معرفی بهترین کرم ضد آفتاب خارجی برای انواع پوست در شیمن شاپ


همانطور که می‌دانید نور خورشید برای بسیاری از عملکردهای بدن از جمله تولید ویتامینD بسیار مهم و ضروری است. اما قرار گرفتن بیش از حد در معرض نور خورشید می‌تواند برای پوست بدن نیز مضر باشد. نور خورشید دارای اشعه ماوراء بنفش و یا همان UV است که اگر بیش از حد در مقابل نور خورشید بایستید ممکن است منجر به آسیب های پوستی مانند آفتاب سوختگی، علائم پیری و شاید سرطان پوست شود.

 معمولا بیشتر افراد در فصل تابستان با این موضوع مواجه می‌شوند. افرادی که به پوست و بدن خود اهمیت زیادی می‌دهند برای جلوگیری از مضررات نور خورشید به دنبال راهکار مناسبی هستند. در همین راستا لازم به ذکر است که بهترین و مناسب ترین گزینه کرم ضد آفتاب است. اگر شما هم جزو افرادی هستید که به پوست خود اهمیت می‌دهید و به دنبال بهترین ضدآفتاب خارجی می‌گردید بهتر است تا آخر این مقاله با ما همراه باشید. در این مقاله چند نمونه از بهترین ضدآفتاب‌های خارجی را برایتان ذکر می‌کنیم.

معرفی بهترین کرم ضد آفتاب خارجی برای انواع پوست در شیمن شاپ

انواع کرم ضد آفتاب

کرم‌های ضد آفتاب انواع مختلفی دارند و هر فرد باید متناسب با پوست خود ضد آفتاب تهیه کند. کسی که پوست چرب دارد باید از ضد آفتابی استفاده کند که فرمول ساخت آن بر پایه آب بوده و در ساخت آن از چربی استفاده نشود. این نوع از ضد آفتاب ها حالت خشکی به پوست می‌دهند و به خاطر دارا بودن فرمول خاص حس خنکی به پوست می‌دهند. اگر به دنبال بهترین ضد آفتاب خارجی برای پوست چرب هستید پیشنهاد ما کرم ضد آفتاب بی رنگ کنترل چربی فلویید لاروش پوزای مدل انتلیوس است.

 اگر دارای پوست خشک هستید باید از ضد آفتاب‌هایی استفاده کنید که در آن از مرطوب کننده‌هایی مانند لانولین، سیلیکون و روغن به کار رفته باشد. یکی از ضد آفتاب های خارجی برای پوست خشک که می‌توانید از آن استفاده کنید ضد آفتاب بایودرما است. افرادی هم در این بین هستند که نه میتوان گفت پوستشان چرب است و نه خشک؛ در این صورت یعنی پوستی مختلط از این دو دارند. باید از ضد آفتاب‌های مناسب برای انواع پوست استفاده کنند.

SPF کرم ضد آفتاب

SPF یک معیار و مقیاس اندازه‌گیری علمی است که مشخص می‌کند استفاده از ضد آفتاب تا چه مقدار باعث کاهش آسیب های پوستی می‌شود. اگر به پوست خود ضد آفتاب بزنید اشعه فرا بنفش مدت زیادی را برای نفوذ به پوست شما صرف می‌کند و باعث قرمزی پوست می‌شود. در واقع SPF مدت زمان نفوذ اشعه به پوست را محاسبه و بیان می‌کند.

ضرورت استفاده از ضد آفتاب

استفاده از ضد آفتاب امری حیاتی و مهم برای افرادی که به پوست خود اهمیت می‌دهند است. چند مورد از کارایی‌های استفاده از این کرم که باعث می‌شود به این موضوع اهمیت بسیاری دهید عبارتند از:

  • خطر مبتلا به سرطان پوست را کاهش می‌دهد.
  • از پوست شما در برابر اشعه فرا بنفش محافظت می‌کند.
  • به حفظ رنگ پوست کمک می‌کند.
  • از پیری زودرس پوست جلوگیری می‌کند.

آشنایی با بهترین ضد آفتاب‌های خارجی

آشنایی با بهترین ضد آفتاب‌های خارجی

معمولا افراد به دنبال بهترین ضد آفتاب خارجی هستند. زیرا کارایی و تاثیرگذاری ضد آفتاب بر پوست بسیار مهم است. امروزه فروشگاه‌های مختلفی در حوزه فروش ضد آفتاب‌های ایرانی و خارجی فعالیت می‌کنند. اما آیا خرید از تمامی مراجع، کار درستی است؟ قطعا خیر

محصولات تقلبی بسیاری در بازار وجود دارد که استفاده از آن‌ها می‌تواند آسیب‌های جدی‌ای بر پوست وارد کند. با مراجعه به سایت شیمن شاپ می‌توانید انواع ضد آفتاب‌های خارجی و ایرانی را با کم ترین هزینه خریداری نمایید. در این قسمت به معرفی بهترین ضد آفتاب خارجی می‌پردازیم.

ضد آفتاب خارجی)  LA ROCHE-POSAY (

بهترین ضد آفتاب‌‌ خارجی ( لاروش پوزای ) است. این کرم دارای فاکتور‌های محافظتی PPD42 و SPF50 که از پیری پوست، ایجاد چین و چروک و آفتاب سوختگی جلوگیری می‌کند. این محصول فورا جذب پوست شده و خاصیت ضد براقی دارد.

 با استافاده از این کرم بر روی پوستتان، هیچ گونه احساس سنگینی یا چرب بودن نخواهید کرد. این محصول از ترکیب ویتامینE، آنتی اکسیدان و عصاره‌های گیاهی تشکیل شده است. و بهتر است ۲۰ دقیقه قبل از قرار گرفتن در معرض نور خورشید روی پوست خود بزنید و هر ۴ ساعت یکبار آن را تمدید کنید. ویژگی‌هایی همچون داشتن رنگ طبیعی، ضد آب، ضد لک، آبرسانی و مغذی پوست از مزایای کرم LA ROCHE-POSAY محسوب می‌شود.

ضد افتاب خارجی ایزدین

این محصول یکی از کرم‌های پر طرفدار است که فاقد پارابن و ترکیبات الرژی زا است و پرتو‌های فرا بنفش پوست شما را منعکس می‌کند. همچنین در برابر آسیب‌های ناشی از اشعه‌های مضر خورشید از پوست محافظت می‌کند. این محصول به راحتی جذب پوست و باعث درخششی زیبا می‌شود.

 لازم به ذکر است به دلیل عدم وجود پارابن، کرم ضد آفتاب ایزدین برای افرادی که پوست حساس دارند مناسب است. چند مورد از ویژگی‌هایی که باعث پر طرفدار شدن این محصول شده است عبارتند از، نداشتن هرگونه مواد شیمیایی، داشتن مواد معدنی و بدون حساسیت فرمول زیست تخریب پذیر که باعث محبوبیت این کرم ضد آفتاب شده است.

ضد آفتاب خارجی ویشی

این محصول هر آنچه که یک ضد آفتاب برای محافظت از پوست لازم است را دارد و حداکثر محافظت در برابر اشعه‌های فرا بنفش را دارد. این محصول از نظر ضد آفتابی یک کرم فوق‌العاده است.  ضد آفتاب ویشی حاوی چندین فیلتر برای مقابله با اشعه فرا بنفش دارد.

ضد آفتاب خارجی بایودرما

این ضد آفتاب را میتوان به عنوان محبوب ترین ضد آفتاب خارجی شناخت که مناسب برای همه پوست‌ها بوده و حتی علاوه بر پوست صورت می‌توان برای زیر چشم هم استفاده کرد. کرم ضد آفتاب خارجی بایودرما حاوی ویتامینE است؛ همچنین این کرم دارای آنتی اکسیدان بسیار قوی بوده و ویژگی‌هایی همچون ضد لک، ضد چروک و کاهش تیرگی پوست زیر چشم دارد.

ضد آفتاب خارجی بایودرما

نتیجه گیری

اگر شما هم جزو افرادی هستید که به پوست خود اهمیت می‌دهید و توجه زیادی به آن می‌کنید و نمی‌خواهید پوستتان در برابر نور خورشید و اشعه فرا بنفش آسیب ببیند بهتر است از ضد آفتاب مناسب استفاده کنید. همانطور که گفتیم ضد آفتاب برای هر فرد باید متناسب با نوع پوستش باشد. ما در این مقاله سعی کردیم فواید استفاده از ضد آفتاب و ویژگی‌های آن را برایتان ذکر کنیم. اگر به دنبال بهترین ضد آفتاب برای پوست حساس و خشک یا چرب میگردید ما چند مورد از بهترین ضد آفتاب هارا برایتان بیان کردیم که می‌توانید از آنها برای خرید و استفاده خود بهره ببرید.



منبع