به گفته یک متخصص تغذیه، 5 بهترین کراکر برتر



هیچ چیز مانند ترد رضایت بخش یک بسته کراکر تازه باز شده نیست، به خصوص زمانی که یک دیپ خوشمزه یا پنیر کره ای و نمکی برای جفت کردن آنها دارید.

آنچه من در کراکرها به دنبال آن هستم:

سلیقه اولویت دارد و اکثر مصرف کنندگان موافق هستند. مزه همیشه محرک شماره 1 خرید غذا و نوشیدنی است و خواهد بود. کراکرهای «سالم» زیادی وجود دارند که دارای مواد اولیه‌ای هستند، اما طعمی شبیه مقوای موجود در کنار زباله‌دانی در Walgreens محلی شما دارند. بله، من به شما نگاه می کنم، کراکر گل کلم. اگه مزه نداره نمیخورمش

پارامتر بعدی من کیفیت مواد است. من می‌خواهم غذای من از غذا درست شود، نه چیزهایی که تا به حال در مورد آنها نشنیده‌ام. من همچنین به محتوای درشت مغذی ها نگاه می کنم. اگر کراکرها تعادل پروتئین و چربی‌های سالم را همراه با کربوهیدرات‌ها ارائه می‌دهند، تا آنجا که قدرت ماندگاری شما را سیر نگه می‌دارد، فواید زیادی دارد.

سلب مسئولیت: اینها غذاهای میان وعده هستند بله، آنها در یک جعبه یا یک کیف می آیند و نه، هیچ کدام کامل نیستند. من از آن دسته متخصصان تغذیه هستم که در دنیای واقعی زندگی می کنم و می دانم که مردم دوست دارند کراکر بخورند و به نظر من اینها بهترین گزینه های شما هستند.

در اینجا 5 بهترین کراکر برتر برای مشتریانی که به دنبال یک میان وعده سالم هستند توصیه می کنم:

کراکر چند دانه Crunchmaster

ترد فوق العاده و شوری کامل. به اصل بچسبید. من نسخه های طعم دار مانند سیر پنیری را به دلیل طعم “غبار” دوست ندارم. لازم نیست، به خصوص اگر آنها را با غذاهای دیگر (که باید) جفت کنید. کمی هوموس، مقداری گوجه گیلاسی، و یک پنیر Babybel یا 2 اضافه کنید و در راه رسیدن به بهشت ​​میان وعده سالم هستید. آنها همچنین دارای یک نسخه پروتئین بالاتر ساخته شده با آرد گاربانزو و پروتئین برنج قهوه ای هستند.

مریم رفته ترقه

بهترین ها در مورد مواد تشکیل دهنده. از آنجایی که آنها بیشتر دانه هستند، شما بافت نمک استاندارد یا خانه شهری خود را دریافت نمی کنید، اما دلچسب بودن آنها به عنوان پایه ای برای پنیر و شیرینی و همچنین لغزش از طریق پنیر بورسین باقی می ماند.

آرد بادام آسیاب ساده با رزماری و نمک دریا

طرفدار بزرگ این بچه ها سادگی آنها، همانطور که از نام برند پیداست، آنها را به پایه ای عالی برای ساختن یک چیز خوشمزه تبدیل می کند. من دوست دارم آنها را مستقیماً در یک آووکادوی رسیده فرو کنم، مقداری بوقلمون تراشیده شده را روی آن بریزم و آن را ناهار بگذارم. کودک 2 ساله من می‌گوید که اینها مناسب‌ترین گزینه‌های موجود در لیست هستند. چدار مزرعه را امتحان کنید تا حال و هوای Cheese-It داشته باشید.

کراکر چیا و کینوآ اواخر جولای

اواخر جولای مدتی است که در بازی چیپس های ترتیلای سالم صدرنشین بوده است، بنابراین ورود آنها به عرصه کراکر منطقی است. این نزدیکترین چیزی است که شما به یک کراکر کلاسیک کره ای خواهید داشت. آنها تمام مواد مصنوعی را نادیده می گیرند اما از نظر کربوهیدرات پیچیده، پروتئین یا چربی های سالم چیز زیادی وجود ندارد. شما باید اینها را با یک مشت آجیل و مقداری انگور یا میوه دیگری متعادل کنید تا یک میان وعده کامل باشد.

بازگشت به طبیعت کراکر قلب کل لوتا لاو کنفی

می‌دانم که در اینجا یک وایلد کارت واقعی بیرون می‌آورم، اما سعی کنید آن‌ها را با پنیر بری و مربای سرگرم‌کننده برای یک پیش‌غذای بی‌هیاهو تنظیم کنید که مهمان‌هایتان از آن لذت ببرند.

و آخرین توصیه من برای جدایی… رقیق های گندم و کراکرهای آبی برای شما بهتر از نمک نیستند.


ما برای بررسی هیچ یک از محصولات فوق پولی دریافت نکردیم. همه نظرات مربوط به خود ماست. این پست ممکن است حاوی پیوندهای وابسته باشد.

درباره نویسنده: Megan Poczekaj، RDN، LD، یک متخصص تغذیه ثبت شده در اورلاندو، FL است. او صاحب مطب خصوصی، آگاهی از تغذیه است، جایی که به کارآفرینان دیگر می آموزد که چگونه بهره وری و عملکرد خود را با تغذیه به حداکثر برسانند. او نویسنده کتاب The Optimized Life: A Nutrition Guide for Entrepreneurs و یکی از مجریان پادکست آگاهی از تغذیه است.

اگر برای کاهش وزن، بهبود عملکرد یا افزایش انرژی به کمک نیاز دارید، مشاوره اولیه خود را در اینجا برنامه ریزی کنید. در اورلاندو نیستید اما هنوز به نکات تغذیه ای نیاز دارید؟ مشاوره آنلاین یا تلفنی نیز انجام می دهیم.



منبع