طرز تهیه قهوه پالئو دالگونا | بدون لبنیات، گیاهی، 3 ماده


این قهوه Paleo Dalgona را تنها با 3 ماده و شیر بادام یا جایگزین لبنی مورد علاقه خود در چند دقیقه بپزید.

ما این ترند قهوه را که در اینترنت پخش شده است را به یک نسخه دوستدار سرخپوشان با استفاده از شکر نارگیل تبدیل کرده ایم که به همان اندازه خوب است، اگر نگوییم بهتر.

اگر اخیراً وقت خود را در رسانه های اجتماعی سپری کرده اید، مطمئناً قهوه مد روز دالگونا را دیده اید که تقریباً یک شبه معروف شده است. اصطلاح قهوه دالگونا برای اولین بار در کره جنوبی شروع شد، زیرا طعم قهوه‌ی زده‌شده شبیه به «دالگونا» است که نوعی تافی لانه زنبوری کره‌ای است.

این کتاب آشپزی قهوه پر از دستور العمل های سالم است و فواید طبیعی دم کرده صبحگاهی شما را نشان می دهد.
برای دریافت کتاب قهوه رایگان امروز اینجا را کلیک کنید!

این قهوه Paleo Dalgona را تنها با 3 ماده و شیر بادام یا جایگزین لبنی مورد علاقه خود در چند دقیقه بپزید.

با یک دستور العمل غیرممکن ساده از تنها چند ماده تشکیل دهنده، از جمله قهوه فوری، این به معنای واقعی کلمه در چند دقیقه آماده می شود. از یک همزن برقی (یا اگر برقی ندارید از همزن برقی استفاده کنید) و قهوه فوری، شکر نارگیل و آب داغ را با هم بزنید تا به یک مخلوط زیبا، سبک و کرمی تبدیل شود که اندازه آن تقریباً دو برابر شده و سفت شود. قله ها

یک ¾ لیوان را با شیر بادام پر کنید و از یک قاشق روی آن را با قهوه زده شده پر کنید. رویه پالئوی مورد علاقه خود را بپاشید، ما از تکه های نارگیل استفاده کردیم. حالا هم بزنید، بنوشید و از افزایش کافئین زده شده خود لذت ببرید!

نکات مفید برای شروع:

  • چگونه می دانید چه زمانی باید ضرب و شتم را متوقف کنید؟ راز دانستن اینکه چه زمانی باید مخلوط را متوقف کنید زمانی است که می بینید قله های سفت شروع به تشکیل می کنند. ضمیمه همزن را بلند کنید و اگر قله ها حرکت نکردند یا سقوط نکردند، آن موقع است که آماده است. اگر از همزن برقی استفاده می کنید، نباید بیش از 2 تا 3 دقیقه طول بکشد، اما اگر از همزن دستی استفاده می کنید، ممکن است تا 15 دقیقه طول بکشد.
  • از یک جایگزین شکر پالئو گرانول استفاده کنید. اگر تصمیم دارید شکر نارگیل را با شیرین کننده دیگری (مثل میوه راهب) جایگزین کنید، مطمئن شوید که از نوع دانه دانه آن استفاده می کنید، در غیر این صورت قهوه جوش نمی خورد و خوب نگه می دارد. برای اطلاعات بیشتر در مورد جایگزین های شکر دوستدار سرخپوشان، 7 بهترین جایگزین طبیعی برای شکر سفید را بخوانید.

به دنبال مواد تشکیل دهنده پالئو هستید؟ در اینجا چیزی است که ما توصیه می کنیم:
تکه های نارگیل شیرین نشده (بیایید … ارگانیک)

شما همچنین دوست خواهید داشت: قهوه بادام هندی فوق العاده خوشمزه (3 ماده)

این قهوه Paleo Dalgona را تنها با 3 ماده و شیر بادام یا جایگزین لبنی مورد علاقه خود در چند دقیقه بپزید.





منبع