چگونه پیپا بر یک رابطه ناسالم با غذا غلبه کرد و به آرامش رسید


آیا غذا، جایی که بیشتر روز خود را به فکر کردن به آن می گذرانید، همه کاره شده است؟

پیپا قبل از پیوستن به روش تغذیه ذهنی، تلاش کرد تا تمام دانشی را که در مورد تغذیه داشت در زندگی خود پیاده کند. او گفت که این باعث می شود احساس کند که یک شکست خورده است و او فاقد نظم و انضباط است و باعث شده او احساس بی ارزشی کند.

همانطور که او به دنبال راهی برای غذا خوردن بود که برای او مناسب باشد، خود را در چرخه شروع و توقف یافت و همیشه به دنبال قانون غذایی بعدی بود که می توانست امتحان کند که ممکن است کارساز باشد.

این تأثیر زیادی بر رابطه او با غذا گذاشت. پس از انجام برنامه، او متوجه شد که تمام این اطلاعات را در مورد تغذیه در اختیار دارد، اما برای اجرای آن در زندگی خود تلاش کرد زیرا ابزار، تمرین یا مهارت لازم برای انجام این کار را نداشت.

اکنون که پیپا در مورد چگونگی ادغام عادات خود در زندگی خود از طریق تمرین‌های کوچک و در عین حال تأثیرگذار و استفاده از ابزارهای ساده راهنمایی شده است، او احساس می‌کند بسیار آزادتر و سبک‌تر است که به طور طبیعی به او می‌رسند.

داستان او را در زیر تماشا کنید!

https://www.youtube.com/watch?v=vzcbcO_8Po4

چالش: اضافه بار اطلاعات و ذهنیت بد در مقابل غذای خوب

پیپا به اشتراک گذاشت که از کودکی برای یافتن راهی متعادل و ثابت برای تغذیه خود در بیشتر عمرش تلاش کرده است.

او متوجه شد که «من تمام این دانش تغذیه را در مورد اینکه چه چیزی باید بخورم و چه نباید بخورم، و اینکه چه غذاهایی خوب یا بد یا رفتارها هستند، داشتم، اما به ندرت ثابت قدم بودم.

و من فکر می کنم که این تأثیر مخرب طولانی مدت بر بسیاری از عناصر دیگر در زندگی شما دارد زیرا درگیر شدن با خودتان ناسالم است. و من می‌توانم بگویم که در بیشتر دوران بزرگسالی‌ام، فقط کسی را نداشتم که تمام دانشم را جمع‌آوری کند، و به همین دلیل زمان صرف غذا و غذا، این یک نوع رابطه عشق و نفرت بوده است. سالهای بسیار زیاد.»

پیپا در ادامه می‌گوید که این موضوع چه احساسی در مورد غذا در او ایجاد می‌کند و چگونگی تأثیر آن بر ارزش خود را به اشتراک می‌گذارد.

«وقتی این را می‌گویم واقعاً دراماتیک به نظر می‌رسد، اما فکر می‌کنم این احساس بی‌ارزشی به من می‌دهد… من آن را درست نمی‌فهمم یعنی دائماً در چیزی شکست می‌خورم. و وقتی احساس می‌کنید در کاری شکست می‌خورید و دائماً بهترین خود نیستید، به نوعی باعث می‌شود که احساس کنید از کنترل خارج شده‌اید یا نظم و انضباط ندارید، که واقعاً منفی است و واقعاً شما و اعتماد به نفس شما را از بین می‌برد. این احساس بی ارزشی سال ها وجود داشت.»

و پیپا تنها نیست که این احساس را نسبت به غذا و رابطه ما با آن دارد.

چگونه او سعی کرد بر این طرز فکر غلبه کند

پیپا سعی کرد با یادگیری بیشتر در مورد تغذیه بر این مبارزه غلبه کند، اما این احساس او را در مورد نحوه عملی کردن آن حفظ کرد.

من در مورد تغذیه مطالبی خواندم، بنابراین سعی کردم خودم را با دانش مسلح کنم. و همانطور که چند لحظه پیش گفتم، داشتن دانش بسیار خوب است، اما عملی کردن آن و تغییر برخی رفتارها و چیزهایی که شما دارید، دشوار است، مگر اینکه چیزی مانند MNM داشته باشید، که به نظر من واقعاً چیزی است که همه اینها را با هم مرتبط می کند. “

اما خوشبختانه، پیپا این بار به دنبال چیزی متفاوت بود. او تصمیم گرفت این چرخه را بشکند و یک رابطه جدید و متعادل با غذا برای خودش ایجاد کند.

چه چیزی از پیپا برای یافتن صلح با غذا حمایت کرد

برای رهایی از بار اطلاعاتی، حذف ذهنیت همه یا هیچ و توقف استرس در مورد غذا، باید روش جدیدی برای تفکر در مورد غذا کشف کنید. باید رابطه جدیدی با غذا کشف کنید.

این رابطه جدید باید مختص شما و نیازهای شما باشد. باید متناسب با فردیت شما باشد. یک رابطه متعادل مانند این به شما این امکان را می دهد که با بدن خود هماهنگ شوید، به انتخاب های خود اطمینان داشته باشید و از استرس ترازو رها شوید.

همه چیز در مورد یافتن چیزی است که برای شما مفید است، به جای اینکه خود را در یک رژیم غذایی یا برنامه ای قرار دهید که شخص دیگری تنظیم کند قسم می خورد توسط. بنابراین بیایید دقیقاً به نحوه انجام این کار پیپا بپردازیم!

1. انتخاب غذایی که برای او احساس خوبی داشته باشد

یکی از مفاهیم اولیه ای که ما روی روش تغذیه ذهنی تمرکز می کنیم، گوش دادن به نشانه های بدن و انتخاب غذایی است که برای شما احساس قدرت، خوب و مغذی می کند. دانش‌آموزان یاد می‌گیرند که با بدن خود هماهنگ شوند و به پیام‌هایی که می‌فرستند اعتماد کنند تا بتوانند نسبت به انتخاب‌هایی که برای خود انتخاب می‌کنند احساس اطمینان کنند.

این به از بین بردن احساس استرس مداوم در مورد غذا کمک می کند.

یادگیری این مهارت به پیپا اجازه داد تا به نیازهای خود به گونه ای متفاوت نگاه کند.

“این یک روند تدریجی بوده است، اما من فکر می کنم زیبایی آن همین است. من واقعاً احساس کنترل بیشتری می‌کنم و در نتیجه از آن کلمه متفاوت استفاده می‌کنم. بنابراین وقتی می گویم کنترل کنم، به نظر می رسد که با خودم سختگیر هستم. منظورم این نیست، اما احساس می‌کنم تصمیم‌هایم را در مورد غذا و غذا به روشی که قبلاً انجام نداده‌ام، در اختیار دارم. و در نتیجه احساس می‌کنم، کمی… کمی آزادتر، اما سبک‌تر است.»

روش‌هایی که در داخل برنامه آموزش می‌دهیم، شما را راهنمایی می‌کند تا با بدن خود هماهنگ شوید. آنها به شما این امکان را می دهند که با عادات غذایی خود نسبت به الگوهایی که دارید آگاه شوید. سپس یاد می گیرید که چگونه اقدامات خود را به بهترین نحو با آنچه برای شما مناسب تر است هماهنگ کنید.

این شناخت درونی، ایجاد تغییرات را بسیار آسان‌تر می‌کند. شما دیگر آنچه را که شخص دیگری به شما می گوید انجام دهید، دنبال نمی کنید. در عوض، از خودآگاهی خود استفاده می‌کنید تا نسبت به آنچه به شما امکان می‌دهد بهترین احساس را داشته باشید، اطمینان داشته باشید.

2. یافتن برنده های آسان که قوام را ایجاد می کند

پیپا از ابزارهای روش تغذیه آگاهانه از جمله پنج پایه، آماده سازی غذا و البته طرز فکر در داخل دوره استفاده کرد.

هنگامی که او همه این قطعات را کنار هم قرار داد، با انتخاب های غذایی خود دیدگاه و وضوح جدیدی به دست آورد.

من در تاریکی دست و پا می زدم و اکنون احساس می کنم خیلی بیشتر در روشنایی هستم، با خودم بسیار مهربان تر، و دانش بیشتری دارم. را [foundational] تغذیه پنج پایه ای از تغذیه من در حال حاضر است. این یک برد ساده و آسان است، و فکر نمی‌کنم به اندازه کافی در مورد برنامه واقعی صحبت کرده باشم، اما بله، به طور خلاصه قبلاً و اکنون می‌توانم بگویم دست و پا زدن در تاریکی تا احساس قدرت و به معنای واقعی کلمه در نور. در حال حاضر به دلیل حضور در روش.

وقتی از او پرسیده شد که آیا برنامه روش تغذیه آگاهانه را به دیگران توصیه می کند، او به اشتراک گذاشت:

«واقعاً فکر نمی‌کنم بجز این روش، چیزی پیدا کنید که این کار را برای شما انجام دهد، زیرا واقعاً همینطور است… این توسط افرادی اداره می‌شود که واقعاً به آن اهمیت می‌دهند، نکات فوق‌العاده‌ای وجود دارد، مانند پنج مورد تغذیه‌ای، شما می‌توانید یاد بگیرید که چگونه برای گوش دادن به بدن خود و احترام به خود استاپ رها کن و بپرس. چیزهای کوچک و زیادی وجود دارد که شما شروع به استفاده از آنها در زندگی روزمره خود می کنید که تأثیر زیادی می گذارد … شما فقط از آن پشیمان نخواهید شد.

بیاموزید که چگونه با غذا احساس اعتماد به نفس، تعادل و آرامش داشته باشید.

این یک تحول بسیار زیبا از پیپا است. ما بسیار سپاسگزاریم که بخشی از سفر او در ایجاد همه اینها برای او بودیم! اکنون می توانید همین ابزارها و استراتژی ها را نیز ابتدا با تماشای کلاس رایگان بیاموزید.

شما در مورد عادت شماره 1 که شما را با وزن و رابطه تان با غذا مبارزه می کند – و نحوه رهایی از رژیم غذایی و وسواس غذایی از هم اکنون یاد خواهید گرفت.

مسترکلاس رایگان را تماشا کنید



منبع