سوپ لوبیا دریایی بسته بندی شده با سبزیجات


هوس یک کاسه سوپ مقوی دارید؟ این سوپ لوبیا دریایی بسته بندی شده با سبزیجات دارای بیش از 2 پوند سبزیجات است! طعم گوجه‌فرنگی تازه و آبدار و بافت ترد فراوانی از کرفس و رازیانه دارد، اما می‌توانید آن را با سبزیجاتی که در یخچالتان هستند تطبیق دهید.

دست با قاشق در کاسه سوپ باقلا سبز گیاهیدست با قاشق در کاسه سوپ باقلا سبز گیاهی
آیا به تزریق سبزیجات نیاز دارید، STAT؟ این سوپ باقلا سبز تازه گیاهی در بیش از 2 پوند سبزیجات بسته بندی می شود!

آیا می خواهید این دستور غذا را ذخیره کنید؟

ایمیل خود را وارد کنید تا به صندوق پستی شما ارسال شود. به علاوه، هر هفته دستور العمل های جدید عالی را از من دریافت کنید!

وقتی نمی دانم برای شام چه درست کنم، غذای من معمولا سوپ است… فقط سبزیجاتی که در یخچال می ریزند را خرد کنید، یک لوبیا اضافه کنید و با حدود 15 دقیقه تلاش دست به کار شوید. .

بله، درست است… حتی یک متخصص تغذیه که دستور العمل های گیاهی برای امرار معاش می نویسد، گاهی اوقات در «شام چیست؟» بخارش تمام می شود. سوال اما بیایید آن را بین خودمان نگه داریم، باشه؟؟

در واقع، بسیاری از دستور العمل های سوپ گیاهی در اینجا در وبلاگ از جمله “همه چیز را در یک قابلمه بیندازید” سرچشمه گرفت که آنقدر خوب پیش رفت که می دانستم باید آن را مستند کنم، مانند سوپ هویج، عدس قرمز و زنجبیل و عدس آسان من. سوپ سبزیجات. زیرا وعده های غذایی کمی وجود دارد که تعادل بین آرامش بخش و مغذی و همچنین یک کاسه سوپ خوشمزه را ایجاد کند.

بعلاوه، باقیمانده غذا با گذشت زمان حتی بهتر می شود که این یک امتیاز است زیرا تمام روزها من برای ناهار باقی مانده غذاست.

این سوپ لوبیا دریایی بسته بندی شده سبزیجات، حال و هوای ایتالیایی مشخصی دارد…اما با ریبولیتا، سوپ کلاسیک توسکانی متفاوت است. اینجا نان نیست. طعم گوجه فرنگی تازه تر و آبدارتر به اضافه کرفس و رازیانه تازه ترد فراوان دارد. بنابراین، زمانی که شما یک سوپ سبک تر و در عین حال مغذی می خواهید، عالی است. شما به راحتی می توانید آن را با سبزیجاتی که در یخچال دارید و نیاز به مصرف دارند تطبیق دهید. موسیر یا تره فرنگی را با پیاز عوض کنید. اگر رازیانه ندارید از کرفس بیشتر استفاده کنید یا مقداری هویج یا فلفل قرمز اضافه کنید!

چند نکته برای بهتر درست کردن این سوپ: وقت بگذارید و پیاز، کرفس و رازیانه را کاملاً کوچک خرد کنید تا ترد خوبی به دست آورید، اما احساس نکنید که با زحمت در حال خرد کردن سوپ هستید.

نکته دوم برای سوپ‌هایی که به قدری خوب هستند که احساس می‌کنید سرآشپز هستید: آبگوشت را برای کنسانتره‌های بهتر از بویلون بریزید… این تنها چیزی است که من همیشه استفاده می‌کنم. آنها گزینه های گیاهی فوق العاده ای دارند. تنها سکسکه؟ آنها بدون گلوتن نیستند، بنابراین اگر بیماری سلیاک دارید، به جای آن از کنسانتره یا مکعب گلوتن استفاده کنید.

طرز تهیه این سوپ باقلا سبز گیاهی خوش طعم

این سوپ برای شب‌های هفته که در کنار هم قرار می‌گیرد، وقت بیشتری دارید کمتر از 45 دقیقهبسته به اینکه چقدر سریع خرد کنید. من در اینجا از کنسرو لوبیا استفاده کردم تا مجبور نباشید از قبل برای خیس کردن و پختن لوبیا برنامه ریزی کنید. 4 تا 6 وعده (بسته به مقدار نانی که می خورید) درست می کند، بنابراین یک غذای عالی برای ناهار نیز می باشد.

مرحله اول: این 11 ماده را جمع آوری کنید. شما به پیاز، سیر، کرفس، پیاز رازیانه تازه، کلم پیچ توسکانی (سیاه)، گوجه فرنگی خرد شده، لوبیا دریایی، بهتر از بویلیون (یا آبگوشت)، آویشن خشک، زیره، پودر پیاز و فلکس چیلی و همچنین روغن و … نیاز دارید. نمک!

مرحله دوم: پیاز، کرفس و رازیانه را بپزید با روغن در قابلمه سوپ روی حرارت متوسط ​​تا زمانی که پیاز شروع به نرم شدن و براق شدن کند، حدود 5-7 دقیقه. سیر را به مدت یک دقیقه دیگر، مدام هم بزنید. به خوبی با نمک و فلفل مزه دار کنید.

مرحله سوم: هر چیز دیگری را اضافه کنید! کلم پیچ، گوجه فرنگی، لوبیا، آب و BTB، آویشن، زیره، پودر پیاز، فلکس چیلی و نمک. آن را روی حرارت قرار دهید تا بجوشد سپس روی حرارت متوسط ​​قرار دهید و اجازه دهید به مدت 15 دقیقه (یا بیشتر در صورت داشتن آن) حباب بزند.

مرحله چهارم: طعم، تنظیم نمک یا ادویه جات به دلخواه خود را با مقداری کراکر یا نان خرد شده سرو کنید. این سوپ واقعاً به مدت 4 تا 5 روز در یخچال نگهداری می شود و می توانید غذاهای باقی مانده را به مدت یک ماه کاملاً فریز کنید.

چرا من عاشق لوبیا سفید هستم

نخود ممکن است همه کاره ترین حبوبات باشد، اما لوبیا سفید – لوبیا دریایی، لوبیا کانلینی، لوبیا کره ای – است که جایگاه ویژه ای در قلب من دارد. دلیل آن این است که لوبیا سفید دارای بافت خامه ای منحصر به فرد است که فوق العاده رضایت بخش است. لوبیا سفید یک پایه خامه ای فوق العاده برای دیپ و سس ایجاد می کند. من آنها را در سوپ، فلفل قرمز و کاسرول دوست دارم.

آنها حتی فوق العاده هستند که یک تزریق پروتئین گیاهی به ماک و پنیر اضافه کنید بدون اینکه تمام خانواده شما از اینکه شما در یک شام “سالم” شکایت داشته باشند. در واقع، بیایید برای یک ثانیه در مورد میزان مغذی بودن لوبیا دریایی صحبت کنیم زیرا فکر می کنم ممکن است تعجب کنید.

فقط نصف فنجان باقالی پخته شده حاوی:

  • 8 گرم پروتئین و 6.5 گرم فیبر برای کمک به احساس سیری و رضایت
  • 2.2 میلی گرم آهن گیاهی، 1 میلی گرم روی برای سلامت پوست و ایمنی و همچنین 66 میلی گرم کلسیم برای استخوان های قوی.
  • لوبیا دریایی همچنین حاوی کولین، یک ماده مغذی مهم در رژیم غذایی گیاهی و همچنین فولات و منیزیم است. نوعی تاثیرگذار، درست است؟

سوپ های گیاهی مغذی تر:

دست با قاشق در کاسه سوپ باقلا سبز گیاهیدست با قاشق در کاسه سوپ باقلا سبز گیاهی

سوپ لوبیا دریایی بسته بندی شده با سبزیجات

این سوپ لوبیا دریایی بسته بندی شده با سبزیجات دارای بیش از 2 پوند سبزیجات است! طعم گوجه‌فرنگی تازه و آبدار و بافت ترد فراوانی از کرفس و رازیانه دارد، اما می‌توانید آن را با سبزیجاتی که در یخچالتان هستند تطبیق دهید.

سنجاق
چاپ

  • 2 قاشق غذاخوری روغن زیتون اضافی، یا روغن مورد علاقه شما
  • 1 پیاز قرمز، خرد شده
  • 3 دنده کرفس، ریز خرد شده
  • 1 کم اهمیت پیاز رازیانه، ریز خرد شده، حدود 1 ½ فنجان خرد شده
  • 28 اونس قوطی گوجه فرنگی خرد شده
  • 1 دسته کوچک کلم پیچ، ساقه ها ریز خرد شده و برگ ها ریز خرد شده، حدود 3 فنجان خرد شده
  • 2×14 قوطی اونس لوبیا، شسته و آبکش شده
  • 6 فنجان ها اب
  • 2 قاشق غذاخوری بهتر از کنسانتره مرغ گیاهی Bouillon، یا در صورت نیاز آبجوش بدون گلوتن
  • 2 قاشق چای خوری پودر پیاز
  • 1 قاشق چایخوری برگ های خشک آویشن
  • ½ قاشق چایخوری زیره
  • ½ قاشق چایخوری نمک، به علاوه بیشتر برای چاشنی
  • خرج کردن تکه های چیلی خشک شده، اختیاری… به سلیقه!
  • فلفل سیاه تازه خرد شده، چشیدن
  • روغن را در یک قابلمه سوپ روی حرارت متوسط ​​گرم کنید. پیاز، کرفس و رازیانه را بپزید، هر از گاهی هم بزنید تا پیاز نرم شود و براق شود، حدود 5-7 دقیقه.

  • سیر را اضافه کنید و به مدت یک دقیقه مدام هم بزنید تا نسوزد. سبزیجات را به خوبی با نمک و فلفل مزه دار کنید.

  • در صورت استفاده، گوجه فرنگی، کلم پیچ، لوبیا، آب، بهتر از بویلون، پودر پیاز، آویشن، زیره سبز، نمک و فلکس چیلی را اضافه کنید. حرارت را زیاد کنید و بگذارید بجوشد.

  • پس از جوش آمدن، حرارت را به حد متوسط ​​برگردانید و اجازه دهید به مدت 15 دقیقه حباب بزند تا سبزیجات کمی نرم شوند و طعم ها با هم مخلوط شوند. اگر زمان بیشتری دارید، می توانید آن را بیشتر بپزید!

  • بچشید، نمک، فلفل یا سایر ادویه ها را به دلخواه تنظیم کنید. با کراکر یا نان خرد شده سرو کنید. من همچنین آن را با پاشیدن مخمر مغذی دوست دارم!

این سوپ به مدت 4 تا 5 روز در یخچال یا به مدت یک ماه در فریزر نگهداری می شود.



منبع