دستور العمل های مورد علاقه ما برای تعطیلات مغذی


به دنبال دستور العمل های مغذی برای تعطیلات هستید که در منوی امسال خود بگنجانید؟

ما تعدادی از گزینه‌های مورد علاقه خود را که از غذاهای کامل با مواد مغذی درست می‌شوند، گردآوری کرده‌ایم. همه دستور العمل های ما همچنین بدون لبنیات و گلوتن برای کسانی که حساسیت دارند و نیاز به تغییراتی در برخی از دستور العمل های سنتی دارند!

لذت بردن از نسخه های اصلی این دستور العمل ها – بدون توجه به مواد تشکیل دهنده آن – عالی است. اما گاهی اوقات به دلایلی به یک گزینه مغذی نیاز دارید. این در مورد عمدی بودن و داشتن یک ذهنیت متعادل است!

آن ناحیه را درست در وسط پیدا کنید – جایی که خود را تغذیه می کنید و همچنین فضایی برای تجربه لذت در اطراف تجربه غذایی خود دارید.

در اینجا چند دستور العمل برای تعطیلات پیدا خواهید کرد که انتخاب های مغذی خوبی هستند. همه اینها به راحتی درست می شوند و برای باقی مانده ها به خوبی ذخیره می شوند!

نحوه درست کردن وعده های غذایی متعادل در طول تعطیلات

یکی از راه‌های ایجاد تعادل بیشتر در تعطیلات، ساختن یک بشقاب متعادل در هر وعده غذایی است.

روشی که ما در اینجا در Nutrition Stripped این کار را انجام می دهیم، استفاده از سیستم بنیادی پنج است. این

پنج عنصر اصلی پنج عنصر یک وعده غذایی متعادل هستند: کربوهیدرات های غیر نشاسته ای، کربوهیدرات های نشاسته ای، چربی های سالم، پروتئین و آنچه ما آن را عامل طعم می نامیم.

با تهیه یک وعده غذایی پایه پنج غذایی، که هدف آن گنجاندن هر پنج مورد از این غذاها در بشقاب شماست، به حمایت از هضم، تثبیت قند خون و تامین انرژی ثابتی که برای داشتن بهترین احساس نیاز دارید، کمک می کند.

پنج وعده غذایی اصلی ما را می توان به صورت اسموتی، ماست، کاسه بلغور جو دوسر یا کاسه صبحانه، کاسه تغذیه، سالاد، سوپ، خورش و بسیاری موارد دیگر یافت. لازم نیست هر وعده غذایی پنج پایه باشد، اما اگر حواس تان باشد که بیشتر این پنج عنصر را در بیشتر وعده های غذایی در بشقاب خود داشته باشید، تفاوت را احساس خواهید کرد.

اگر برای ایجاد وعده‌های غذایی متعادل به حمایت بیشتری نیاز دارید، در دوره آموزشی «تغذیه سالم و آسان با پایه پنج» ثبت‌نام کنید.

صبحانه

تعطیلات اغلب زمانی برای کاهش سرعت است و اغلب زمانی است که روزهای تعطیل بیشتری داریم و صبح‌های آهسته‌تری داریم. شروع صبح با یک دستور غذایی مغذی برای تعطیلات که می توانید منتظر به اشتراک گذاشتن آن با عزیزان خود باشید یا به سادگی قدردانی از کندی و آرامش صبحی باشید که در آن کارهای زیادی در لیست کارهای روزانه خود ندارید، یکی از آن کارهای کوچک روزانه است. لحظاتی که اغلب آنها را نادیده می گیریم یا آنها را بدیهی می دانیم.

فرنی تمشک پخته شده

این فرنی تمشک پخته شده تعادل درستی از شیرینی و شور دارد! مزیت اضافه شده این دستور غذا این است که از غذاهای مناسب انبار و میوه های یخ زده استفاده می کند که ساخت آن را مقرون به صرفه و آسان می کند. همچنین می‌توانید باقیمانده‌ها را در یخچال نگهداری کنید و تمام هفته دوباره گرم کنید.

فریتاتا پیاز کاراملی و گلابی

فریتاتاها، به طور کلی، یکی از ساده ترین دستور العمل های مغذی تعطیلات هستند که می توانید با انعطاف پذیری باورنکردنی درست کنید. این فریتاتا کاراملی شده پیاز و گلابی طعم شیرین و خوش طعم پیاز شیرین کاراملی، گلابی و تخم مرغ غنی از پروتئین را ترکیب می کند. این یک صبحانه عالی، ناهار یا شام سریع گرم شده و حتی یک وعده غذایی در حال حرکت است!

اسموتی سیب زمینی شیرین دارچین

اگر یک چیز در مورد انجمن Nutrition Stripped می دانیم، این است که همه شما عاشق اسموتی هستید — در تمام طول سال! طعم این اسموتی شبیه پاییز در لیوان است!

اسموتی ها ممکن است اولین چیزی نباشند که وقتی به دستور العمل های پاییز و زمستان فکر می کنید به آن فکر می کنید، اما آنها بسیار راحت هستند و می توانید از طعم های فصلی برای تغییر آن نسبت به آنچه در تمام تابستان می نوشیدید استفاده کنید.

غذای اصلی

در طول تعطیلات، غذای اصلی حاوی پروتئین حیوانی مانند بوقلمون یا ژامبون است. اما اگر از این نوع پروتئین ها لذت نمی برید، یا بیشتر گیاهی می خورید، این دستور العمل های گیاهی پر پروتئین برای تعطیلات، افزودنی عالی به منو خواهند بود. این دستور العمل ها بخش کوچکتری را تشکیل می دهند، بنابراین اگر امسال جشن صمیمی دارید، مدیریت آنها برای 1 تا 4 نفر آسان تر است.

نان آجیل گیاهی

یکی از سؤالات رایجی که در این فصل از سال به ذهن ما می رسد این است که چگونه یک غذای گیاهی قابل توجه، دلچسب، خوشمزه و بدون زحمت برای تعطیلات درست کنیم. من گوش دادم و امروز آن را ارائه کردیم.

کاسه کدو حلوایی با برنج سیاه پر شده بلوط

این غذای سالم برای دو نفر، جشن گرفتن چندین طعم فصلی را با ترکیبی رضایت بخش از برنج وحشی و آجیل، همراه با ترکیبی از گیاهان گرم کننده ساده می کند. ناگفته نماند، تحویل این دستور غذا اساساً موقعیت سرآشپز است.

سوپ لوبیا سفید با بهترین آبگوشت

این دستور العمل آسان لوبیا را در قسمت جلو و مرکز قرار می دهد تا مقدار زیادی پروتئین گیاهی و کربوهیدرات های انرژی زا دریافت کند. این به سرعت مورد علاقه جامعه Nutrition Stripped شد و یکی از آن دستور العمل هایی است که هر کسی دوست دارد، به خصوص که حداقل تلاش را می طلبد! این را در کنار سبزیجات سرو کنید و آماده هستید!

مخلفات

کناره ها یکی از سرگرم کننده ترین قسمت های تعطیلات هستند! می‌توانید بشقاب خود را با یک یا چند مورد از این طرف‌ها پر کنید که حاوی مواد فوق‌العاده مغذی و پرکننده در این دستور العمل‌های سنتی است.

کاسرول لوبیا سبز گیاهی

مهم نیست در چه فصلی از سال، این کاسه لوبیا سبز گیاهی سالم و آسان تهیه می شود، مطمئناً هر جمعیتی را خوشحال می کند.

لوبیا سبز و سبزیجات تازه و سوپ قارچ خامه ای گیاهی با هم ترکیب می شوند تا غذای جانبی عالی را ایجاد کنند. پوره کردن گل کلم بخارپز شده بدون نیاز به لبنیات بافتی خامه ای و غنی ایجاد می کند.

پوره سیب زمینی شیرین سوخاری

این پوره سیب زمینی شیرین سوخاری دستور العمل مغذی مناسبی برای تعطیلات است که سرشار از مواد مغذی است و به راحتی درست می شود!

با تفت دادن سیب زمینی شیرین در فر، سیب زمینی های نرم و لطیف و طعمی کاراملی به دست می آورید که از جوشاندن نمی توانید بدست آورید. افزودن آویشن تازه به این غذا طعم تازه ای خوش طعم می دهد. استفاده از میسوی بدون گلوتن، طعم خاکی غنی را به خوبی با شیرینی سیب زمینی جفت می کند.

نان ذرت جالاپینو بدون گلوتن

نان ذرت یکی از آن غذاهای راحتی است که می توانید در تمام طول سال بخورید تا حس نوستالژی داشته باشید. گرم و لذیذ است و اگر فر و ماهیتابه دارید درست کردنش راحت تر نیست. اگر فلفل هالاپینو برای ذائقه شما خیلی تند است، چیز دیگری مانند فلفل دلمه ای یا گوجه فرنگی خشک شده را امتحان کنید.

دسر

دسرهای زیادی وجود دارد و ممکن است از قبل دسر مورد علاقه خود را در ذهن داشته باشید. اگر می خواهید چند دستور غذای جدید را امتحان کنید، نمی توانید با یک (یا چند) از این ها اشتباه کنید!

سیب خورشتی

یک دسر میوه ای گرم آن حالات دنج را به هر جشنی به ارمغان می آورد! می توانید این سیب های خورشتی را به تنهایی یا با یک قاشق بستنی مورد علاقه خود سرو کنید! برای کمی ترد اضافی و همچنین چربی سالم، گردو را روی آن قرار دهید!

شکلات خام خانگی، چند روش

اضافه کردن چیزهایی مانند پوره توت فرنگی، یک شات اسپرسو، آب لیموترش کلیدی، پودر کاکائو و وانیل به دستور غذای اصلی، در عرض چند دقیقه شکلات های خام مختلفی را می سازد که همگی کاملا مقوی و خوشمزه هستند. شما همچنین می توانید با مواد پرکننده مانند کره آجیل یا کنسرو میوه آزمایش کنید. در مجموع، می توانید چندین شکلات خام مختلف داشته باشید تا مورد علاقه خود را پیدا کنید!

کوکی‌های کره بادام هندی و تمشک

درست کردن این کوکی‌های کره بادام هندی بسیار آسان است و فقط به چند ماده اولیه نیاز دارد که احتمالاً از قبل در انبار و یخچال خود دارید! نکته جالب در مورد این دستور پخت کوکی این است که شما به راحتی می توانید کره بادام هندی و مربای تمشک را با طعم کره آجیل و مربای دلخواه خود عوض کنید و آن را برای خودتان بسازید!

بیشتر دستور العمل های مورد علاقه تعطیلات!

16 وبلاگ شیرینی پزی که باید برای ایده های دسر خوشمزه دنبال کنید

20 وبلاگ دستور غذا برای نشانک گذاری برای ایده های غذایی مغذی

12 وبلاگ غذایی برای یافتن دستور العمل های سنتی و مدرن یهودی

آیا می خواهید تعادل بیشتری را با انتخاب های غذایی خود تجربه کنید؟

سپس نوع تغذیه متعادل خود را پیدا کنید!

این مسابقه رایگان ۴۵ ثانیه‌ای را انجام دهید تا بفهمید کهن الگوی غذایی متعادل شما کدام است و نوع منحصربه‌فرد شما برای حفظ تعادل با روشی که خود را تغذیه می‌کنید به چه چیزی نیاز دارد. به این ترتیب، در نهایت می توانید از وسواس غذایی و رژیم غذایی رها شوید، وزن متعادلی داشته باشید و رابطه مثبتی با غذا و بدن خود ایجاد کنید.

اکنون در آزمون رایگان شرکت کنید



منبع