وافل پروتئین کدو حلوایی ادویه دار | پالئو، به طور طبیعی شیرین شده، بدون گلوتن


این وافل های پروتئینی کدو حلوایی کرکی را با دو پیمانه کلاژن سالم درست کنید!

شروع فصل کدو تنبل با وافل های گرم و بدون گلوتن که می توانید برای صبحانه یا دسر سرو کنید! این وافل های مغذی به طور طبیعی با موز و پوره کدو حلوایی شیرین می شوند و به لطف کلاژن غنی از پروتئین که از گوشت گاو علف تغذیه می شود، پودر ماندگاری بیشتری دارند.

مواد اصلی برای خمیر وافل بی عیب و نقص

برای تهیه خمیر برای این وافل های پروتئین کدو تنبل، با بادام هندی خیس شده شروع می کنیم تا پایه خامه ای خوبی داشته باشد. سپس موز له شده را برای شیرینی و ترکیبی از پوره کدو تنبل و ادویه کدو تنبل اضافه می کنیم تا طعم های پاییزی را واقعاً تقویت کنیم.

دستور پخت آرد نارگیل را دوست دارید؟ سپس دستور العمل های آرد نارگیل رایگان ما را دوست خواهید داشت.
اینجا را کلیک کنید تا نسخه رایگان خود را از دستور العمل های خوشمزه آرد نارگیل ما دریافت کنید!

در مرحله بعد، کمی آرد نارگیل را می ریزیم تا کمی غلیظ شود و تخم مرغ ها را اضافه می کنیم تا همه چیز یکدست شود. نتیجه نهایی یک خمیر صاف و غلیظ است که آماده ریختن در وافل ساز داغ است!

این وافل های پروتئینی کدو حلوایی کرکی را با دو پیمانه کلاژن سالم درست کنید.  آن را با خامه فرم گرفته نارگیل برای یک صبحانه لذیذ پر کنید!

در اینجا این است که چرا شما می خواهید کلاژن اضافه کنید

به عنوان یک امتیاز، ما مخفیانه مقداری کلاژن تغذیه شده با علف را برای کمک به تغذیه روده شما وارد می کنیم. کلاژن سرشار از فواید سلامتی است و می تواند به بهبود هضم، تسکین درد مفاصل و جلوگیری از تحلیل استخوان کمک کند.

خوشبختانه کلاژن به راحتی در خمیر حل می شود به طوری که حتی نمی توانید آن را بچشید. بعلاوه، خمیر را کمی غلیظ می کند تا به وافل نچسبد.

یادداشتی سریع در مورد سازندگان وافل

اکثر اتو وافل ها دارای چراغی هستند که به شما اطلاع می دهد که پخت خمیر تمام شده است. با این حال، معمولاً خیلی دقیق نیست و خمیر به زمان بیشتری نیاز دارد تا به طور کامل در داخل گرم شود.

بهترین راه برای اطمینان از پخت کامل وافل، بررسی بخار خروجی از اتو وافل است. این اتفاق پس از ریختن خمیر در دستگاه گرم شده و بستن درب آن می افتد. وقتی بخار قطع شد، وقت آن است که وافل خود را بردارید و لذت ببرید!

نکات مفید برای شروع:

  • دو برابر کنید و برای بعد فریز کنید. می توانید وافل های پخته شده را در فریزر بگذارید و در طول هفته از آن ها لذت ببرید. فقط اجازه دهید پنج دقیقه قبل از گرم کردن مجدد در فر یا توستر، آنها را یخ کنند.
  • موز له شده را با سس سیب عوض کنید. می توانید به جای هم از مقادیر مساوی استفاده کنید – هر دو طعم به همان اندازه عالی هستند!
  • بهترین تاپینگ ها را بارگیری کنید. سایر افزودنی ها مانند کره، مربای مورد علاقه خود، بادام خرد شده یا حتی پسته را امتحان کنید.

SCHEMA-PHOTO-Spiced-Pumpkin-Protein-Waffles.jpg
زمان

زمان کل:25 دقیقه

زمان پخت:15 دقیقه

15 دقیقه

زمان آماده سازی:
10 دقیقه

10 دقیقه

ارزش غذایی:20 گرم پروتئین40 گرم کربوهیدرات36 گرم چربی

وافل پروتئین کدو تنبل ادویه دار

دستور پخت توسط:نویسنده

این وافل های پروتئینی کدو حلوایی کرکی را با دو پیمانه کلاژن سالم درست کنید.

به دنبال مواد تشکیل دهنده پالئو هستید؟ در اینجا چند مورد است که ما توصیه می کنیم:
بادام هندی خام (Terrasoul Superfoods)
روغن نارگیل فشرده سرد (Viva Naturals)
آرد نارگیل (آنتونی)
کلاژن (پروتئین های حیاتی)
بکینگ پودر (Hain)
کرم نارگیل (جنگل بومی)
گردوی خام (NOW Foods)
عسل خام (مزرعه زنبور عسل)

وقتی نوبت به حمایت از پوست، مو، ناخن و مفاصل سالم می رسد، همه پودرهای کلاژن این کار را انجام نمی دهند. دوستان ما در Bright Naturals در آستانه انتشار یک پودر کلاژن جدید شگفت انگیز هستند که به طور خاص جوانی و زیبایی را هدف قرار می دهد. منتظر باشید تا به محض بیرون آمدن مال خود را بگیرید!

این وافل های پروتئینی کدو حلوایی کرکی را با دو پیمانه کلاژن سالم درست کنید.  آن را با خامه فرم گرفته نارگیل برای یک صبحانه لذیذ پر کنید!





منبع