مشاوره ازدواج آنلاین


مشاوره ازدواج آنلاین

آمارهای دردناکی در مورد ازدواج و طلاق در سال جاری به ثبت رسیده است که اهمیت مشاوره ازدواج آنلاین را چند برابر میکند. آمارها نشان میدهد که در سال جاری به ازای هر ۳ ازدواج یک طلاق رخ داده است. یعنی به ازای هر ۴ زوجی که خانه بخت میروند، یک از آن زوج ها طلاق میگیرد!

قطعا با کمی مشورت صحیح قبل از ازدواج میتوانیم جلوی خیلی از این طلاق ها را بگیریم. دو نفر وقتی به یکدیگر علاقمند می شوند حس میکنند میتوانند از پس همه مشکلات اخلاقی و به طور کلی مشکلات زندگی بر بیایند در حالی که بعد از کمی زیر یک سقف زندگی کردن تازه مشکلات خودنمایی میکند و دو نفر تازه متوجه میشوند تا مشکل حل نشود نمی توانند ادامه بدهند.

برخی از این مشکلات با راهنمایی طرفین برطرف میشود و برخی از مشکلات ناشی از تفاوت های اساسی است که شاید باید قبل از ازدواج به آن توجه میکردند.

تا اینجا کمی با اهمیت مشاوره برای جلوگیری از رخ دادن مشکل آشنا شدیم. حال میخواهیم نوع جدیدی از مشاوره یعنی مشاوره ازدواج آنلاین را به شما معرفی کنیم. خیلی مواقع به خاطر خجالت و شرم از مطرح کردن مشکلی حاد یا بخاطر مشکل زمانی یا هر دلیل دیگری مشاوره به صورت آنلاین مورد توجه قرار میگیرد.

مزایای مشاوره ازدواج آنلاین

  • صرفه جویی در زمان
  • بدون پرده صحبت کردن
  • صرفه جویی در هزینه
  • امکان دسترسی به مشاوران عالی در زمان کمتر
  • حذف تردد و ترافیک

در این نوع مشاوره هدف این است که قبل از خانه بخت رفتن حتما در خصوص موارد زیر به شناخت کافی از طرف مقابل برسید.

مشاوره ازدواج آنلاین

موضوعات مشاوره ازدواج انلاین

  • بررسی تیپ شخصیتی
  • سطح اقتصادی
  • سطح فرهنگی
  • خانواده
  • تایپ جنسی

در مشاوره ازدواج آنلاین تست تیپ شخصیتی گرفته میشود و با توجه به تیپ شخصیتی بررسی میکنند که آقا یا خانم با تیپ شخصیتی مشخص شده، کجا ها با همسرش به مشکل خواهد خورد و راه حل چیست.

در قسمت سطح اقتصادی و فرهنگی در مورد میزان درآمد و خرج و سطح فرهنگی و تعاریف متفاوت صحبت میشود.

در قسمت خانواده، در مورد تاثیر خانواده در زندگی زوج و نوع تعامل با خانواده و سطح دخالت آنها بررسی میشود.

در قسمت آخر که بسیار مهم است در مورد تایپ جنسی صحبت میشود و احتمال برقراری ارتباط جنسی مورد بررسی قرار میگیرد.

حریم خصوصی در مشاوره ازدواج آنلاین

با توجه به اینکه مشاوره ازدواج آنلاین در طریق گوگل میت برگزار میشود دیگر نباید نگران حریم شخصی باشید چرا که در گوگل میت تمام مسائل امنیتی از قبل تنظیم و فعال شده است. از آن گذشته، شما در حال صحبت با یک روانشناس هستید. یکی از تعهدهای روانشناسان این است که مسائل شخصی مخاطب را جایی بروز ندهند.

نحوه پیدا کردن مشاوره ازدواج آنلاین

از دو طریق میتوانید برای دسترسی به این نوع مشاوره اقدام کنید.

۱- اگر مشاوری را از قبل میشناسید و به آن اعتماد دارید میتوانید نسبت به امکان برگزاری مشاوره انلاین با وی صحبت کنید

۲- اگر کسی را از قبل نمیشناسید میتوانید در اینترنت جستجو کنید.

پیشنهاد ما برای مشاوره ازدواج انلاین سایت زن آمازون هست. که بستر مشاوره انلاین را از طریق ابزار گوگل میت که امن میباشد در اختیار قرار داده است.

مشاوره حضوری یا انلاین؟

در مبحث ازدواج مباحثی که مطرح میشود نیاز به مراجعه حضوری ندارد. در واقع عارضه خاص فیزیکی ای نیست که با رویت کردن چهره بتوان نسبت به آن مطلع شد. در مشاوره قبل از ازدواج بیشتر بحث هایی که قابل بیان و صحبت کردن هستند مطرح میشود و نیاز به حضور فیزیکی ندارد بنابراین اگر شما هم دلیل خاصی برای مراجعه حضوری ندارید بهتر است از حالت انلاین بهره ببرید که هم از لحاظ تاثیر تفاوتی ندارد و هم هزینه پایین تری دارد.

مشاوره ازدواج آنلاین

نحوه تنظیم و برگزاری مشاوره ازدواج انلاین

پس از بررسی و انتخاب نهایی مشاور مورد نظر ابتدا زمانی هماهنگ شده بین شما و مشاوره تنظیم میشود. این زمان معمولا توسط منشی که یک هوش مصنوعی است تنظیم میشود. تنها باید یکی از تاریخ های موجود را انتخاب کنید و اسم و ایمیل خود را وارد کنید. همین زمان مشاوره برای شما تنظیم میشود. پس از تنظیم زمان مشاوره اطلاعات ملاقات مستقیما ایمیل شده و در روز و ساعت معین در بر روی لینک ارسالی باید کلیک کنید تا مشاوره آغاز شود.

سوالات متداول

۱- چگونه میتوان مشاوره ازدواج آنلاین مناسب را انتخاب کرد؟

برای یک انتخاب مناسب باید کمی بررسی و تحلیل کنید. میتوانید از اطرافیان کمک بگیرید و یا کامنت های بعد از مشاوره که زیر صفحه آمده را مطالعه کنید و یا میزان رضایت دکتر روانشناس را بررسی کنید

۲-هزینه مشاوره آنلاین نسبت به حضوری به چه صورت است؟

در حال حاضر اگر قصد مشاوره ازدواج به صورت حضوری را داشته باشید باید به یک متخصص مراجعه کنید که هزینه ویزیت از جلسه ای ۸۰۰ هزار تومان شروع میشود (طبق مصوبه رسمی که البته خیلی از جاها این مصوبه را رعایت نمیکنند و هزینه بالاتر دریافت میکنند) اما در فضای انلاین با توجه به اینکه زمان پرت کمتری از طرفین میگیرد این هزینه به جلسه ای ۴۰۰ هزار تومان میرسد.

۳- مشاوره آنلاین ازدواج چند جلسه است؟

قطعا در یک جلسه نمیتوان نظری در این مورد داد. معمولا جلسات مشاوره بین ۴ الی ۸ جلسه میباشد که بسته به زوجین مشخص میشود.

۴- آیا مشاوره ازدواج انلاین برای همه مناسب است؟

هر شخصی که قصد ازدواج دارد الزامیست که از مشاوره قبل از ازدواج استفاده کند، حال می تواند این مشاوره را به صورت آنلاین داشته باشد یا حضوری

۵- موضوعات مربوط به خانواده طرفین هم در مشاوره مورد بررسی قرار میگیرد؟

یکی از مهمترین قسمت های مشاوره بررسی این مبحث می باشد چرا که تاثیر مهمی در زندگی دارد . در مورد نوع ارتباط خانواده ها و سطح دخالت آنها و سطح اطلاعت پذیری از آنها صحبت خواهد شد.



منبع