روغن چیلی سریع 5 دقیقه ای به سبک ایتالیایی


هوس کمی گرما دارید؟ این روغن فلفل چیلی بسیار سریع به سبک ایتالیایی به هر چیزی که می خورید، طعم خوبی می دهد: تنها چیزی که نیاز دارید تکه های چیلی خشک، روغن زیتون و 5 دقیقه است! یک هدیه غذایی سرگرم کننده DIY می سازد.

شیشه روغن چیلیشیشه روغن چیلی
گاهی اوقات ساده ترین چیزها بهترین هستند: این روغن چیلی 2 ماده ای به غذاهای مورد علاقه شما حرارت می دهد!

وقتی نوبت به غذا می‌رسد، من همه چیز بیشتر را دنبال می‌کنم: گیاهان بیشتر. طعم بیشتر و قطعا، SPICE بیشتر! من می‌خواهم دنیا بداند که دستور العمل‌های مغذی و گیاهی به اندازه غذاهای معمولی شما خوشمزه و قابل هوس هستند. چه در کتاب‌های آشپزی من باشد یا در اینجا در وبلاگ، می‌خواهم به شما نشان دهم چقدر آسان است که واقعاً چیزی را که می‌خورید دوست داشته باشید. چون بله، من یک متخصص تغذیه هستم. اما من یک متخصص تغذیه هستم که عاشق غذا خوردن هستم.

که مرا به این روغن فلفل قرمز به سبک ایتالیایی می رساند. می‌خواستم کمی حرارت به فاررو ریزوتو کدو حلوایی‌ام اضافه کنم و با خودم فکر کردم: آیا مردم می‌دانند درست کردن این مواد چقدر آسان است؟ فقط در مورد … شاید باید آن را در وبلاگ قرار دهم.

این روغن چیلی ساده که با نام olio di peperoncino نیز شناخته می‌شود، با ترد چیلی به سبک سیچوان متفاوت است زیرا فقط دو ماده دارد: تکه‌های چیلی خشک و روغن زیتون. و در حالی که من عاشق فلفل دلمه‌ای سیچوان تا حد استخوان‌هایم هستم (حتی با موسس Fly By Jing در پادکست مصاحبه کردم!) فکر می‌کنم جایی برای هر دو وجود دارد.

مزیت روغن چیلی به سبک ایتالیایی این است که گرما را اضافه می کند، اما طعم چندانی ندارد، به این معنی که به معنای واقعی کلمه با هر غذایی که می خواهید تزیین کنید، می آید. مثل ارزو کدو سبز. اما همچنین یک ساندویچ تن نخود. یا حتی یک دیپ اسفناج!

این یک نوع دستور غذای اصلی است که همیشه ارزش آن را دارد که روی میز درست در کنار نمک باشد.

طرز تهیه این روغن چیلی ساده

این یکی بسیار ساده است، تقریباً یک دستور غذا نیست … اما شما به چند نکته نیاز دارید. اولین؟

  • از مواد تازه استفاده کنید، از آنجایی که فقط دو نفر از آنها وجود دارد! برای این روغن تزریق شده، باید از روغن زیتون فوق بکر استفاده کنید که طعم آن را واقعا دوست دارید. پس قبل از استفاده روغن خود را بچشید! و دوم، اگر پرک های چیلی شما سال ها در انبار نشسته اند، وقت آن است که انواع جدید بخرید. روغن تزریق شده شما به نوعی با تکه های چیلی کهنه خواهد بود.
  • بعد، روغن را بیش از حد گرم نکنید! قرار است فلکس و روغن چیلی را در یک قابلمه کوچک روی حرارت متوسط ​​گرم کنید. می خواهید آن روغن گرم و جوشان باشد نه جوشان. این فقط چند دقیقه طول می کشد، بنابراین مانند یک شاهین آن را تماشا کنید. نه تنها می‌توانید تکه‌های چیلی را بسوزانید و در نتیجه طعم آن‌ها را از بین ببرید، بلکه می‌توانید ترکیبات مفید روغن زیتون را نیز کاهش دهید. اگر شله چیلی به نظر می رسد که در حال جوشیدن است، خیلی داغ شده و زمان آن رسیده که قابلمه را از روی حرارت بردارید.

سپس تنها کاری که باید انجام دهید این است که اجازه دهید آن روغن خیس بخورد! می‌توانید فوراً از آن استفاده کنید و هر چه طولانی‌تر باشد، گرمای بیشتری ایجاد می‌شود. زمانی که به دمای اتاق رسید، می توانید آن را در شیشه ریخته و در دمای اتاق به مدت یک ماه ماندگاری دارد.

غذاهای اصلی وگان بیشتر + چاشنی

شیشه روغن چیلیشیشه روغن چیلی

روغن چیلی سریع 5 دقیقه ای به سبک ایتالیایی

هوس کمی گرما دارید؟ این روغن فلفل چیلی بسیار سریع به سبک ایتالیایی به هر چیزی که می خورید، طعم خوبی می دهد: تنها چیزی که نیاز دارید تکه های چیلی خشک، روغن زیتون و 5 دقیقه است! یک هدیه غذایی سرگرم کننده DIY می سازد.

سنجاق
چاپ

  • ½ فنجان روغن زیتون اضافی، یا روغن آشپزی مورد علاقه شما
  • 1 قاشق سوپخوری تکه های چیلی خشک شده
  • روغن و تکه های چیلی را به یک قابلمه کوچک اضافه کنید و روی حرارت متوسط ​​قرار دهید. روغن را گرم کنید، به طور مداوم تماشا کنید، تا زمانی که روغن گرم یا داغ شود، حداکثر 1-3 دقیقه. روغن ممکن است برق بزند، اما شما به دنبال تکه های چیلی برای سرخ کردن نیستید.

  • از روی حرارت بردارید و بگذارید دم بکشد تا به اندازه کافی خنک شود (در صورت استفاده بلافاصله) یا تا زمانی که به دمای اتاق برسد، بنابراین می توانید آن را در یک ظرف شیشه ای بریزید. به مدت 1 ماه در دمای اتاق نگهداری می شود.



منبع