدرسی را در مرورگر وارد می کنید؟ موقع وارد کردن آدرس دامنه در مرورگر مشاهده می شود که یک وردپرس خام نصب شده است. آدرس سایت خود را در مرورگر وارد کنید و در صفحه باز شده زبان سایت خود را تعیین کنید برای این منظور باید در سایتهای فارسی زبان سایت را فارسی انتخاب کنید. برای حذف یک دامنه ی پارک شده از سی پنل، کافی است در لیست دامنه های پارک شده که در پایین صفحه به چشم می خورد، روی لینک کلیک نمایید تا دامنه ی پارک شده حذف گردد. با استفاده از رکورد موقعیت مکانی سرویسی خاص را برای موقعیت مکانی دیگری تعریف کنید. همچنین وب رمز در کنار میزبانی وردپرس، بهترین هاست لینوکس را در ایران عرضه میکند.

چگونه هاست خود را در دایرکت ادمین ریست کنم؟ - نت افراز بلاگ همراهان ما میتوانند پس از ورود به پنل خود در سایت نت افراز، با کلیک بر روی «این لینک» مشکلات مربوط به رکورد خود را در قالب یک تیکت به تیم پشتیبانی اعلام نمایند. سلام. من یک دامین برای تست قالب ها و ساخت صفحات داشتم که هر از گاهی که نیازم میشد یک هاست یکی دوماهه میخریدم و فعالش میکردم. قبل از هر کاری برنامه را اجرا کنید و استارت لوکال هاست رو بزنید تا بعد از روشن شدن بتونید به محیط و آپاچی و.. یا سایر تغییرات موردنظر خود را اعمال کنید. بعد از اعمال تغییرات کلیک روی دکمه میتواند تمامی تغییراتی که روی این ایجاد کردهاید را برای شما ذخیره کند. خوشحالیم که این آموزش برای شما مفید واقع شده است. خرسندیم که راهنمای نصب وردپرس روی سی پنل برای شما مفید و موثر بوده است. فرقی ندارد که موضوع فعالیت شما چه باشد؛ شاید پزشکی باشید که میخواهید تخصص ها و فعالیت هایتان را به بیماران احتمالی معرفی کنید، شاید هم یک عکاس باشید. حالا یک کار سادهتر هم وجود دارد که انجام آن ملزم به بک آپ گیری از وردپرس بهصورت منظم است. هنگامیکه از دلایل تهیه بک آپ وردپرس آگاه باشید، اهمیت انجام این کار را هم بهخوبی میدانید.​!

تفاوت هاست سی پنل و دایرکت ادمین در ادامه به طور مفصل به هرکدام از این دلایل میپردازیم. با توجه به این دو دلیل بهسادگی میتوانید به اهمیت بکاپ گیری در وردپرس پی برد. با توجه به اینکه حدس زدن این نام ساده است و امکان نفوذ هکرها به وبسایتتان وجود دارد، پیشنهاد میکنیم که آن را با یک نام پیچیدهتر جایگزین کنید. بعد از اینکه به صفحه دامنه های خود رفتید می توانید در یک جدول در پایین صفحه تمامی دامنه هایی که دارید را در یک جدول مشاهده کنید. در مرحله بعد دستور را وارد کنید. شوید و وردپرس را آپلود کنید. بک آپ وردپرس آنقدر مهم است که اگر بگوییم مهمترین کار شما بهحساب میآید، اغراق نکردهایم. بک آپ وردپرس میتواند از مشکلات بسیار زیادی جلوگیری کند، یا بهتر بگوییم کمک میکند که مشکلات مختلفی را در زمان کوتاهی حل کنید. در جواب باید بگوییم که بله! شما با این کار نهتنها از بروز مشکلات بسیاری جلوگیری خواهید کرد، بلکه اگر مشکلی هم پیش آید، در زمان کوتاهی میتوانید آن را برطرف کنید. در این حالت کسبوکار شما آسیبی نمیبیند و شما هم ضرری نخواهید کرد. حواستون باشه که اگه در سایتی گزینه پهنای باند نامحدود رو دیدید، چندان جدی نگیرید! 2- چنانچه از دامنه بین المللی استفاده می کنید در ناحیه کاربری خود (ناحیه کاربری سایتی که دامنه را از آن تهیه کرده اید) در بخش دامنه ها های هاست خود را ست کنید.