سالاد کلم بریت + تازه با فرارو و نخود


با لباس سیاه کوچک سالاد کلم آشنا شوید! یک سالاد کلم پیچ ساده (اما لذیذ!) ماساژ داده شده با فاروی جویدنی و نخود سیرکننده در یک سس روشن + لیمویی که یک غذای جانبی فوق العاده همه کاره یا یک وعده غذایی سبک را ایجاد می کند.

سالاد کلم پیچ با فارو و نخودسالاد کلم پیچ با فارو و نخود
این سالاد کلم پیچ با فارو بسیار همه کاره است و درست کردن آن بسیار آسان است!

آیا می خواهید این دستور غذا را ذخیره کنید؟

ایمیل خود را وارد کنید تا به صندوق پستی شما ارسال شود. به علاوه، هر هفته دستور العمل های جدید عالی را از من دریافت کنید!

من با خوشحالی هر روز یک سالاد کلم پیچ می خوردم. بدون شوخی.

یعنی تا حالا سالاد کلم سزار من رو امتحان کردی؟

من کاملاً این واقعیت را می پذیرم که به نظرم یک کلیشه متخصص تغذیه است، اما برای من، سالاد کلم پیچ ماساژ داده شده آنقدر خوش طعم و رضایت بخش است که شکست دادن آن سخت است. به همین دلیل است که می توانم 4 بوته کلم پیچ را به طور همزمان در باغ کوچکم با اطمینان کامل بکارم که تا آخر عمر آن را خواهم خورد.

تغذیه سالم نیازی به پیچیده نیست: شما بچه ها می دانید که من همه چیز را دوست دارم اضافه كردن تغذیه. بنابراین من می خواستم یک سالاد کلم پیچ ساده و خوشمزه بسازم که به راحتی می توان گیاهان بیشتری را به هر وعده غذایی اضافه کرد. این سالاد گیاهی یک غذای جانبی فوق العاده همه کاره است که می تواند تا هر چیز دیگری که سرو می کنید، چه برگر، پاستا یا فقط مقداری توفوی پخته شده، دلپذیر باشد.

کلید یک سالاد کلم پیچ واقعا خوشمزه؟ بافت و کنتراست: کلم پیچ نرم ماساژ داده شده در یک سس روشن + لیمویی با فارو جویدنی، مغزدار، نخود خامه ای و کمی خیار ترد و تخمه آفتابگردان.

این یک دستور العمل خوب در جیب پشتی است زمانی که باید یک سالاد سرد را کنار هم بریزید تا یخچال خود را پاک کنید: غلات کامل پخته شده، لوبیا، آجیل و سبزیجاتی که دوست دارید به پایه کلم پیچ اضافه کنید. فقط تعادل کرانچ + جویدن، خامه ای و تازه را حفظ کنید. شاید مقداری فتا و گوجه فرنگی گیاهی؟ رازیانه تراشیده، گیلاس خشک و لوبیا سفید؟ آسمان حد است!

و اگر می‌خواهید سالاد دلچسب‌تری با انرژی غذای اصلی درست کنید، فقط مقدار فارو یا نخود را دو برابر کنید تا فیبر و پروتئین گیاهی سیرکننده‌تر باشد.

به راحتی… و در کمتر از 20 دقیقه آماده می شود. پس بیایید درباره تکنیک صحبت کنیم، زیرا برای لذت بردن از سالاد کلم باید یک چیز را بدانید.

چرا باید کلم پیچ خود را ماساژ دهید؟

آیا تا به حال یک سالاد کلم پیچ را گاز بزنید که آنقدر سفت باشد که جویدن آن آزاردهنده باشد؟ یا، شاید احساس می‌کرد که برگ‌ها واقعاً پانسمان را خیس نمی‌کنند، بنابراین ملایم است… یا بدتر، تلخ؟ خب، به همین دلیل است که باید کلم پیچ خود را ماساژ دهید. عجیب به نظر می رسد، اما علم است.

تنها کاری که انجام می دهید این است که مقداری سس، روغن یا حتی آب لیمو را در برگ های کلم پیچ بمالید، تقریباً مانند مخلوط کردن خمیر با دست. شروع به شکستن دیواره های سلولی در کلم پیچ می کند، بنابراین در یک یا دو دقیقه، کلم پیچ از حجم آن کاسته می شود و برگ ها نرم و براق می شوند و خوردن آن بسیار خوشمزه تر می شود.

گرسنه؟ در اینجا مرحله به مرحله است

سالاد کلم فارو با نخودسالاد کلم فارو با نخود
آخرین اما نه کم اهمیت: روی فارو پخته شده، نخود، تخمه آفتابگردان و خیار لایه برداری کنید. با باقی مانده سس لیمو-دیژون سرو کنید (سخاوتمندانه باشید… خیلی خوب است).

سالادهای حماسی کلم پیچ

سالاد کلم پیچ با فارو و نخودسالاد کلم پیچ با فارو و نخود

سالاد کلم بریت + تازه با فرارو و نخود

یک سالاد کلم پیچ ساده (اما لذیذ!) ماساژ داده شده با فاروی جویدنی و نخود سیرکننده در یک سس روشن + لیمویی که یک غذای جانبی فوق العاده همه کاره یا یک وعده غذایی سبک را ایجاد می کند.

سنجاق
چاپ

  • 1 دسته کلم پیچ، از ریشه جدا شده و به قطعاتی به اندازه لقمه پاره شده است
  • 1 فنجان فرارو پخته شده، یا غلات بدون گلوتن مورد علاقه شما
  • 14 اونس می تواند نخود، شسته و آبکش شده
  • 1 فنجان خیار نازک برش خورده
  • ¼ فنجان تخمه آفتابگردان خام
  • 2 دسته ها وینگرت دیژون لیموی تازه
  • تکه های کلم پیچ را در یک کاسه سالاد بریزید و 1 تا 2 قاشق غذاخوری از سس لیمو دیژون بریزید.

  • سس را روی برگ های کلم پیچ ماساژ دهید، تقریباً مثل اینکه در حال ورز دادن خمیر هستید. در عرض 1-2 دقیقه، برگها باید پژمرده، لطیف و براق به نظر برسند.

  • روی فارو پخته شده، نخود، خیار و تخمه آفتابگردان قرار دهید. با باقی مانده سس سرو کنید و سخاوتمندانه از آن استفاده کنید!

  • مطمئن نیستید که چگونه فررو را بپزید؟ برای این سالاد به حدود ½ فنجان فارو خشک نیاز دارید. یک قابلمه متوسط ​​آب را به جوش بیاورید. فارو را اضافه کنید و مانند ماکارونی بپزید و بعد از 15 دقیقه و بعد از آن هر 5 دقیقه یکبار پخت را بررسی کنید. (انواع مختلف فارو زمان پخت متفاوتی خواهند داشت). جویدنی اما لطیف خواهد بود.

دستور پخت این سالاد را یک راهنما در نظر بگیرید! دانه ها، لوبیاها، آجیل + دانه ها را بسته به چیزی که در دست دارید تغییر دهید. مقداری پنیر گیاهی یا مقداری سیب خرد شده، زغال اخته خشک یا گیلاس در اینجا نیز عالی خواهد بود.



منبع