طرز تهیه کرم بادام هندی اولیه


یاد بگیرید که چگونه یک خامه بادام هندی را فقط با استفاده از ۲ ماده درست کنید! خامه بادام هندی یک دستور غذای اصلی وگان است که می توانید از آن برای تهیه سس های خامه وگان خوشمزه و سایر دستور العمل های بدون لبنیات استفاده کنید… من به شما نشان خواهم داد که چگونه!

با دست کرم بادام هندی را داخل شیشه می ریزیم

عشق به سس های خامه ای و طعم های پنیری اساساً از بدو تولد با من بوده است. بنابراین افزودن خامه بادام هندی به جعبه ابزار دستور العمل های گیاهی من یک لحظه مهم برای من بود.

این به من اجازه می دهد یک سس خامه ای آلفردوی وگان درست کنم که حتی بیشتر از نسخه اصلی لبنیات آن را دوست دارم. این پایه‌ای برای چیزکیک وگان خوشمزه و بدون سازش است – یکی از دسرهای مورد علاقه من. PS…اگر دسرهای شگفت‌انگیزتری می‌خواهید، شاید کتاب من برای روده شما خوب است را بررسی کنید!

من واقعاً با شما صادق خواهم بود: من یکی از آن گیاهخوارانی بودم که می‌توانستم گیاهخوار شوم… به جز پنیر. اگر فکر می کنید یک متخصص رژیم غذایی چیزی جز سالاد کلم پیچ و تمام سبوس وجود ندارد، یک عمر غذای متخصص تغذیه تایید می کند که غذاهای مورد علاقه ما در واقع پنیر، شکلات و شراب قرمز هستند (این علم است، هه!).

بعد از گذشت همه این سال ها، خامه بادام هندی هنوز هم یکی از معاوضه های رایگان لبنیات مورد علاقه من و بهترین قسمت آن است؟ درست کردنش خیلی راحته اجازه دهید به شما نشان دهم چگونه!

کرم بادام هندی از چه چیزی ساخته شده است؟

دستور تهیه خامه بادام هندی در واقع فقط 2 ماده دارد: بادام هندی خام و نمک (به علاوه آب!). از آنجا، می توانید انواع مختلفی از دیپ خامه بادام هندی شیرین گرفته تا سس آلفردو وگان و دیپ کیسو وگان ایجاد کنید!

آب، بادام هندی و نمک
درست کردن کرم بادام هندی بسیار ساده است! این فقط بادام هندی خام، نمک و آب است.

نمک دوستان من قابل مذاکره نیست حتی اگر خامه شیرین بخواهید. مزه بیش از حد شوری نخواهد داشت … فقط طعم بهتری خواهد داشت.

و بله، بادام هندی خام می خواهید. در حالی که بادام هندی شور و برشته به خوبی با هم ترکیب می‌شوند، طعم آن‌ها خنثی نخواهد بود و طعم خامه‌تان را به جای خامه‌ای مانند لبنیات خنثی، شبیه بادام هندی می‌کند. در یک نگین، برشته در یک دستور العمل با طعم قوی تر، مانند یک کیزو وگان، کار می کند، اما به عنوان خامه آلفردو یا قهوه خوشمزه کمتر خواهد بود.

سؤالات متداول: آیا باید بادام هندی را خیس کنید؟

اگر یک مخلوط کن با سرعت بالا مانند ویتامیکس دارید، نیازی به خیساندن نیست.

اگر مخلوط کن شما آنقدر قوی نیست، از غذاساز استفاده می‌کنید یا اگر می‌خواهید مقدار بسیار کمی مانند نصف فنجان بادام هندی را با هم مخلوط کنید، خیساندن بهتر است زیرا به هیدراته شدن بادام هندی کمک می‌کند و باعث می‌شود که بادام هندی بسیار زیاد شود. راحت تر مخلوط شود اگر در دمای اتاق خیس بخورید، به طور ایده آل 4 ساعت یا یک شب نیاز دارید.

آیا می خواهید بادام هندی را سریع خیس کنید؟ یک خیساندن داغ انجام دهید! کتری را بجوشانید و بعد از اینکه جوش آمد، روی بادام هندی آب داغ در یک جوش ضد حرارت بریزید و بگذارید 30 دقیقه خیس بخورد. خیساندن طعم بادام هندی را حتی بیشتر کاهش می دهد بنابراین کرم بادام هندی خنثی تر خواهد بود.

طرز تهیه خامه بادام هندی

درست کردن کرم بادام هندی خامه ای و همه کاره بسیار ساده است: فقط بادام هندی خود را با آب در مخلوط کن با سرعت بالا مخلوط کنید تا نرم و ابریشمی، حدود 1 دقیقه.

فقط با این کار می توانید کرم بادام هندی خود را غلیظ تر یا نازک تر کنید تغییر نسبت آب تو استفاده میکنی! برای تهیه یک کرم بادام هندی استاندارد، که مشابه قوام خامه سبک یا نصف و نیمه است، از نسبت 1/4 فنجان بادام هندی خام به 1 فنجان آب استفاده می کنم.

کرم غلیظ تری می خواهید؟ از ¾ فنجان آب استفاده کنید. رقیق تر، جایگزین شیر یا شیر نارگیل سبک؟ کافی است هر بار 2 قاشق غذاخوری آب اضافه کنید تا غلظت مورد نظرتان را بدست آورید. 1 ½ فنجان آب احتمالاً کافی است.

نحوه استفاده از خامه بادام هندی در دستور العمل ها

خامه بادام هندی جایگزین فوق العاده ای برای خامه غلیظ یا نصف و نیم در دستور العمل ها می شود.

قبل از سرو، آن را در سوپ بچرخانید، آن را به مارینارا اضافه کنید تا یک سس رز گیاهی درست کنید، از آن به عنوان پایه سس سالاد خامه ای یا حتی به عنوان خامه قهوه وگان استفاده کنید!

آن را در پوره سیب زمینی امتحان کنید، روی بلغور جو دوسر یا موسلی بریزید، یا مقداری سبزی و ادویه اضافه کنید تا سس های خوشمزه ای برای کاسه های غلات ایجاد کنید. من quesadillas مورد علاقه ام را در یک سس خامه ای مبتنی بر بادام هندی نیز می ریزم.

نکات، ترفندها و تغییرات

  • خامه بادام هندی لدر یخچال تا 5 روز خیلی خوب می ماند. همانطور که می نشیند غلیظ می شود، اما می توانید با کمی آب آن را شل کنید. می خواهید آن را فریز کنید؟ این هم کار می کند! پس از ذوب شدن برای بازیابی بافت خود نیاز به یک ترکیب سریع دارد.
  • به یک کرم بادام هندی شیرین درست کنید به عنوان دیپ میوه یا رویه برای انواع توت ها، به سادگی نمک را به ¼ قاشق چای خوری کاهش دهید و شربت افرا را به مزه اضافه کنید (با 1 قاشق غذاخوری شروع کنید!). اگر دوست دارید ½ قاشق چایخوری وانیل اضافه کنید!
  • اگر به بیماری سلیاک مبتلا هستید، مطمئن شوید که نام تجاری بادام هندی شما فاقد گلوتن است… و نه همه آنها!
خامه بادام هندی در شیشه
کرم بادام هندی تا 5 روز بسیار خوب نگه می‌دارد… اگرچه من شک دارم که اینقدر دوام داشته باشد!

مبادله دستور العمل های رایگان بیشتر لبنیات

با دست کرم بادام هندی را داخل شیشه می ریزیم

دستور اولیه خامه بادام هندی

این دستور اولیه خامه بادام هندی یک جایگزین خامه ای و همه کاره برای خامه لبنی است! شما فقط به 2 ماده و 5 دقیقه نیاز دارید … اما تغییرات بی پایان هستند. از این کرم بادام هندی برای تهیه سس های خامه ای خوشمزه وگان و سایر دستور العمل های بدون لبنیات استفاده کنید.

سنجاق
چاپ

  • 1 ¼ فنجان بادام زمینی
  • 1 فنجان اب
  • ½ قاشق چایخوری نمک، برای مصارف شیرین نصف کنید

طعم دهنده های اختیاری (شیرین یا خوش طعم)

  • آب لیموی تازه فشرده، روشنایی و رنگ را اضافه می کند
  • مخمر تغذیه ای، اومامی پنیری را اضافه می کند
  • پودر سیر یا پیاز، برای عمق طعم و umami
  • گیاهان تازه، عالی برای تهیه سس و سس
  • ادویه ها، پودر کاری را امتحان کنید
  • عصاره وانیل خالص
  • شربت افرا
  • بادام هندی، آب و نمک را در مخلوط کن با سرعت بالا بریزید. اگر از طعم دهنده های اختیاری استفاده می کنید، آن ها را نیز اضافه کنید. با سرعت بالا به مدت یک دقیقه کامل هم بزنید تا ابریشمی و یکدست شود.

  • تا 5 روز در شیشه در یخچال نگهداری شود.

راه های بسیار زیادی برای تغییر این دستور اولیه وجود دارد! برای مشاهده تغییرات برای ضخیم تر یا نازک تر کردن آن و راه های استفاده از آن به پست مراجعه کنید.



منبع