با برند ایرانی لوازم آرایشی نوت و کانسیلرهای پرطرفدار آن آشنا شوید


صنعت زیبایی یکی از اقتصادهای پر درآمد، قدرتمند و محبوب در سراسر دنیا است که هر روزه با عرضه محصولات آرایشی و بهداشتی جدید، تغییری شگرف در بازار ایجاد کرده و همین مساله باعث شده تا بازار این صنعت همیشه داغ بماند. از آن جا که زیبایی در میان کشورها و فرهنگ‌های مختلف امری مهم و ستودنی به شمار می‌آید، این صنعت همواره رو به جلو حرکت کرده که تمام این تغییرات به نفع صنعت زیبایی است. در این تغییرات، علم و تکنولوژی به کمک صنعت زیبایی آمده و فرصت را برای تولد شاخه‌های جدیدی از صنعت زیبایی مهیا کرده است؛ به همین دلیل همواره شاهد ظهور محصولات جدید آرایشی و بهداشتی توسط برندهای مختلف ایرانی و خارجی هستیم.

با برند ایرانی لوازم آرایشی نوت و کانسیلرهای پرطرفدار آن آشنا شوید

یکی از برندهای بسیار خوب و مطرح در ایران که تا به امروز توانسته محصولات باکیفیت در تنوع بالا تولید کند، برند نوت است. محصولات آرایشی برند نوت کامل بوده و تنوع بسیار زیادی دارد. همچنین دسترسی به آن در ایران بسیار راحت است و به دو صورت حضوری و آنلاین می‌توان به تمامی محصولات آن دسترسی داشت.

اگر شما هم طرفدار این برند و محصولات بسیار خوب آن هستید یا قصد خرید از محصولات آن بخصوص کانسیلرهای معروف نوت را دارید در ادامه این مطلب همراه ما باشید تا با این برند بیشتر آشنا شوید.

برند نوت ایرانی یا خارجی است؟

برند لوازم آرایشی نوت یک برند کاملا بین المللی است که در حال حاضر محصولات تولید شده توسط آن به بیش از ۵۰ کشور جهان صادر می‌شود. برند نوت بیش از ۷ سال سابقه تولید محصولات آرایشی را دارد و تا به امروز توانسته محصولات متنوع آرایشی مانند: کرم پودر، پنکک، رژگونه، انواع سایه، کانسیلر و کانتور، رژ لب، ریمل و … را تولید و به بازار عرضه کند.

کارخانه اصلی برند نوت و دفتر مرکزی آن در بخش آزاد و تجاری قسمت اروپایی ترکیه؛ شهر آلتونا قرار دارد. بنابراین بیشتر محصولات برند نوت ساخت ترکیه است اما برخی از محصولات آن مانند مداد چشم و رژلب در کشورهای اروپایی نظیر آلمان تولید و به بازارهای جهانی عرضه می‌شود. شرکت آریان کیمیا تک، نماینده انحصاری برند نوت در ایران از سال ۲۰۱۴ تاکنون است. این شرکت از بزرگ‌ترین تولید کنندگان مواد آرایشی و بهداشتی در ایران است که محصولات خود را به بیش از ۱۴ کشور جهان صادر می‌کند.

ویژگی اصلی محصولات تولید شده برند نوت در چیست؟

تمامی محصولات تولید شده توسط برند نوت فاقد پارابن و تست حیوانی بوده و مناسب برای زندگی وگان است. در محصولات آرایشی این برند هیچگونه تست حیوانی انجام نشده و در آینده هم نخواهد شد. همچنین برند نوت در ساخت محصولات آرایشی خود از مواد اولیه حیوانی استفاده نمی‌کند. بنابراین با خیال راحت می‌توانید از محصولات برند نوت استفاده کنید.

با برند ایرانی لوازم آرایشی نوت و کانسیلرهای پرطرفدار آن آشنا شوید

انواع کانسیلر برند نوت

حتما تا به حال هزاران بار واژه کانسیلر به گوشتان خورده است. آیا می‌دانید کانسیلر چیست و دقیقا وظیفه اصلی آن در زمان آرایش چه خواهد بود؟

کانسیلر یک محصول آرایشی مخصوص چهره است که با ایجاد سایه روشن روی صورت می‌تواند علاوه بر پوشش عیب‌های موجود روی پوست، باعث زاویه سازی، فرم دهی و زیبا‌تر شدن چهره شود. در نتیجه نمی‌توان گفت که این محصول تنها قابل استفاده برای نواحی اطراف چشم است. بلکه کاربردهای دیگری نیز دارد. در ادامه شما را با انواع کانسیلرهای برند نوت آشنا می‌کنیم. اگر قصد خرید انواع کانسیلر از برند نوت را دارید، با مطالعه و بررسی ویژگی‌های هر محصول می‌توانید بهترین نوع آن را برای خرید انتخاب کنید.

کانسیلرهای برند نوت

کانسیلرهای برند نوت انواع متنوع مانند استیکی، مایع، بی بی کانسیلر و فشرده دارد. فرمولاسیون تمامی کانسیلر نوت فاقد پارابن بوده و فرمولاسیون بسیار خوب و با کیفیتی دارد. در ادامه ۴ نوع از پرطرفدارترین کانسیلرهای برند نوت را به شما معرفی می‌کنیم.

بی بی کانسیلر نوت

بی بی کانسیلر نوت یک محصول مناسب برای انواع پوست است. این محصول آرایشی می‌تواند علاوه بر پوشش نقص‌های صورت و پوشاندن تیرگی و خطوط اطراف چشم از پوست در برابر عوامل مخرب محافظت کند. در فرمولاسیون بی بی کانسیلر نوت از عصاره گندم، مرکبات و ویتامین E استفاده شده که باعث رفع چروک و بهبود تیرگی در پوست می‌شود. این محصول در سه رنگ متنوع به بازار عرضه شده که هر فرد می‌تواند بر اساس نوع پوست و رنگ پوست خود از آن استفاده کند.

کانسیلر استیکی نوت

کانسیلر استیکی نوت بافت سبک و لطیف در عین حال با کاور بسیار بالایی دارد. این کانسیلر می‌تواند در پوشش خال، جوش، کک و تیرگی نواحی دور چشم به شما کمک کند. ماندگاری این محصول طولانی مدت است و ساعت‌ها بدون ماسیدگی و یا پاک شدن روی پوست ثابت باقی می‌ماند. کانسیلر استیکی نوت رنگبندی متنوعی دارد که بر اساس تناژ رنگ پوست خود می‌توانید از آن استفاده کنید.

کانسیلر مایع فول کاور نوت

کانسیلر مایع نوت برای افرادی که چین و چروک زیاد، تیرگی گسترده و لک دارند، یک گزینه عالی و مقرون به صرفه جهت استفاده روزانه است. یکی از ویژگی‌های بارز این محصول آرایشی پوشش بالا در مدت زمان طولانی بدون آسیب رساندن به پوست است. در فرمولاسیون کانسیلر مایع نوت از روغن آرگان و پروتئین سویا استفاده شده که پوست را کاملا تغذیه رسانی می‌کند. این کانسیلر چهار رنگ متنوع و پرکاربرد دارد.

با برند ایرانی لوازم آرایشی نوت و کانسیلرهای پرطرفدار آن آشنا شوید

کانسیلر و هایلایتر پمپی پرفکتینگ نوت

کانسیلر پرفکتینگ نوت از جدیدترین محصولات آرایشی برند نوت است. این کانسیلر می‌تواند مانند سایر محصولات آرایشی نوت مشکلات موجود در پوست را پوشش دهد و زیبایی چهره‌ی شما را دو چندان کند. یکی از ویژگی‌های بسیار مهم این کانسیلر ویتامین  E موجود در آن است که باعث ایجاد شادابی و نشاط دو چندان در پوست شما می‌شود.

تمامی محصولات آرایشی برند نوت در فروشگاه اینترنتی خانومی موجود است و شما می‌‌توانید به صورت آنلاین و با تخفیف ویژه محصولات این برند بسیار خوب و باکیفیت را خریداری کنید. برای خرید می‌توانید به صورت مستقیم وارد وب سایت khanoumi.com شوید و یا عبارت خرید انواع کانسیلر خانومی را در مرورگر خود جستجو کنید.



منبع