پتی برگر باقلا و جو دوسر له شده


این همبرگر لوبیای خوش‌طعم و خوش‌طعم که برای شب‌های هفته دوست‌داشتنی است، مطمئناً تبدیل به یک برگر مورد علاقه خانواده خواهد شد! کمتر از 10 دقیقه آماده سازی، این نان های گیاهی با ادویه چوریزو و لوبیا و جو دوسر نرم و خوش طعم و لذیذ هستند که در نان، کاسه غلات یا سالاد سرو می شوند.

دستان همبرگر با بشقاب سالاد
این همبرگرهای لوبیا چیتی چیزی است که من در تمام تابستان خواهم خورد!

من مستقیماً از صرف 90 دقیقه برای درست کردن یک همبرگر گیاهی از ابتدا امتناع می‌کنم. اونجا گفتم!

من ممکن است برای امرار معاش غذا درست کنم، اما اگر قرار است برای سیر کردن خانواده ام برگر درست کنم، دنبال پروژه آخر هفته نیستم! دستور غذا باید به صورت یک نوع آشپزی مخلوط باشد. قبل از اینکه حتی به سراغ تهیه همبرگر بروم، از پختن قارچ، یا زدن یک دسته برنج استفاده نمی کنم.

چیزی که من می توانم در روز سه شنبه درست کنم، حتی اگر خسته باشم… زیرا کارآفرینی/پدری بودن گاهی اوقات یک کوکتل خسته کننده است.

بنابراین من عاشق استفاده از لوبیا به عنوان پایه یک همبرگر نرم و خوش طعم، مانند همبرگرهای چغندر + لوبیا سیاه یا لوبیا سفید و گل کلم بوفالو هستم.

این متخصص تغذیه می‌خواهد به مردم نشان دهد که دستور العمل‌های گیاهی به اندازه غذاهای استاندارد ساده و خوشمزه هستند. به همین دلیل است که این همبرگرهای لوبیا و جو دوسر وگان به آسانی می‌توانند باشند: فقط یک ضربه سریع در غذاساز، شکل دهید و بپزید!

که در کمتر از 20 دقیقه، شما همبرگرهای خانگی، غنی از پروتئین و فیبر بالا دارید که کاملاً مملو از طعم هستند. آنها یک همبرگر گیاهی هستند حتی کسانی که شکاکان همبرگرهای گیاهی را دوست دارند، اگر بچه های من نشانه ای از این موضوع داشته باشند!

باید اعتراف کنم که از آنجایی که بچه‌های من هنوز مقداری گوشت می‌خورند، ترجیح می‌دهند برگرهای گیاهی به سبک گوشتی را به انواع لوبیاهای خانگی من ترجیح دهند… اما آنها کاملاً اینها را دوست دارند.

این یک تسکین عجیب و غریب است زیرا بچه های من واقعاً از دستور العمل های من شکایت دارند. با آنها در کنار من، من هرگز نگران به دست آوردن یک نفس نخواهم بود، ها! بنابراین، این همبرگرهای لوبیا چشم بلبلی خیلی خوب هستند، حتی بچه های من هم آنها را می خورند. ستایش بالا!

دوست دارید یک همبرگر گیاهی بسته بندی شده با اومامی؟ شما همچنین باید Umami Burgers از کتاب آشپزی Good For Your Gut را امتحان کنید.

به انبار خود حمله کنید تا این همبرگرهای لوبیا را درست کنید!

من عاشق این همبرگرها هستم چون هستند به طور کامل از منگنه انباری ساخته شده است، بنابراین خرد کردن آن صفر است و نگه داشتن مواد اولیه آسان است تا بتوانید غذای لحظه آخری را درست کنید.

اجازه ندهید لیست مواد تشکیل دهنده شما را گول بزند: بیشتر ادویه جات است! 4 ماده اصلی شیرینی پزی + تعداد انگشت شماری ادویه اصلی تا با طعم بسته بندی شوند. و من به شدت توصیه می‌کنم اینها را با مایو وگان تند من سرو کنید. این SO هوس کردن قادر است.

لوبیا در کاسه، جو در کاسه، ادویه جات
این همبرگرها خیلی ساده هستند: لوبیا، جو، خرما، سیر و یک دسته ادویه!
  • لوبیا قرمز: من از لوبیاهای بدون نمک استفاده می کنم. حتما آب آن ها را خیلی خوب آبکش کنید زیرا مایع اضافی این همبرگرها را لطیف می کند.
  • جو دوسر: جو دوسر ساختار و بافت دارد و به چسباندن همبرگرها به هم کمک می کند. از جو دوسر معمولی یا بدون گلوتن استفاده کنید.
  • تاریخ: ماده مخفی! به رطوبت کمک می کند، چسباندن و به خوبی، کمی شیرین است که واقعاً طعم ها را پاپ می کند.
  • سیر: با سیر سخاوتمند باشید… با قلب خود اندازه بگیرید ها! من از 4 عدد میخک متوسط ​​تا بزرگ استفاده می کنم چون همانطور که گفتم بیشتر بیشتر است. و خیلی سیر نمی شوند… فقط طعم آنها افزایش می یابد.
  • روغن + نمک: من سعی کردم اینها را بدون جو درست کنم اما آنقدرها هم خوشمزه نیستند. اگر ترجیح می دهید، احتمالاً می توانید آووکادوی له شده یا گواک را با چربی های تقویت کننده طعم بدون روغن جایگزین کنید. و هرگز از نمک غافل نشوید! اگر به آشپزی بدون نمک عادت دارید، آن را از وسط نصف کنید. همیشه می‌توانید بعداً موارد بیشتری اضافه کنید.
  • ادویه ها: زیره و پونه کوهی برای غنای خاکی و طعمی شبیه چوریزو. پاپریکا برای طعمی کامل. پودر سیر و پیاز برای umami برای جلب شک و تردیدها.

طرز تهیه این همبرگرهای لوبیا وگان خوشمزه

همانطور که گفتم، من عاشق یک نوع همبرگر گیاهی ساده با مخلوط کردن و آشپزی هستم! بنابراین در کمتر از 10 دقیقه آماده سازی، این بچه ها را مخلوط کرده، شکل می دهید و آماده می شوید تا در یک تابه قرار بگیرند.

گام یک: 1 قوطی لوبیا را به همراه خرما، سیر، روغن، نمک و ادویه به غذاساز اضافه کنید. آنقدر این کار را انجام دهید تا مانند یک هوموس غلیظ با مقداری لوبیا قابل مشاهده به نظر برسد.

مرحله دو: قوطی باقیمانده لوبیا و جو را اضافه کنید و حبوبات را فقط 4-5 بار اضافه کنید تا زمانی که لوبیا و جو کمی خرد شوند اما پوره نشوند. باید شبیه خمیر غلیظ و درشتی به نظر برسد. ممکن است لازم باشد یک بار پردازنده را خراش دهید.

مرحله سوم: ⅓ فنجان از خمیر را برش دهید، به ضخامت نیم اینچ (1 سانتی متر) در بیاورید و با خمیر باقیمانده این کار را تکرار کنید.

مرحله چهارم: یک تابه نچسب بزرگ را روی حرارت متوسط ​​با کمی روغن گرم کنید. حرارت را کمی کم کنید و سپس برگرها را در صورت لزوم به صورت دسته ای اضافه کنید. هر طرف 4 تا 5 دقیقه بپزید، حرارت را در صورت نیاز روی متوسط ​​کم کنید تا قبل از تمام شدن زمان نسوزند و سپس آن را برگردانید و 4 تا 5 دقیقه روی باقیمانده بپزید. می‌خواهید داخل همبرگر لوبیا را کاملاً بپزید تا خیس نشوند.

سؤالات متداول: چگونه از همبرگر لوبیا جلوگیری کنیم

این کلیدی برای جلوگیری از خراب شدن همبرگر لوبیا داشتن یک ماده جاذب رطوبت مانند خرده نان یا جو است. من جو دوسر را دوست دارم زیرا بافت بیشتری می بخشد.

شما همچنین می خواهید مراقب باشید که A) شما لوبیا را خیلی خوب آبکش کنید بنابراین رطوبت اضافی اضافه نمی کنند (در صورت نگرانی می توانید با دستمال کاغذی خشک کنید!) و ب) که شما آنها را بیش از حد پردازش نکنید. به همین دلیل است که اولین قوطی لوبیا را با طعم دهنده ها مخلوط می کنیم و سپس قوطی دوم را با جو دوسر می زنیم.

هرکسی در مورد همبرگرهای گیاهی یک ترجیح دارد و ترجیح من این است که آنها را نرم تر دوست دارم. من نمی خواهم آنها خشک و شکننده باشند و من عاشق همبرگرهایی با تکه های برنج یا سبزیجات قابل مشاهده نیستم. با این حال، همبرگرهایی که به قدری نرم هستند که وقتی آنها را گاز می‌زنید از بین می‌روند یا تبدیل به ماس مستقیم می‌شوند، جالب نیستند!

برگر با پنیر در بشقاب قهوه ای
به شدت توصیه می شود با یک تکه پنیر وگان ذوب شده و مایو تند وگان من سرو کنید!

نکات، ترفندها و جایگزینی برگر لوبیا کلیه

  • وسوسه نشوید که فقط جو دوسر و دومین قوطی لوبیا را در مرحله اول بریزید! این باعث می شود خمیر بیش از حد مخلوط شود و همبرگرها بیرون نیایند.
  • و اگر بیش از حد مخلوط کردید، آن را با اضافه کردن ½ فنجان جو دو سر دیگر ذخیره کنید، با دست هم بزنید و خمیر را حداقل 30 دقیقه قبل از درست کردن نان ها خنک کنید.
  • مراقب گرما باشید: می خواهید این همبرگرها کم و آهسته بپزند تا قبل از اینکه پوسته خیلی تیره شود، داخل آن بپزد. فرها و تابه‌ها متفاوت هستند، بنابراین اگر سریع قهوه‌ای می‌شوند، حرارت را روی متوسط ​​تا کم قرار دهید.
  • همبرگرها را سفت تر می خواهید؟ پت ها را زودتر درست کنید و در یخچال بگذارید تا جو دوسر خمیر را بیشتر ببندد. کیک های همبرگر لوبیا چشم بلبلی را روی یک بشقاب روغنی قرار دهید و 30 دقیقه یا حداکثر یک روز قبل در یخچال بگذارید.
  • بله، می توانید این همبرگرها را فریز کنید! فقط بین کاغذ پوست فریز کنید تا به هم نچسبند. از یخ زده روی متوسط ​​کم بپزید تا گرم شود.
  • سس مایونز تند وگان را نادیده نگیرید! فقط چند دقیقه طول می کشد تا هم بزنید و این همبرگرها را فوق العاده میل کنید.

برگرها و روکش های گیاهی بیشتر

برگر لوبیا روی نان با پنیر

پتی برگر باقلا و جو دوسر له شده

این همبرگرهای لوبیا خوش طعم و مناسب برای شب هفته، مطمئناً تبدیل به یک برگر مورد علاقه خانواده خواهند شد! کمتر از 10 دقیقه آماده سازی، این نان های گیاهی با ادویه چوریزو و جو دوسر نرم و خوش طعم و لذیذ هستند که در نان، کاسه غلات یا سالاد سرو می شوند.

سنجاق
چاپ

  • 2×14 اونس قوطی لوبیا چشم بلبلی، آبکشی شده و به خوبی زهکشی شده است
  • 1 فنجان جو دوسر نورد شده، معمولی یا بدون گلوتن
  • 3 خرمای مدجول، حفره دار
  • 4 میخک ها سیر، رنده یا له شده
  • 3 قاشق غذاخوری روغن آووکادو، یا روغن زیتون
  • 1 ¼ قاشق چای خوری نمک
  • 1 قاشق چایخوری زیره آسیاب شده
  • 1 قاشق چایخوری پونه کوهی خشک
  • 1 قاشق چایخوری پودر پیاز
  • ½ قاشق چایخوری پودر سیر
  • ½ قاشق چایخوری فلفل قرمز، شیرین یا دودی، ملایم یا گرم!

برای سرو، اختیاری است

  • 6 نان برگر، غلات کامل، بدون گلوتن، به سبک سیب زمینی مورد علاقه خود را انتخاب کنید!
  • 6 برش های پنیر گیاهی
  • مایو گیاهی تند، به شدت توصیه می کنم این را از دست ندهید!
  • بچه آرگولا
  • 1 گوجه فرنگی، بریده شده
  • 1 قوطی لوبیا را به همراه خرما، سیر، روغن، نمک و ادویه به غذاساز اضافه کنید. آنقدر این کار را انجام دهید که مانند یک هوموس غلیظ و کلفت با مقداری لوبیا قابل مشاهده به نظر برسد.

  • قوطی باقیمانده لوبیا و جو را اضافه کنید و حبوبات را فقط 4-5 بار اضافه کنید تا زمانی که لوبیا و جو کمی خرد شوند اما پوره نشوند. باید شبیه خمیر غلیظ و درشتی به نظر برسد. ممکن است لازم باشد یک بار پردازنده را خراش دهید.

  • ⅓ فنجان از خمیر را برش دهید، به ضخامت نیم اینچ (1 سانتی متر) درآورید و با خمیر باقیمانده این کار را تکرار کنید تا 6 پته داشته باشید.

  • یک تابه نچسب بزرگ را روی حرارت متوسط ​​با کمی روغن گرم کنید. حرارت را کمی کم کنید و سپس برگرها را در صورت لزوم به صورت دسته ای اضافه کنید.

  • هر طرف 4 تا 5 دقیقه بپزید، حرارت را در صورت نیاز روی متوسط ​​کم کنید تا قبل از تمام شدن زمان نسوزند و سپس آن را برگردانید و 4 تا 5 دقیقه روی باقیمانده بپزید. می‌خواهید داخل همبرگر را کاملاً بپزید تا نرم نشوند.

  • به عنوان غذای جانبی یا روی نان ها با مواد مورد علاقه خود سرو کنید!



منبع