نحوه برش سبزی کولارد


در این راهنما نحوه برش سبزی کولارد و همچنین محل خرید آنها و نحوه چیدن، تمیز کردن و نگهداری سبزی کولارد تازه را بیاموزید. همچنین، دلایل و راه های زیادی برای خوردن آنها را کشف کنید.

سبزی کولارد یکی از مواد اصلی غذای روح و آشپزی جنوب است. این سبزی مقاوم و مغذی ممکن است کمی طول بکشد تا قبل از پختن آنها را تمیز و برش دهید. به‌علاوه، نحوه بریدن یقه‌هایتان – ضخیم یا نازک بودن – بر زمان پخت تأثیر می‌گذارد.

زمانی که طول می کشد ارزش هر ثانیه را دارد. من قصد دارم شما را گام به گام در مورد نحوه تهیه و برش سبزی کولارد برای تهیه سبزی کولارد وگان، این کولاردهای عسلی آسان، یک غذای جانبی سالم در شب هفته یا برای افزودن به سوپ یا خورش راهنمایی کنم.

دقیقاً نحوه تمیز کردن، بریدن و پختن این سبزی اصلی جنوبی را هم در تصاویر و هم در یک ویدیوی سریع خواهید دید!

چرا سبزی کولارد سالم است؟

سبزیجات کولارد مغذی هستند. آنها کلسیم، ویتامین K، فیبر و بسیاری از پلی فنول ها را فراهم می کنند که ممکن است به مزایای سلامتی بیشتری مانند محافظت از سلول های بدن در برابر آسیب کمک کند.

یقه ها نیز در آشپزخانه همه کاره هستند. من آنها را به عنوان غذای جانبی ترجیح می دهم اما آنها را به سوپ و خورش نیز اضافه کرده ام. می توانید برگ ها را سفید کرده و به عنوان ساندویچ یا برای بخارپز کردن ماهی داخل آن استفاده کنید. اگرچه می توانید از کولاردها برای سالاد استفاده کنید، اما به نظر من آنها بهتر است پخته شوند.

سبزی های کولارد در ماه های سرد فصل هستند و در دسامبر و ژانویه بهترین طعم را دارند. بنابراین، اکنون زمان مناسبی برای خوردن یک دسته از این سبزی های سالم زمستانی است.

از کجا کولارد بخریم

سبزی کولارد در زمستان فراوان است. من به دنبال دسته‌های کوچک سبزی‌های جوان می‌گردم که لطیف‌تر هستند و پختن زمان کمتری می‌برند. دسته های بزرگ قلاده با برگ های بالغ تر نیز خوب هستند. فقط بدانید که باید مدت بیشتری آنها را بپزید و فرآیند تمیز کردن و برش می تواند کمی دشوارتر باشد.

من سبزی های تازه را برای اکثر دستور العمل ها توصیه می کنم و از سبزی های کیسه ای از قبل برش خورده خودداری کنید زیرا بافت آنها سفت تر است.

سبزی‌های یقه‌دار را انتخاب کنید که به رنگ سبز تیره و بدون لنگی، ترک خوردن یا زرد شدن برگ‌ها هستند. برگ ها و ساقه ها باید انعطاف پذیر و سفت شوند و پژمرده، شکافته یا خشک نشوند.

شما همچنین می توانید سبزیجات منجمد را از سوپرمارکت خریداری کنید. اینها برای ریختن در سوپ، خورش، سرخ کردنی، غذاهای برنجی یک دیگ یا اسموتی مناسب هستند.

تمیز کردن سبزی کولارد

این زمان خواهد برد. و دو روش اصلی وجود دارد. من روش اول را ترجیح می دهم اما روش دوم ممکن است کمی در مصرف آب صرفه جویی کند.

روش اول
– دسته سبزی را به صورت تک برگ جدا کنید.
– هر برگ را به دقت زیر آب جاری خنک بشویید. مراقب باشید که خاک یا زباله هایی که ممکن است روی برگ و به خصوص در اطراف ساقه در قسمت جلویی و پشتی جمع شوند را از بین ببرید. پس از تمیز کردن، آن را کنار بگذارید تا برای برش آماده شود.

روش دوم
– سبزی ها را در یک کاسه بزرگ آب خنک (یا یک سینک ضد عفونی شده) بچرخانید و خیس کنید. کثیفی در ته کاسه می نشیند.
– آب را چند بار عوض کنید. وقتی آب شفاف باشد متوجه خواهید شد که سبزی ها تمیز هستند.

چه از آب جاری خنک و چه از روش خیساندن استفاده می کنید، حتماً به هر برگ نگاه کنید تا مطمئن شوید که خاک چسبیده یا زباله وجود ندارد. به دلیل نحوه رشد آنها، تمیز کردن سبزه های کولارد دشوار است. و باور کنید هیچ کس سبزی رنده شده نمی خواهد!

کمی موسیقی پخش کنید و برای تمیز کردن سبزی های خود وقت بگذارید. آماده یک دسته اضافی در حالی که شما در آن هستید!

نگهداری سبزیجات تازه

آماده سازی از قبل: هر بار چند دسته یقه را تمیز کنید. سبزی های تمیز، ورقه شده و خشک به مدت یک هفته یا بیشتر در یخچال نگهداری می شوند.

اگر سبزی شما خیس است. قبل از قرار دادن در یک کیسه یا ظرف دربسته و داخل یخچال، از یک سالاد اسپینر برای حذف هرگونه رطوبت چسبنده استفاده کنید.

نکته: سبزی های یقه روز سال نو را یک هفته قبل همزمان با تمیز کردن و بریدن سبزی های کریسمس آماده کنید.

بهترین راه برای نگهداری سبزیجات

سبزی های کولارد تازه و شسته نشده حدود یک هفته در یخچال باقی می مانند. نکته کلیدی این است که مطمئن شوید سبزی ها خشک هستند. بنابراین قبل از اینکه آماده پختن آنها شوید آنها را بشویید.

سبزی ها را هم می توانید از این طریق تهیه کنید. سبزی ها را بشویید، برش دهید و خشک کنید. در یک کیسه پلاستیکی همراه با حوله کاغذی نگهداری کنید تا آب باقیمانده را جذب کند.

پس از پخته شدن سبزی ها، آنها را در عرض 1-2 روز بخورید.

برش سبزی کولارد مرحله به مرحله

هنگامی که سبزی های شما تمیز شد، نوبت به بریدن آنها می رسد. در حالی که چاقوی پخت می تواند برای ماهرترین آشپزها کار کند، من از تخته برش و چاقوی سرآشپز استفاده می کنم.

گام یک: برگ ها را روی هم بچینید و بزرگ ترین ها را در پایین توده قرار دهید. من ساقه‌ها را برداشته‌ام، اما در صورت تمایل می‌توانید ساقه‌های نازک‌تر را در آن نگه دارید.

سبزی کولارد روی هم چیده شده و آماده رول شدن است.

گام 2: سبزی ها را به شکل یک رول محکم بغلتانید، مراقب باشید همه برگ ها را داخل آن بچسبانید. رول نهایی باید شبیه یک سیگار چاق باشد.

ماریسا رولینگ کولارد برگ
غلتاندن برگها
برگ ها را در یک رول محکم نگه دارید

مرحله 3: رول را محکم روی تخته برش نگه دارید. از چاقو برای برش دادن طوق ها استفاده کنید و نوارهای نازکی ایجاد کنید.

برای پخت و پز یکنواخت، سبزی های خود را به نوارهایی با اندازه یکنواخت برش دهید.

سبزی کولارد را نازک برش دهید.

از سبزی های برش خورده خود در دستور العمل های کولارد مورد علاقه خود استفاده کنید. این ورقه سایز برای تفت دادن سریع مناسب است. برای دستور پخت طولانی تر از برش های ضخیم تر استفاده کنید.

برش های نازک کلرد سبزی (یک پارچه ابریشمی) آماده پخته شدن است.

از سبزی‌های کولارد خود برای یک دستور غذای جانبی سریع یا سبزی کولارد پخته سنتی و موارد دیگر استفاده کنید!

نحوه برش سبزی کولارد

راهنمای گام به گام چیدن، تمیز کردن، برش و نگهداری سبزی کولارد.

زمان آماده سازی15 دقیقه

زمان کل15 دقیقه

دوره: ظرف جانبی

غذا: آفریقایی، آمریکایی، جنوبی

کلمه کلیدی: سبزی کولارد

خدمات: 1 دسته کوچک

هزینه: 2 دلار

یادداشت

به یاد داشته باشید: برای پخت و پز یکنواخت، سبزی های خود را به نوارهایی با اندازه یکنواخت برش دهید.
حق چاپ همه مطالب marisamoore.com. بازنشر نکنید.



منبع