قیمت لوازم یدکی خودرو ۵۰ درصد افزایش مییابد؟

ایراد خودرو اگر قرار باشد از روی مشخصات، لیست تجهیزات و کیفیت کابین برنده این رقابت را انتخاب کنیم، باید رای به برتری سمند سورن پلاس بدهیم. سمند در دو نسخه LX و SE با عنوان فیس لیفت محصول اولیه تولید میشود. تبصره-موارد فوق به عنوان استانداردهای کشور مبدا محسوب گردیده و ارزیابی انطباق خودروهای موضوع این آیین نامه از طریق بررسی مدارک به همراه بازرسی فیزیکی و مطابق دستورالعمل های مرتبط سازمان ملی استاندارد ایران، جایگزین استانداردهای مرتبط می گردند. طی دهه 1980 که دوران اوج خودروهای میان رده و اقتصادی بود، کولر ماشین به عنوان آپشن استاندارد اکثر اتومبیلهای جهان شناخته شد. این کار خصوصا در اتومبیلهای ضعیف موجب یک شوک ناگهانی به موتور میشود. رقابتی که طی سالیان اخیر بسیار سخت و سنگین شده؛ اما در ایران به لطف ممنوعیت واردات خودرو و انحصاری بودن بازار، معمولاً رقابتها بین محصولات یک خودروساز رخ میدهد! آییننامه واردات خودروهای کارکرده توسط هیات وزیران تصویب شده و به زودی ابلاغ میشود. در بند ششم آییننامه سقف منابع ارزی واردات قوانین واردات خودرو مشخص شده است. در این بند از آییننامه درباره مشوقهای سرمایهگذاری در تولید خودرو صحبت میکند.

آچاره با معرفی متخصصان و تکنسینهای مجرب خودرو تلاش میکند همواره خدمات ارزندهای به شما ارائه شود. همانگونه که درقسمت معرفی اجزاء تشکیل دهنده کولر ماشین بیان شد، کمپرسور موتور اصلی کولر محسوب میشود. با توجه به اقلیم جغرافیایی حاکم بر اکثر مناطق ایران، وجود کولر در خودروهای شخصی نقش حیاتی دارد. بههرحال هر وسیله نقلیهای نیاز به یک اهرم برای توقف دارد. بسیاری از این خودروها به کولرهای قدرتمند مجهز بودند که یک آپشن لوکس برای دهه 1960 و 1970 میلادی محسوب میشد. نوع امروزی سیستم تهویه خودروها از دهه 1950 میلادی و پس از جنگ جهانی دوم به کار گرفته شد. این سیستم اکنون قابل کنترل بود و اندازه کوچکی داشت. به این ترتیب کولر ماشین محیط را خنک نکرده و صداهای اضافی خواهد داشت. سپس برای خنکتر شدن فضای داخل اتومبیل بهتدریج درجه را افزایش دهید. این کار علاوه بر اینکه حرکت اتومبیل را مختل نمیکند از آسیب زدن به تسمه و پولی کولرجلوگیری میکند. این محور که به واسطه چرخدندهها و یاتاقانها با محور واسط در ارتباط است، نیروی تبدیل شده در جعبه دنده را به سمت میل گاردان یا دیفرانسیل هدایت میکند. ᠎​​​ ​​.

به عبارتی سرنشین می تواند با تغییر دنده، فرمان حرکت به سمت جلو عقب را صادر کند. راننده باید برای انجام صحیح تعویض دنده، از محدوده مناسب دور پیشرانه و سرعت خودرو اطلاع داشته باشد. گاز کولر ماشین را در فواصل زمانی مناسب شارژ کنید. این امر علاوه بر اینکه محیط را خنک نمیکند، صداهای غیرمعمول ایجاد خواهد کرد. زیرا کاهش آب رادیاتور تاثیر منفی در عملکرد کولر ماشین ایجاد میکند. همین امر باعث اختلال در عملکرد کولر ماشین خواهد شد. سپس کولر ماشین را روشن نمایید. دلیل این امر این است که موتورهای الکتریکی برخلاف موتورهای درونسوز، در محدوده بزرگی از دور موتور، بیشینه قدرت و گشتاور خود را تولید میکنند؛ ضمن اینکه موتورهای برقی میتوانند به دور ۲۰ هزار برسند که در مقایسه با موتورهای درونسوز عمومی، تقریباً سه برابر است. ایالات متحده آمریکا برخلاف اروپا دارای نقاطی با آب و هوای گرم و خشک بود و رانندگان به سیستم تهویه برای سواریهای طولانی مدت نیاز داشتند. این قطعه، مسئول تنظیم دمای مایع خنککننده است و درصورت عدم کارکرد صحیح، ممکن است دمای کولر بهطور نامناسب تنظیم شده و بهطور ناگهانی گرم یا سرد شود. این مسئله در فصول سرد سال به دلیل عدم فعالیت کولر، بیشتر رخ میدهد.

شروع حرکت با دنده دو هم یکی دیگر از عواملی است که سبب استهلاک بیشتر صفحهکلاچ و فشار زیاد به خودرو میشود. هر چقدر ولتاژ خروجی آرسی بیشتر باشد فرکانس و سیگنال خامی که به آمپلی فایر می رسد قوی تر میباشد. خشک کننده سیستم کولر خودرو دارای یک نقطه ورودی و یک نقطه معرفی پرطرفدارترین محصولات ایران خودرو در سال های اخیر خروجی است. در ادامه به بررسی هر یک از این سیستمها میپردازیم. معمولا یک بازه زمانی دو ساله برای آن تعیین میکنند. انسداد و سوختگی یاتاقان و یا پارگی و شل شدن تسمه: زمانی که تسمه شل شده باشد و یا دچار پوسیدگی و پارگی شود، کمپرسور به درستی کار نمیکند. سلام روشن کردن کولر لرزش زیادی به خودرو و موتور و سایر قطعات محرک مثل واترپمپ، تسمه تایم و … یکی از مشکلات شایع این است که کولر ماشین بهدرستی کار نمیکند. اما یکی از رایجترین علل این مشکل سوختن یا خرابی خازن کمپرسوراست. این مشکل میتواند دلایل متعددی داشته باشد.