بلغور جو دوسر چرخشی کره آجیل توت


این بلغور جو دوسر خامه ای و فقط کمی شیرین، با کره آجیل و مربا برای صبحانه ای آسان درست می شود که در عرض چند دقیقه آماده می شود.

این پست توسط Quaker Oats حمایت می شود.

این دستور تهیه بلغور جو دوسر بدون گلوتن* که یادآور ساندویچ کره بادام زمینی و ژله کلاسیک است، روشی خامه ای و خوشمزه برای کمک به شروع صبح است. *به دنبال محصولات فاقد گلوتن با علامت گذاری خاص باشید.

از آنجایی که ماه می، ماه آگاهی از سلیاک است، من به چند سوال در مورد جو دوسر بدون گلوتن مشخص شده و نحوه پیدا کردن آن پاسخ می‌دهم.

به عنوان یک متخصص تغذیه ثبت شده، اغلب از من در مورد نیاز به غذاهای بدون گلوتن سؤال می شود. آیا آنها سالم تر هستند؟ آیا به آنها نیاز دارم؟ خوب، یک گروه از مردم وجود دارند که برای سلامت کلی خود به غذاهای بدون گلوتن نیاز دارند – آنهایی که بیماری سلیاک دارند.

بیماری سلیاک چیست؟

موسسه ملی دیابت و بیماری های گوارشی و کلیوی (NIDDK) بیماری سلیاک را به عنوان یک اختلال گوارشی و ایمنی مزمن تعریف می کند که به روده کوچک آسیب می رساند. این با خوردن غذاهای حاوی گلوتن تحریک می شود. بیماری سلیاک در صورت عدم کنترل می تواند باعث مشکلات گوارشی مزمن شود و بدن شما را از دریافت تمام مواد مغذی مورد نیاز خود باز دارد.

رعایت یک رژیم غذایی بدون گلوتن برای کسانی که مبتلا به بیماری سلیاک هستند ضروری است.

گلوتن پروتئینی است که به طور طبیعی در غلاتی مانند گندم، جو و چاودار وجود دارد. و اینها می توانند در بسیاری از غذاهای دیگر ظاهر شوند. بنابراین اگر فکر می کنید، “آیا جو دوسر در حال حاضر بدون گلوتن نیست؟” آره. با وجود اینکه جو دوسر ذاتاً فاقد گلوتن است، می‌تواند با غلات حاوی گلوتن مانند گندم در مزرعه یا در طول پردازش یا ذخیره‌سازی در تماس باشد.

برای افراد مبتلا به بیماری سلیاک، من دوست دارم که بتوانم آنها را به بسته‌های مشخص شده Quaker® Oats Free Gluten اشاره کنم. این جو دو سر بدون گلوتن Quaker® قدیمی یا Quaker® بدون گلوتن سریع 1 دقیقه ای، از تکنیک های آسیاب متخصص برای حذف دانه های سرگردان حاوی گلوتن و در عین حال حفظ طعم یکسان ساخته شده است.

این جو دو سر بدون گلوتن با علامت گذاری خاص با 100٪ جو دوسر ساخته شده است و منبع خوبی از فیبر است. بنابراین، گنجاندن جو در رژیم غذایی می تواند به شما در رسیدن به اهداف غلات کامل خود در رژیم غذایی بدون گلوتن کمک کند.

چگونه جو بدون گلوتن را پیدا کنیم؟

کویکر® جوی‌های قدیمی بدون گلوتن را می‌توان به راحتی در قفسه مشاهده کرد، زیرا مشخص‌شده‌اند و می‌توان آن‌ها را در بخش بدون گلوتن اکثر سوپرمارکت‌های بزرگ پیدا کرد. همچنین می توانید جو دوسر بدون گلوتن را به صورت آنلاین خریداری کنید.

ایده دستور تهیه بلغور جو دوسر بدون گلوتن

یک کاسه جو دوسر برای من یک گزینه مناسب برای صبحانه است. من عاشق استفاده از کره آجیل برای حالت خامه ای، پروتئین اضافی و چربی های خوب هستم. مربا به شیرینی و رنگ دادن به صبح کمک می کند.

من همچنین دوست دارم هر میوه ای را که دارم به آن اضافه کنم. من در اینجا از تمشک و شاه توت تازه استفاده می کنم، اما شما می توانید از هر چیزی که دوست دارید استفاده کنید – توت های یخ زده، موز، یا میوه های دیگر یا آجیل یا دانه های خرد شده.

از خلاقیت خود استفاده کنید. این یک دستور العمل بخشنده و منعطف است، اما در اینجا می خواهم پایه ای را برای شما به اشتراک بگذارم تا شروع کنید.

این مواد را جمع کنید

برای تهیه این دستور بدون گلوتن، همه مواد باید بدون گلوتن باشند.
کویکر® بدون گلوتن* جوی قدیمی (*به دنبال بسته های بدون گلوتن مشخص شده باشید)
آجیل یا کره دانه
مربای توت
آب برای پختن جو
اختیاری: نمک، دارچین، آجیل یا دانه های خرد شده، توت های تازه

نکاتی برای موفقیت

  • پایه بلغور جو دوسر را برای یک گزینه صبحانه حتی سریعتر فردا دو برابر کنید. هنگام درست کردن جو اجاق گاز، من دوست دارم اضافی درست کنم. روز بعد، به راحتی می توانید مقداری آب یا شیر اضافه کنید، روی آن را بپوشانید، سپس دوباره در مایکروویو گرم کنید. یک چرخش تازه از کره آجیل و مربا اضافه کنید!
  • از آجیل یا کره دانه استفاده کنید که در دمای اتاق شل یا روان باشد. به دنبال فهرست موادی باشید که به سادگی عبارت «بادام زمینی» یا «بادام، نمک» باشد.
  • انواع توت های فصلی تازه یا توت های منجمد آب شده را امتحان کنید. اگر می خواهید مربا را کنار بگذارید و چند عدد توت شیرین را به عنوان جایگزین له کنید، این کار نیز موثر است.

جو دوسر غلات کامل است. ½ فنجان جو در این دستور غذا منبع خوبی از فیبر است.

آماده ساختنش؟ اینم دستور غذا!

بلغور جو دوسر چرخشی کره آجیل توت

این دستور تهیه بلغور جو دوسر بدون گلوتن* که یادآور ساندویچ کره بادام زمینی و ژله کلاسیک است، روشی خامه ای و خوشمزه برای کمک به شروع صبح است.

زمان آماده سازی5 دقیقه

زمان پخت5 دقیقه

زمان کل10 دقیقه

دوره: صبحانه

غذا: آمریکایی

کلمه کلیدی: دستور العمل های بلغور جو دوسر

خدمات: 1

کالری: 370کیلو کالری

عناصر

  • فنجان اب
  • ½ فنجان جو کواکر بدون گلوتن* جوی قدیمی (* به دنبال بسته های بدون گلوتن علامت گذاری شده خاص باشید)
  • 2 قاشق سوپخوری آجیل یا کره دانه، دمای اتاق
  • 1 قاشق سوپخوری توت مربا
  • اختیاری: نمک، دارچین، آجیل یا دانه های خرد شده، توت های تازه

دستورالعمل ها

  • آب و نمک (در صورت استفاده) را بجوشانید.

  • جو دو سر را در آب جوش بریزید و حرارت را تا متوسط ​​کم کنید. حدود 5 دقیقه بپزید و مرتب هم بزنید.

  • جوهای پخته شده را با قاشق در ظرفی بریزید. کره آجیل و سپس مربا را داخل جو بچرخانید. در صورت تمایل با کمی دارچین، آجیل یا دانه های خرد شده یا توت های تازه تزئین کنید.

تغذیه

خدمت: 323g | کالری: 370کیلو کالری | کربوهیدرات ها: 44g | پروتئین: 12g | چربی: 19g | چربی های اشباع شده: 3.5g | سدیم: 150میلی گرم | فیبر: 6g | قند: 13g



منبع