چرا همه مرده اند در مورد رژیم غذایی کتوژنیک اشتباه می کنند و چرا باید این گزارش را بخوانید

برنامه غذایی رژیم کتوژنیک 28 روزه رایگان (برای لاغری) به عنوان مثال، پیروری از رژیم کتوژنیک که مصرف کربوهیدرات را به حداقل میرساند یا رژیم میوه که شما را ملزم میکند بسیاری از غذاها را از برنامه خود حذف کنید، ممکن است به کمبود مواد مغذی منجر شود و علائم هیپوتیروئیدیسم را تشدید کند. اما می توانید مقادیر کمی از میوه های کم کربوهیدرات مانند انواع توت ها را مصرف کنید. مانند انواع توت ها، بادام زمینی در حالی که کم کربوهیدرات بوده، سرشار از آنتی اکسیدان است و این باعث می شود این اسموتی یک نوشیدنی عالی در رژیم کتوژنیک باشد. بادام درختی سرشار از پروتئین است اما پروتئین بادام زمینی بیشتراز بادام درختی است.

نتیجه تحقیقات در مورد تاثیر این پروتئین روی کم کاری تیروئید ضد و نقیض است، اما بعضی از مطالعات نشان دادهاند که افراد مبتلا به تیروئیدیت هاشیموتو احتمالا از رژیم غذایی بدون گلوتن سود میبرند. مکمل آن هم ممکن است برای بعضی از بیماران مبتلا به کم کاری تیروئید مفید باشد. رژیم فستینگ روشی برای کاهش وزن است که در آن فرد چرخهای از دو دوره روزهداری و غذا خوردن را میگذراند. جو دوسر: جوی دو سر كم كالری و دارای فیبر زیاد است. شما می توانید یک فنجان سوپ سبزیجات و یک تکه نان جو متوسط بخورید.

شما می توانید در كنار آن ۱/۲ فنجان برنج پخته شده نیز استفاده كنید. مطالعات نشان می دهد که تا 80 درصد از افرادی که وزن کم می کنند نمی توانند تا یک سال آن را حفظ کنند. اما بعضی از غذاها میتوانند به کنترل علائم این بیماری کمک کنند. چرا که این غذاها از منابع خوب منیزیم و روی هستند. چرا رژیم آنلاین دکتر روشن ضمیر؟ فروشگاه آنلاین دکتر استویا به عنوان یکی از گزینههای برتر در این زمینه، تمام این انگیزهها را برآورده میکند. تحقیقات نشان می دهد ادویه هایی مانند فلفل قرمز می توانند به کاهش وزن کمک کنند، در حالی که پیاز و سیر حاوی ترکیباتی مانند کورستین هستند که به شما در مبارزه با التهاب و بهبود ایمنی کمک می کند. هنگامی که مصرف کربوهیدرات متوقف شده و وارد حالت کتوز میشوید، کبد گلوتاتیون بیشتری تولید میکند که یک آنتیاکسیدان بسیار قوی است و به مبارزه با رادیکالهای آزاد، محافظت از ذخایر کلاژن و الاستین پوست، کاهش رنگدانهها و لکههای پیری و حتی جلوگیری از پسوریازیس کمک میکند.

نارسایی کبدی میتواند زندگی تهدیدکننده باشد و نیاز به درمان و در برخی موارد حتی پیوند کبد را ایجاب کند. شما می توانید بسته به نیاز بدنتان یكی از سم زدا های (دتوكس) زیر را انتخاب كرده و به طور منظم به مدت یك ماه از آن استفاده كنید. از آنجا که برخی از تشنجها میتوانند منجر به آسیب شدید در بدن شوند یا شواهدی از یک وضعیت پزشکی اساسی هستند، اگر آن را تجربه کردهاید، به دنبال درمان باشید. شما می توانید از برنامه های کالری شمار استفاده کنید تا به شما کمک کند تا در مورد میزان کالری هر نوع غذا اطلاع داشته باشید. شام باید سبک و کمتر از ۲۵۰ کالری باشد. به طور کلی، شما باید غذاهای پرچربی، پروتئین متوسط و کربوهیدرات کم را انتخاب کنید. فیبر در غذاهای گیاهی مانند میوهها، سبزیجات، حبوبات و غلات کامل به وفور یافت میشود.

بدن معمولا از کربوهیدرات غذایی که میخورید یا از گلیکوژن (کربوهیدرات ذخیره شده در کبد) به عنوان منبع انرژی استفاده میکند. در این رژیم، منبع اصلی تامین انرژی بدن، از کربوهیدرات، به چربی یا در واقع کتون تغییر می یابد. یک منبع غذایی پروتئینی را انتخاب کنید که ماده اصلی صبحانه شما را تشکیل میدهد. سبزیجات برگدار تیره مثل اسفناج از مفیدترین غذاهایی هستند که میتوانید به رژیم غذایی خود اضافه کنید، چرا که منبع خوب منیزیم و ویتامین A به شمار میروند. در صورت ابتلا به هیپوتیروئیدیسم توصیه میشود به طور خودسرانه رژیم نگیرید، چرا که بعضی از رژیمهای غذایی برای شما مناسب نیستند. فیبر موجود در خرما نیز عملا به بهبود عملکرد روده و عمل دفع کمک می کند.

همچنین خطر ابتلا به کم کاری تیروئید را به خصوص در افرادی که چاق هستند یا تحت عمل جراحی معده قرار گرفتهاند کاهش میدهد. رژیم غذایی کتوژنیک از طریق ایجاد وضعیت “کتوزیز” فیزیولوژیکی در بدن عمل میکند. با توجه به تنوع خیلی بالایی که متخصصین محترم در این رژیم بوجود اوردن که مثلا هرکسی بگه این رژیم رو من کشف کردم من امروز براتون سالم ترین و اصلی ترین روش این رژیم رو آماده کردم. این نوع رژیم تلاش بالایی می طلبد و مراحل اولیه برنامه شما را ملزم میکند که از مصرف روزانه مکمل سبوس جو دوسر غافل نشوید.

غلات و نشاسته: خوراکیهایی که آرد گندم دارن و نون، برنج، پاستا، جو پرک، ذرت و … حالا باید آرد و مواد خشک آماده شده تو ظرف دیگه رو به ظرف کره اضافه کنید. اما قبل از مصرف آن باید با پزشک مشورت کنید، چون دریافت زیاد سلنیوم با افزایش خطر ابتلا به بیماریهای گوارشی، دیابت نوع 2 و سرطان مرتبط است. با ۲ عدد تخم مرغ به همراه پیاز، گوجه فرنگی و چیلی خرد شده یك املت درست كرده و با یک فنجان چای سبز بدون شیرینی از آن لذت ببرید. درصد قند خرما به شکلی نیست که میزان قند خون به سرعت رو به افزایش بگذارد و از مواد شیرین کم خطر محسوب می شود که می تواند جایگزین شیرینی جات حذف شده از این رژیم غذایی باشد.

برنامه رژیم غذایی مدیترانه ای به تنهایی برای کاهش وزن طراحی نشده است. شرکت کنندگان در سه رژیم غذایی مختلف قرار گرفتند: رژیم مدیترانه ای سنتی، نسخه کم کربوهیدرات رژیم مدیترانه ای، و رژیم غذایی انجمن دیابت آمریکا (ADA). مواد غذایی ممنوع هم در این رژیم شامل نوشابه های گازدار، گوشت های فرآوری شده مثل سوسیس و کالباس، آرد های سفید و تصفیه شده، چربی های ترانس و هر غذایی که در آن شکر استفاده شده مانند بستنی، شکلات، کیک و مواردی از این قبیل در این دسته قرار می گیرند. بیماری آلزایمر: رژیم کتو میتواند علائم بیماری آلزایمر و سرعت پیشرفت آن را کاهش دهد. ساز و کار رژیم کتوژنیک نیز به همین صورت است و با عدم مصرف کربوهیدرات باعث می شود که بدن چربی دریافتی و همچنین چربی های خود بدن برای کسب انرژی استفاده کند تا چربی سوزی با سرعت بیشتری انجام شود.

اگر تازه رژیم گرفتهاید، کاهش وزن ممکن است با سرعت بیشتری اتفاق بیفتد. باردار شدن با وجود تنبلی تخمدان به این سادگی اتفاق نمی افتد و لازم است اصولی را درنظر بگیرید. زمان بندی میان نزدیکی و روز تخمک گذاری: بر طبق یک قاعده کلی، هرچه فاصله نزدیکی با زمان تخمک گذاری کمتر باشد، احتمال پسر دار شدن بیشتر شده و در مقابل شانس دختردار شدن کمتر خواهد بود. زمان برنامهریزی نوبتهای خوراکی، هدف شما این است که ۷۰ تا ۷۵ درصد از مقدار کالری مورد احتیاج خود را از چربی، ۲۰ تا ۲۵ درصد از پروتئین، و ۵ تا ۱۰ درصد از کربوهیدراتها به دست آورید. غذاهای فرآوری شده کالری بالایی دارند و مواد مغذی کمی دارند. درشت مغذی های معمولی برای رژیم کتو 55 تا 60 درصد چربی، 30 تا 35 درصد پروتئین و 5 تا 10 درصد کربوهیدرات هستند.محصولات گوشتی به طور کلی برای رژیم کتوژنیک مناسب هستند زیرا پروتئین و چربی بالایی دارند و کربوهیدرات کمی دارند.

در صورتی که این رژیم را برای لاغری خود انتخاب کرده اید می توانید از انواع غذاهای ایرانی که پروتئین بالایی دارند به عنوان ناهار و شام کتویی استفاده کنید. اگر گیاهخوار هستید، میتوانید به جای گوشت از انواع حبوبات مثل نخود و لوبیا قرمز استفاده کنید. به عنوان مثال عروس خانمی که چند روز قبل از مراسم عروسی متوجه می شود که لباس عروسش به تنش تنگ شده است یا یک قرار ملاقات مهم برای آخر هفته دارید و به فکر آب کردن شکم تان هستید، بهترین راه استفاده از رژیم لاغری سریع شکم و پهلو در سه روز است. همانطور که می بینید، کرم سنگین یا خامه صبحانه پرچرب کاملاً در رژیم کتوژنیک قرار می گیرد. برای بدست آوردن بهترین نتایج، راهنمایی گرفتن از متخصصان تغذیه و اتخاذ یک رویکرد آهسته و پیوسته که تغییرات مادام العمر را به جای یک راه حل سریع در بر می گیرد ضروری است.

بهترین رژیم غذایی برای کم کاری تیروئید چیست؟ در واقع، تولید هورمون T3 (تری یدوتیرونین) و T4 (تترا یدوتیرونین) در غده تیروئید کاهش مییابد و اینطور بیان میشود که غده تیروئید کم کار شده است. در واقع، اگر کالری بیشتری بخورید، تقریباً در هر رژیم غذایی می توانید وزن اضافه کنید. برای کاهش وزن در حین پیروی از رژیم مدیترانه ای، باید کالری کمتری نسبت به نیاز روزانه بدن خود مصرف کنید. از آنجا که ویتامین D در بسیاری از غذاها وجود ندارد، اغلب افراد باید از مکمل آن استفاده کنند. علاوه بر این خواص بیشماری دارند که مصرف آن برای هر یک از گروههای سنی خالی از لطف نیست.

علاوه بر این، از سلامت استخوانها، پوست، مو و غضروف محافظت میکند و از آنجا که به کندی هضم میشود، حس سیری را افزایش میدهد. هنگامی که مکمل روی به تنهایی یا همراه با سایر مواد مغذی مانند سلنیوم و ویتامین A استفاده میشود، به بهبود عملکرد این غده در افراد مبتلا به کم کاری تیروئید کمک میکند. اگر میخواهید بهترین رژیم غذایی کم کاری تیروئید را داشته باشید، در طول روز از مغزیجات و دانهها مثل بادام هندی، تخمه کدو حلوایی و تخمه آفتابرگردان استفاده کنید. روی در بسیاری از مواد غذایی از جمله گوشت قرمز، مرغ، تخممرغ، حبوبات، دانهها و مغزیجات وجود دارد. زیتون، آووکادو، مغزیجات (مثل پسته، گردو و بادام)، دانهها (از جمله دانه چیا و دانه بزرک)، ماهیهای چرب (مثل سالمون و ساردین) از بهترین منابع این چربیها هستند. Po st was g ener​ated with GSA Conte᠎nt G᠎en᠎er ator  Demoversi on .

غذاهای دریایی از جمله ماهی تن، ساردین و میگو از بهترین منابع ید هستند، در نتیجه به تولید هورمونهای تیروئید کمک میکنند. در حقیقت، دریافت ناکافی ید شایعترین علت کم کاری تیروئید در سراسر جهان است. البته در صورت ابتلا به بیماری هاشیموتو (شایعترین نوع کم کاری تیروئید) باید در مورد میزان مصرف غذاهای دریایی با پزشک صحبت کنید. متخصصان توصیه میکنند که داروهای تیروئید مانند لووتیروکسین را حداقل 30 تا 60 دقیقه قبل از صبحانه یا حداقل سه تا چهار ساعت بعد از شام مصرف کنید. رژیم کتوژنیک میتواند باعث افزایش برخی از داروهای ضد صرع، مانند فنوباربیتال شود که میتواند باعث خواب آلودگی شود. مغز ها مانند بادام، پسته و گردو بهترین گزینه برای کاهش وزن است.

شما می توانید ۱۲ عدد بادام (۸۵ کالری) یا ٧ نصف گردو (۹۵ کالری) یا ۲۰ عدد پسته (۸۰ کالری) را برای کنترل گرسنگی در عصر بخورید. حداقل در شروع، مهم است تا اندازهای غذا بخورید که احساس سیری کنید و از محدود کردن کالری دریافتی خودداری کنید. این موضوع تا حد زیادی به سبک زندگی فرد و توانایی جسمانی او بستگی دارد. به جای آن، یک سبک زندگی طولانی مدت را انتخاب کنید که می توانید به آن پایبند باشید.

جمع بندی : کتوزیس یک وضعیت متابولیکی بوده که در آن بدن به جای کربوهیدرات از چربی برای سوخت رسانی استفاده میکند . به طور معمول، کربوهیدرات های موجود در رژیم غذایی شما بیشتر سوخت مورد نیاز بدن را تامین می کند. شما به راحتی می توانید بیش از کل نیاز روزانه خود را در یک وعده بخورید. برنامه ریزی برای وعده های غذایی می تواند به شما کمک کند به غذاهای مغذی که می خواهید بخورید پایبند باشید، نه فست فودی که در دسترس است یا به راحتی می توانید تهیه کنید.

50 درصد بشقاب خود را با سبزیجات غیرنشاستهای (مثل کاهو، خیار و گوجهفرنگی)، 25 درصد را با پروتئین بدون چربی (از جمله ماهی و مرغ بدون پوست) و 25 درصد را با غذاهای نشاستهای ( مانند غلات کامل و حبوبات) پر کنید. بدون خواب کافی، هورمون های مسئول اشتها مانند گرلین می توانند افزایش یافته و احتمال پرخوری را در شما ایجاد کنند. همچنین میتوانند به کاهش خطر ابتلا به بیماریهای مرتبط با کم کاری تیروئید مانند بیماری قلبی و دیابت نوع 2 کمک کنند. کمکاری تیروئید چیست و چه علائم و عوارضی دارد؟ GI نشان میدهد که هر غذا با چه سرعتی روی قند خون تاثیر میگذارد. به همین دلیل، کمبود آن روی عملکرد این غده و سایر جنبههای سلامتی تاثیر منفی میگذارد. اگر چه رایج ترین روش روزه داری 16:8 است اما مناسب ترین برنامه برای هر فرد متفاوت است و باید متخصص تغذیه آن را تعیین کند.

چه غذاهایی در رژیم کتوژنیک مصرف کنیم؟ ممكنه بفرمايين چه جوري و دقيقا از چه رژيمي پيروي كردين؟ از مواد غذایی با کربوهیدرات بالا دوری کنید. به طور کلی مقدار کربوهیدرات دریافتی شما در این رژیم غذایی 5% کل مواد مورد نیاز بدن است. زرده تخممرغ هم میتواند برای بیماران مبتلا به هیپوتیروئیدیسم مفید باشد، چون بخشی از نیاز بدن به پروتئین، ید و سلنیوم را تامین میکند. مطالعه دیگری که رژیم مدیترانه ای را با رژیم کتوژنیک مقایسه کرد، نشان داد که هر دو رژیم غذایی برای افراد مبتلا به دیابت و کاهش وزن مفید هستند. سلنیوم ماده معدنی دیگری است که به حفظ سلامت تیروئید و تولید هورمونهای آن کمک میکند. این تغییرات میتواند علائم چشمگیر و قابل توجهی را ایجاد کند و یا نشانهای از آن نداشته باشد. ۲. روشهای پرداخت قابل قبول در وبسایت شما چیست؟

رژیمهای کتوژنیک چرخهای یا رژیم کتوژنیک هدفمند روشهای پیشرفتهتری هستند و عمدتاً توسط بدنسازان یا ورزشکاران استفاده میشود. در قرن نوزدهم، رژیم کتوژنیک معمولاً برای کمک به کنترل دیابت استفاده می شد. علائم این پدیده شدید شامل تکان و لرزش بدن و از دست دادن کنترل است. پس از یک سال از این رژیم ها و انجام 30 تا 45 دقیقه ورزش هفتگی، گروه ADA به طور متوسط 7.71 کیلوگرم، گروه مدیترانه ای سنتی 7.26 کیلوگرم و گروه مدیترانه ای کم کربوهیدرات 9.98 کیلوگرم از دست دادند.

اگر شرایط وخیم شد و دچار حالت تهوع همراه با سرگیجه شدید بهتر است به پزشک مراجعه کنید. اگر کم کاری تیروئید دارید، از مصرف مکمل ید خودداری کنید، مگر اینکه پزشک آن را توصیه کند. ۲ قاشق غذاخوری نعناع تازه ی خرد شده را به یک لیوان آب گرم اضافه كرده و هر روز از آن استفاده كنید. یک قاشق غذاخوری زیره سیاه را به یک لیوان آب اضافه و از صافی رد كرده و یک قاشق غذا خوری عسل و یك چهارم لیمو ی تازه فشرده شده به آن اضافه كنید. برای مثال ٥ روز در هفته کتوژنیک و بعد از آن ٢ روز با کربوهیدرات بالا را سپری می کنید. به مدت 12 تا 14 دقیقه تا رسیدن به تردی موردنظرتان این کار را انجام دهید.

رژیم کتوژنیک می تواند به کاهش سطح انسولین کمک کند، که ممکن است نقش کلیدی در سندرم تخمدان پلی کیستیک داشته باشد. یکی از این اصول رعایت یک رژیم باروری مناسب با هدف کاهش مقاومت به انسولین و وزن است. اگر مقاله مربوط به رژیم کتوژنیک رو مطالعه کرده باشید، قطعا اطلاع دارین که این رژیم برای بیمارهای مبتلا به بیماری صرع در سال 1924 توسط دکتر راسل ویدلر ایجاد شد. اما اگر به کمبود این ماده معدنی مهم مبتلا باشید، احتمالا برای درمان آن به مکمل نیاز دارید. اگر به مصرف مکمل روی علاقهمند هستید، با پزشک یا متخصص تغذیه درباره فواید و مضرات آن صحبت کنید. شما میتوانید با راهنمایی پزشک یا کارشناس تغذیه، مخصوصا اگر در دوران اقدام به بارداری با PCOS هستید، رژیم کتوژنیک را به عنوان رژیم دوران اقدام خود درنظر بگیرید. خرید غلاف وانیل از کتواستور بسیار به صرفه است.

امروزه با توجه به پیشرفت تکنولوژی و به منظور صرفهجویی در وقت و هزینه، امکان خرید کتانی ورزشی به صورت اینترنتی امکان پذیر است. هدف اصلی این رژیم، وارد کردن بدن به وضعیت کتوز کردن است. رژیم اتکینز در چند دهه گذشته اندکی تکامل یافته است، اما ایده اصلی آن ثابت مانده است: رژیم اتکینز کربوهیدراتها را محدود میکند و در عین حال مصرف پروتئین را زیاد میکند.چند تفاوت کلیدی بین رژیم اصلی اتکینز و چیزی که الان انجام میشود وجود دارد. چالش اصلی در رژیم کتوژنیک، داشتن یک تعادل غذایی و انتخاب مواد غذایی مناسب است. همچنین این رژیم تعادل آب و الکترولیت بدن شما را به هم میزند. رژیم کتوژنیک همچنین می تواند تعادل آب و مواد معدنی بدن شما را تغییر دهد، بنابراین افزودن نمک اضافی به وعده های غذایی یا مصرف مکمل های معدنی می تواند کمک کننده باشد. این محققان، عوامل بسیاری را تغییر دادند، بنظر میرسد زمان بندی، متغیری است که با این امر مرتبط است.

در حالت تشنج یک جرقه الکتریسیته مانند رعد وبرق ایجاد میشود و موجب تغییر حالت و رفتار یا عدم هوشیاری فرد میشود. رژیم غذایی مدیترانه ای الگوهای غذایی باستانی مردم اطراف دریای مدیترانه مانند یونان، اسپانیا، ایتالیا، ترکیه، فرانسه، پرتغال، مصر، مراکش و سوریه است. و اتاق های خنک و تاریک عموماً برای تجربه ای خواب عمیق و آرام بهتر هستند. اگر وزن یا سطح قند خون شما بالاتر از حد طبیعی است، بهتر است بیشتر از میوههای پرفیبر که شاخص گلیسمی (GI) پایینتری دارند مثل گیلاس، سیب، گلابی، هلو و پرتقال استفاده کنید. روغن هایی مثل روغن ذرت، مارگارین و کانولا، غذاهای فرآوری شده مثل فست فودها و هات داگ و غذاهایی که رنگ مصنوعی نگهدارنده و شیرین کننده مصنوعی دارند را هرگز مصرف نکنید. غذاهای رنگی پر از مواد مغذی و مواد معدنی است. میوه ها : میوه ها دارای آنتی اکسیدان ها، ویتامین ها و مواد معدنی بالا هستند که ایمنی شما را بهبود بخشیده و گرسنگی شما را از بین می برند.

شما می توانید از هر یک از این میوه ها استفاده كنید : ١ موز كوچك(۹۰ کالری)، ١ سیب متوسط (۸۰ کالری)،هندوانه ١فنجان (۴۶ کالری)، ۱ پرتقال کوچک (۴۵ کالری)، ۱/۲ فنجان انگور سبز (۵۵ کالری). سوپ نودل و مرغ: یک کاسه سوپ نودل و مرغ داغ حاوی حدود ۱۵۰ کالری می باشد. سوپ سبزیجات : سوپ یک غذای خوشمزه و مغذی است که سرشار از ویتامین ها، آنتی اکسیدان ها و فیبر بوده و احساس سیری کامل را شما می دهد. که از نظر یک دکتر تغذیه خوب، برای کاهش وزن حذف کامل کربوهیدراتها، هم محدود کننده و هم غیر ضروری است.

چای سبز با بیسکویت ساده : چای سبز به مقدار زیادی باعث کاهش وزن می شود. تخم مرغ آب پز و چای سبز: مصرف غذاهای حاوی پروتئین در عصر می تواند به کاهش وزن کمک کند. دور نگه داشتن غذاهای فرآوری شده از رژیم غذایی می تواند احتمال پرخوری را کاهش دهد و به شما در رسیدن به اهداف کاهش وزن کمک کند. اسموتی سیب و بادام: ۲ عدد سیب متوسط خرد شده را با یک فنجان شیر میكس كرده، یک قاشق غذاخوری عسل برای شیرین كردن آن و ۱/۲ قاشق چای خوری دارچین به این تركیب اضافه كنید و همراه با ۹-۱۰ عدد بادام از خوردن آن لذت ببرید.

ید یک ماده معدنی ضروری است که به ساخت هورمونهای تیروئید کمک میکند و کمبود آن به کم کاری تیروئید منجر میشود. ویتامین A به غده تیروئید در ساخت هورمون کمک میکند. به همین دلیل، مهم است که قبل از شروع رژیم کتو با پزشک مشورت کنید تا متابولیسم خود را تنظیم کنید. توصیه میشود قبل از حذف گلوتن از رژیم غذایی خود حتما با پزشک مشورت کنید. پیش از استفاده از توصیههای این مطلب حتما با پزشک متخصص مشورت کنید. برنامه غذایی اتکینز بعدا و در سال 1960 توسط دکتر رابرت کولمن اتکینز ابداع شد (نام برنامه غذایی نیز از نام خانوادگی این پزشک میآید). البته اگر سطح آن در بدن پایین باشد، باید تحت نظر پزشک یا متخصص تغذیه از مکمل استفاده کنید. این می تواند باعث افزایش ترشح انرژی در جریان خون شود و بلافاصله پس از آن کاهش یابد. همیشه بهتر است که روز خود را با ۲ لیوان آب گرم برای جلوگیری از یبوست، از بین بردن سموم، تحریک جریان خون، شل شدن عضلات و کنترل چربی بدن، شروع کنید.