پوست نعناع وگان تمام شکلات تیره


این پوسته نعناع فلفلی شکلاتی تلخ 3 ماده ای یکی از خوراکی های مورد علاقه من برای جشن است، زیرا خیلی شیرین نیست و در حدود 10 دقیقه به موقع با هم ترکیب می شود زیرا هیچ لایه ای وجود ندارد. این یک غذای نوستالژیک و آرامش بخش است که به راحتی با بچه ها درست می شود، یا برای میزبانی یا هدیه لحظه آخری آماده می شود.

پوست نعناع شکلاتی تیرهپوست نعناع شکلاتی تیره
این پوسته نعناع شکلاتی تلخ تقریباً فوری درست می شود و فقط چند دقیقه طول می کشد و ضد حساسیت است.

عشق من به شکلات نعنایی عمیق است: بعد از دوران کودکی پر از After Eights و Ovations، نعنا اولین شکلاتی است که از جعبه انتخاب می کنم. بستنی نعناع چیپسی شکلاتی یکی از محبوب ترین بستنی ها است. و من هرگز با نعناع وگان قهوه ای که دوستش نداشته باشم ندیدم.

بنابراین، برای من، این پوسته نعناع شکلات تلخ گیاهی یک پیروزی بزرگ است زیرا دو چیز مورد علاقه من را با هم ترکیب می کند: شکلات نعناع تازه، و تهیه دستور العمل های گیاهی بسیار آسان و خوشمزه که کمترین زمان را در آشپزخانه می گیرد زیرا من آشپز تنبلی هستم. و هنوز هم می خواهم چیزهای خوشمزه بخورم.

من چندین دسته از این را در طول فصل تعطیلات درست می کنم، بنابراین شما متوجه چیز دیگری خواهید شد که این دستور غذا را برای من بسیار جذاب می کند: بدون شکلات سفید. بیشتر پوست‌های نعناع فلفلی در اینترنت بعداً شکلات سفید دارند، اما من همیشه شکلات سفید را خیلی شیرین می‌دانستم… و حالا که من گیاهی هستم، شکلات سفید گیاهی یا الف) پیدا کردن آن سخت است، ب) خیلی شیرین است یا ج. ) چیزهای واقعاً خوب، که عمدتاً با کره کاکائو درست می شوند، بسیار گران هستند.

بنابراین، من فقط آن را کنار گذاشتم… که باعث می شود این پوست نعناع دستور العمل مناسبی برای کسانی باشد که مانند من شکلات تلخ واقعاً خوب را ترجیح می دهند و نمی خواهند منتظر بمانند تا لایه ها ببندند تا بتوانید آن را به عنوان یک غذا درست کنید. هدیه تعطیلات لحظه آخری برای زمانی که به یک چیز کوچک اضافی برای پخش مهمانی خود نیاز دارید. فقط در 30 دقیقه، با احتساب زمان خنک شدن، برای غذا خوردن آماده خواهید شد.

و من کلاه متخصص تغذیه خود را در اینجا می گذارم تا بگویم که در تعطیلات، می دانم که پیمایش نیازهای غذایی مختلف می تواند کمی چالش برانگیز باشد … و این پوسته شکلات تلخ یک برد واضح است زیرا گیاهخواری، بدون گلوتن، و FODMAP کم است. و بدون آجیل تا همه بتوانند از آن لذت ببرند!

صحبت از هدایای تعطیلات شد…اگر به دنبال هدیه ای برای هر کسی هستید که می خواهد گیاهان بیشتری بخورد یا به دنبال دستور العمل های گیاهی مغذی است، کتاب های من Eat More Plants و Good for Your Gut را بررسی کنید!

مواد خود را با دقت انتخاب کنید تا بهترین پوست نعناع را درست کنید

وقتی یک دستور غذا فقط از 3 ماده تشکیل شده باشد، به این معنی است که مواد تشکیل دهنده مهم هستند … بنابراین من می خواستم کمی بینش را در مورد اینکه چرا موادی را انتخاب می کنم به اشتراک بگذارم (نه حمایت مالی، فقط نظر من است!)

تراشه های شکلات تلخ در کاسه ای با آب نباتتراشه های شکلات تلخ در کاسه ای با آب نبات
شکلات تلخ خوب، نیشکر آب نبات و عصاره نعنا تمام چیزی است که برای این پوسته ساده و اعتیاد آور نعناع نیاز دارید.
  • شکلات تلخ: من نمی توانم این را به اندازه کافی بگویم … شما باید از شکلات تلخی استفاده کنید که طعم آن را دوست دارید، وگرنه پوست شما خوشمزه نخواهد بود. اگر شکلات شما برای ذائقه شما خیلی شیرین – یا خیلی تلخ – است، یا بافت شکلات را دوست ندارید، پوست آن را دوست نخواهید داشت. به همین دلیل، من دوست دارم از یک شکلات تلخ با حداقل 70 درصد مواد جامد کاکائو استفاده کنم، در غیر این صورت پوست آن خیلی شیرین است. می توانید از چیپس های شکلات تلخ واقعی با کیفیت بالا استفاده کنید یا نوار مورد علاقه خود را انتخاب کنید و فقط آن را خرد کنید. من واقعاً عاشق کاکائو Camino Bittersweet یا Enjoy Life تراشه های شکلات تیره هستم. برای میله‌ها، Lindt و Alter Eco یک شکلات تلخ 85% گیاه‌پسند (که همه گیاه‌خوار نیستند) با محتوای کاکائو بالا درست می‌کنند، بدون اینکه تلخ یا خیلی گران باشد.
  • عصاره نعناع فلفلی: طعم دهنده مورد علاقه من نعناع از Simply Organic است. این روغن بر پایه روغن است، که به نظر من طعم نعناع بسیار غنی تری را ایجاد می کند (چربی طعم را حمل می کند!). اگر قبلاً عصاره نعناع مورد علاقه خود را دارید، از آن استفاده کنید، اما اگر نه، Simply Organic را امتحان کنید. اگر روغن نعناع آشپزی خالص دارید، بهتر است از کسری آن استفاده کنید زیرا فوق العاده قوی است! به جای ½ قاشق چایخوری عصاره نعناع، ​​⅛ قاشق چایخوری روغن نعناع خالص آشپزی را جایگزین کنید.
  • آب نبات های چوبی: در مقایسه با دو ماده دیگر، من احساس می‌کنم که تنوع کمتری در طعم و کیفیت آب نبات‌ها وجود دارد… اما امتحان کردن یک تکه آب نبات برای اطمینان از لذت بردن از آن، ضرری ندارد!

طرز تهیه پوست نعناع شکلاتی تلخ در کمتر از 30 دقیقه

فقط 3 مرحله ساده و یک لایه شکلاتی از شکلات تلخ به این معنی است که در 20 دقیقه کاملاً سفت می شود، بنابراین می توانید در کمترین زمان غذا بخورید یا هدیه دهید. آنقدر آسان – و بسیار خوشمزه – است که من به شدت توصیه می کنم یک دسته دو یا سه تایی درست کنید!

مرحله اول: آب نبات ها را خرد کنید. استرس تعطیلات به شما می رسد؟ این کمک خواهد کرد، قول می دهم. می‌خواهید آن عصاها را در یک کیسه زیپ‌دار محکم بریزید و سپس با وردنه آن‌ها را بیرون بیاورید. شما در اینجا یک انتخاب دارید: تکه های بزرگتر زیباتر به نظر می رسند، اما ریزتر کردن آنها به معنای طعم بیشتر و ترد کمتر است.

مرحله دوم: شکلات را آب کنید. من مایکروویو ندارم، بنابراین شکلات را روی اجاق گاز آب می کنم و با ایجاد یک دیگ دوتایی، که فقط یک کاسه ضد حرارت است که روی یک قابلمه کوچک که با 2 اینچ آب می جوشد، قرار می گیرد. شکلات را داخل کاسه بریزید، مرتب هم بزنید تا ذوب شود و سپس عصاره نعناع را هم بزنید. برخی از دستور العمل های دیگر از کمی روغن برای ذوب راحت تر در اینجا استفاده می کنند، اما من متوجه شدم که به آن نیازی ندارم. من دستورالعمل های مربوط به ذوب شکلات را در مایکروویو در دستور زیر قرار داده ام.

مرحله سوم: شکلات را پخش کنید و با آب نبات بپاشید و سپس خنک کنید تا سفت شود. یک ربع ورقه لبه دار را با کاغذ روغنی می پوشانم تا راحت تمیز شود و روی شکلات می ریزم و به ضخامت دلخواهم پهن می کنم (من دوست دارم نازک تر باشد، شما دوست دارید!) سپس آب نبات ها را بپاشید و به مدت 20 دقیقه در یخچال قرار دهید. یا فریزر

پوست درخت به مدت چند هفته در یخچال و در ظرف دربسته نگهداری می شود. با گذشت زمان، قندیل ها کمی کمتر ترد و کمی جویدنی تر می شوند، اما در واقع به نوعی خوب است!

به دنبال خوراکی‌های آسان‌تر برای تعطیلات گیاهخواری هستید؟ من شما را تحت پوشش قرار داده ام

پوست نعناع شکلاتی تیرهپوست نعناع شکلاتی تیره

پوست نعناع وگان تمام شکلات تیره

این پوسته نعناع فلفلی شکلاتی تلخ 3 ماده ای یکی از خوراکی های مورد علاقه من برای جشن است، زیرا خیلی شیرین نیست و در حدود 10 دقیقه به موقع با هم ترکیب می شود زیرا هیچ لایه ای وجود ندارد. این یک غذای نوستالژیک و آرامش بخش است که به راحتی با بچه ها درست می شود، یا برای میزبانی یا هدیه لحظه آخری آماده می شود.

سنجاق
چاپ

  • 12 اونس چیپس شکلات تلخ، یا شکلات خرد شده، برای نکاتی در مورد مارک های مورد علاقه من به پست مراجعه کنید
  • ½ فنجان آب نبات خرد شده، حدود 5-6 عدد قندان با اندازه معمولی
  • ½ قاشق چایخوری عصاره نعناع خالص
  • عصاها را خرد کنید: آنها را در یک کیسه زیپی محکم قرار دهید، مهر و موم کنید و سپس عصا را با وردنه تا اندازه دلخواه بشکنید. له کردن ریزتر به معنای کمتر ترد کردن است … اما شاید شما آن را ترد تر دوست داشته باشید!

  • شکلات را آب کنید… در اینجا نحوه انجام این کار بدون مایکروویو آمده است: 2 اینچ آب را به یک قابلمه کوچک اضافه کنید. آن را روی حرارت متوسط ​​قرار دهید تا بجوشد. با یک کاسه مقاوم در برابر حرارت بچسبانید، شکلات چیپسی را اضافه کنید و حرارت را تا حد متوسط ​​کم کنید. اغلب هم بزنید تا شکلات کاملا ذوب شود، سپس عصاره نعناع را هم بزنید.

  • متناوبا، اگر مایکروویو دارید، می توانید از آن برای آب کردن شکلات استفاده کنید! چیپس های شکلات خود را در یک کاسه مخصوص مایکروویو بریزید و آن ها را با 15 تا 20 ثانیه حرارت دهید و در این بین خوب هم بزنید تا مطمئن شوید شکلات نسوزد. پس از ذوب شدن کامل، نعناع را اضافه کنید.

  • یک ورقه پخت لبه دار با پوسته آماده کنید. روی شکلات ذوب شده بریزید و به ضخامت دلخواه خود بریزید (من تینر خودم را دوست دارم!). سپس داخل فریزر یا یخچال بگذارید تا 20 دقیقه بماند.

  • پس از سفت شدن، تکه تکه شده و به ظرف قابل بسته منتقل کنید و در یخچال نگهداری کنید تا برای سرو یا هدیه آماده شود. حداقل 2 تا 3 هفته در یخچال باقی می ماند، اما قندیل ها در حالت نشستن کمتر ترد و جویدنی تر می شوند.



منبع