انتخاب وکیل پزشکی از موسسه امین عدالت


با انتخاب وکیل جرایم پزشکی میتوانید پرونده خود را به بهترین شکل ممکن، حتی قبل از ثبت شکواییه حل کنید. زیرا وکیل پزشکی میتواند برای شما: طرح شکایت کند، تشکیل پرونده کیفری دهد، با پزشک یا کلینیک صلح و سازش نماید، رضایت را منوط به دریافت وجه برای موکل نماید و بسیاری از راه حل های دیگر، که از عهده وکیل باتجربه بر می آید.

انتخاب وکیل پزشکی از موسسه امین عدالت

ابتدا تحقیق کنید سپس وکیل انتخاب کنید

“پیشگیری بهتر از درمان است” “کار رو بسپار به کاردان” علاج واقعه، قبل از وقوع باید کرد” این ضرب المثل ها و بسیاری از اشعار و احادیث دیگر، همگی دلالت بر اهمیت این مساله دارند که قبل از ورود ضرر، باید جانب احتیاط را رعایت نمود. حل یک مساله تخصصی را باید به متخصص آن سپرد. قبل از اینکه متضرر شویم باید تصمیم های عاقلانه ای بگیریم. بنابراین در مواجهه با یک پرونده پزشکی هم باید عقلانی رفتار کرده، و بهترین وکیل باتجربه را انتخاب کنیم. ممکن است بیمار شکایت کند، ممکن است پزشک متهم پرونده شود، ممکن است از کادر درمان شکایت شود، ممکن است از یک موسسه غیرمجاز پزشکی و یا اشخاصی که جعل عنوان پزشکی میکنند و پزشک نیستند، شکایت شود، هر یک از طرفین پرونده، خواه شاکی باشد، خواه متهم، نیازمند انتخاب وکیل پزشکی برای انجام مراحل پرونده است.

اختلاف نظر بین بیمار و پزشک

آیا همه اختلاف نظرهای میان بیمار و پزشک منتج به طرح پرونده کیفری میشود؟ آیا همه موارد شکایت از پزشک واقعا و حقیقتا بر حق بوده و نتیجه بر ضرر پزشک خواهد بود؟ دوستان، دقت کنید، در بسیاری از پرونده ها، دلیل شکایت کردن از پزشک و خصوصا شکایت از جراحان زیبایی، ناآگاهی بیمار یا خانواده وی بر موازین فنی و علمی علم پزشکی میباشد. به همین جهت در راستای احراز این امر که آیا واقعا و حقیقتا تخلف و خطای پزشکی رخ داده است یا خیر؟ موضوع به پزشکی قانونی و کمیسیون های مربوطه ارجاع میگردد. از طرح دعوای اشتباهی و واهی اجتناب کنید. قبل از تشکیل پرونده کیفری با وکیل جرایم پزشکی صحبت کنید. به دست خود، چراغ راه پرونده را روشن نمایید. قبل از ثبت هر گونه شکواییه از صحت و سقم دعوای خود مطلع شوید.

تشکیل کمیسیون پزشکی قانونی پس از شکایت

کمیسیون پزشکی قانونی در وهله اول متشکل از سه عضو پزشک متخصص تشکیل میگردد. نحوه عملکرد پزشک و یا کادر درمان در سابقه پرونده پزشکی بیمار درج شده است. مفاد این پرونده توسط اعضا بررسی شده و در جلسه ای که از بیمار نیز دعوت به عمل می آید، شرح آنچه که اتفاق افتاده، پرسیده میشود. کمیسیون نظر تخصصی خود را به مرجع مربوطه اعم از دادسرا و شورای حل اختلاف اعلام میدارد. بیمار و پزشک، راسا یا توسط وکلای خود، از مفاد نظریه پزشکی قانونی مطلع میشوند. خوب است بدانید که دارای حق اعتراض به آن نظریه میباشید.

انتخاب وکیل پزشکی از موسسه امین عدالت

صفر تا صد پرونده توسط وکیل انجام میشود

موسسه حقوقی امین عدالت بهترین وکیل جرایم پزشکی خود را در اختیار شما قرار میدهد. همه مراحل قضایی شامل مراجعه به دادسرا، مراجعه به دادگاه، مراجعه به سازمان نظام پزشکی، مراجعه به هیات های بدوی و عالی انتظامی، مراجعه به اداره کمیسیون های پزشکی قانونی و غیره توسط وکیل انتخابی شما انجام میشود. انتخاب وکیل از موسسه حقوقی امین عدالت تهران، خصوصا برای آن دسته از عزیزانی که به دلیل مشغله های کاری و خانوادگی، امکان مراجعات مکرر و پیگیری های لازم که باید به موقع نیز انجام شود را ندارند، بهترین تصمیم میباشد.

انواع مختلف خدمات حقوقی وکیل باتجربه

وکلای موسسه حقوقی امین عدالت در زمینه پرونده های پزشکی خدمات حقوقی ارزنده ای را ارایه میدهند. از قبیل:

  • ارایه مشاوره حقوقی کاربردی و مفید که باعث اشراف شما بر موضوع پرونده میشود.
  • تنظیم شکواییه یا تنظیم لایحه دفاعیه برای همه مراحل دادرسی و رسیدگی قضایی.
  • اعلام وکالت در پرونده و انجام کلیه امور ضروری مربوط به پرونده.
  • شرکت در جلسات رسیدگی به تخلف صنفی و دفاع مطابق قانون.
  • شرکت در جلسات دادسرا و دادگاه و ثبت اعتراضات لازمه با رعایت مواعد و مهلت های قانونی.

انتخاب وکیل پزشکی از موسسه امین عدالت

مشاوره با وکیل پزشکی خانم و یا آقا در موسسه امین عدالت تهران

کادر موسسه حقوقی امین عدالت، صرفا متشکل از وکلای پایه یک دادگستری میباشد. تلاش وکلای ما، مبنی بر برقراری عدالت میان بیمار و پزشک یا احقاق حق اشخاصی که از کلینیک های زیرزمینی آسیب دیده اند، میباشد. هر یک از طرفین پرونده پزشکی که در حقش اجحاف شده باشد، مستحق دادخواهی و تظلم خواهی میباشد. لذا توصیه میگردد هم بیمار و هم پزشک از انواع مختلف خدمات حقوقی وکیل پزشکی موسسه امین عدالت استفاده نمایند. تا از صرف هزینه و وقت گرانبهای خود در مسیر اشتباهی، اجتناب نمایند. نحوه عملکرد وکلای ما بصورت تیمی و گروهی بوده و تفکر جمعی وکلا پیش زمینه هرگونه تصمیم و اقدام قانونی میباشد.



منبع