براونی کتو نعنایی خامه ای | کتو، بدون لبنیات، پالئو


هوس شکلات نعنای تلخ دارید؟ این براونی های کتو نعناع با طراوت مملو از آنتی اکسیدان است و دارای یک لایه شکلات تیره تلخ و به دنبال آن یک لایه نعناع خامه ای با رنگ سبز طبیعی است!

اگر از طرفداران بستنی ملخ هستید، این براونی های سرد کرم نعناع شما را بیهوده می کند. آنها کتو دوست هستند بدون اینکه بافت غنی و دلپذیر را قربانی کنند. لایه براونی لذت عاشقان شکلات است، در حالی که لایه نعناع خامه ای با طراوت، بافت کیک پنیر با شکر اضافه شده صفر اضافه می کند!

لایه براونی بدون دانه

لایه براونی ترکیبی از آرد بادام و پودر کاکائو با میوه راهب برای شیرین کردن است. تخم مرغ های پرورش یافته در مرتع، براونی ها را می چسبانند و بافت آنها را جویدنی نگه می دارند. به دلیل چربی فراوانی که رژیم کتو به آن معروف است، گیی کره ای وارد عمل می شود و براونی ها را بیشتر مرطوب نگه می دارد.

در مورد کتوز کنجکاو هستید؟
اینجا را کلیک کنید تا راهنمای آسان کتو رایگان را دریافت کنید تا راه درست رفتن به کتو را بیاموزید!

هوس شکلات نعنای تلخ دارید؟  این براونی های کتو نعناع با طراوت مملو از آنتی اکسیدان است و دارای یک لایه شکلات تیره تلخ و به دنبال آن یک لایه نعناع خامه ای با رنگ سبز طبیعی است!

لایه خامه نعنایی به سبک چیزکیک بدون لبنیات

برای یک لایه خامه نعنایی به سبک چیزکیک، خامه نارگیل با آجیل ماکادامیا و کره کاکائو ترکیب می شود و کرمی ایجاد می کند که پس از سرد شدن سفت می شود. کره کاکائو خام دارای طعم و عطر طبیعی شکلاتی است که کاملاً با نعناع جفت می شود. پس از سرد شدن، میله ها به صورت مربع بریده می شوند و لایه های شکلات و نعناع را که با هر شیرینی فروشی رقابت می کنند، آشکار می کند!

رنگ سبز طبیعی

به جای استفاده از رنگ های خوراکی، پودر اسپیرولینا با رنگدانه غنی وارد عمل می شود و رنگ سبز نعنایی را اضافه می کند. اسپیرولینا از جلبک های سبز آبی ساخته شده و یک ابر غذای غنی از آنتی اکسیدان است. بدون تغییر طعم، رنگ نعنایی زیبایی به لایه کرم اضافه می کند. می توانید از اسپیرولینا برای رنگ آمیزی خمیر کیک، فراستینگ، تخم مرغ های عید پاک و کلوچه ها برای رنگ جشن بدون هیچ رنگی استفاده کنید. دیگر رنگ‌های خوراکی سبز طبیعی شامل پودر چای سبز ماچا و قطره‌های کلروفیل مایع است.

نکات مفید برای شروع:

  • به جای آن براونی های سرخپوشان بخواهید? برای تهیه براونی پالئو، از ¼ فنجان شکر نارگیل در لایه براونی به جای پودر میوه راهبان استفاده کنید تا طعم شکر طبیعی تری داشته باشد.
  • لایه کرم نعنا در ابتدا مایع خواهد بود. این اشکالی ندارد. خامه نارگیل و کره کاکائو پس از سرد شدن، سفت می شوند.
  • ذخیره سازی. هنگامی که میله ها برش خوردند، آنها را در یک ظرف دربسته با یک کاغذ روغنی بین براونی ها نگهداری کنید تا از چسبیدن آنها جلوگیری شود.

IN-ARTICLE-Creamy-Keto-Mint-Brownies.jpg
زمان

زمان کل:2 ساعت
56 دقیقه

زمان غیر فعال:2 ساعت 20 دقیقه

2 ساعت 20 دقیقه

زمان پخت:26 دقیقه

26 دقیقه

زمان آماده سازی:
10 دقیقه

10 دقیقه

ارزش غذایی:8 گرم پروتئین9 گرم کربوهیدرات46 گرم چربی471 کالری

براونی کتو نعنایی خامه ای

دستور پخت توسط:نویسنده

این براونی کتو نعناع با طراوت مملو از آنتی اکسیدان است و دارای یک لایه شکلات تیره خفیف و به دنبال آن یک لایه نعناع خامه ای با رنگ سبز طبیعی است.

عناصر

برای لایه براونی شکلاتی:

دستورالعمل ها










به دنبال مواد تشکیل دهنده پالئو هستید؟ در اینجا چند مورد است که ما توصیه می کنیم:

گی (غذاهای هندی خالص)
عصاره وانیل (Frontier)
پودر کاکائو خام (Healthworks)
آرد بادام (آنتونی)
پودر میوه راهب (جولیان بیکری)
شیرین کننده میوه راهب لاکانتو طلایی (لاکانتو)
بکینگ پودر (Hain)
نمک دریا (ردموند)
کره کاکائو (Terrasoul Superfoods)
کرم نارگیل (جنگل بومی)
آجیل ماکادمیا خام (غذایی برای زندگی)
عصاره نعناع (فلاورگانیک)
پودر اسپیرولینا (تغذیه ژو)

شما همچنین دوست خواهید داشت: براونی شکلاتی کتو آووکادو





منبع