مرکز ایمپلنت دیجیتال در تهران


کسب اطلاع از ویژگی های ایمپلنت برای عده زیادی حائز اهمیت است و بسیاری از مردم ما سعی بر پیدا کردن یک مرکز دندانپزشکی بسیار حرفه ای در این زمینه دارند؛ پس اگر شما خواننده محترم نیز یکی از این افراد به حساب می آیید، با ما تا انتهای این مطلب همراه باشید تا به بررسی ایمپلنت ، ویژگی های آن و در نهایت معرفی بهترین دندانپزشکی تهران در این زمینه بپردازیم.

مسلما با وجود شهرت و اهمیتی که ایمپلنت برای ترمیم دندان پیدا کرده است، تا کنون نام آن را شنیده اید و اطلاعاتی در خصوص آن به دست آورده اید؛ ایمپلنت امروزه به عنوان بهترین و جدیدترین روش ترمیم دندان شناخته می شود که ویژگی های بسیار حائز اهمیتی دارد و شرایط بسیار خوبی را برای بیماران ایجاد می کند.

ایمپلنت چیست و قطعات آن چه هستند؟

ایمپلنت سوئیسی به عنوان یک روش ترمیم دندان به گونه ای است که از سه بخش تشکیل شده است؛ اولین بخش ایمپلنت را پایه تیتانیومی آن در نظر می گیرند که این بخش در فک و استخوان آن قرار داده می شود و پس از مدتی با استخوان فک جوش می خورد و استحکام کافی را به دست می آورد. لازم به توضیح است که پایه ایمپلنت هیچ عارضه ای برای بدن به وجود نمی آورد.

دومین بخش از ایمپلنت، روکش نامیده می شود که شبیه تاج دندان است و به واسطه قطعه ای به نام اباتمنت بر روی پایه قرار داده می شود. برای نصب روکش بر روی پایه باید مدت زمانی در حدود سه الی چهار ماه زمان بگذرد و پس از آنکه پایه استحکام پیدا کرد، روکش را بر روی آن نصب می کنند که البته این شرایط مختص به روش ایمپلنت معمولی است.

مرکز ایمپلنت دیجیتال در تهران | ایران ایمپلنت

ایمپلنت برای چه کسانی مناسب است؟

ایمپلنت دیجیتال به دلیل ویژگی ها و شرایطی که دارد برای اغلب افراد قابل استفاده است اما

کسانی که شرایط ذکر شده در زیر را داشته باشند به عنوان بهترین متقاضیان برای ایمپلنت شناخته می شوند:

  • کسانی که دندان های جلویی یا عقبی خود را از دست داده باشند
  • افرادی که قصد اصلاح طرح لبخند دارند
  • افرادی که تمامی دندان های خود را از دست داده اند
  • کسانی که یک یا چند دندان خود را از دست داده باشند
  • افرادی که به دنبال افزایش زیبایی دندان های خود هستند
  • افرادی که می خواهند از بهترین روش های ترمیم دندان استفاده کنند
  • کسانی که از استخوان کافی در فک خود برخوردارند
  • کسانی که از لثه و فک با شرایط مناسبی برخوردار باشند
  • و….

ایمپلنت فوری چه ویژگی هایی دارد؟

ایمپلنت فوری یکی از انواع روش های ایمپلنت است که در برخی از مواقع بر حسب صلاح دید پزشک مورد استفاده قرار می گیرد؛ معمولا زمانی از ایمپلنت فوری استفاده می شود که بیمار قصد ترمیم دندان های جلویی خود را با این روش داشته باشد.

زیرا در ایمپلنت معمولی پایه ایمپلنت بدون روکش به مدت چهار ماه در دهان باقی می ماند و این شرایط باعث ایجاد جلوه ناخوشایندی در دهان می شود. به همین دلیل برای ترمیم دندان های جلویی از ایمپلنت فوری استفاده می کنند تا روکش موقت در آن استفاده شود.

در این شرایط دندان ها بدون روکش باقی نمی مانند و تا زمانی که پایه ثبات و استحکام خود را به دست آورد، روکش موقت بر روی آن قرار داده می شود که پس از مدت زمان مشخص روکش های دائمی جایگزین انواع موقتی می گردند و مراحل ایمپلنت فوری دندان به پایان می رسد.

ایمپلنت دیجیتال چگونه است؟

از دیگر روش های ایمپلنت باید به ایمپلنت دیجیتالی اشاره کنیم که در حال حاضر جدیدترین و بهترین نوع ایمپلنت محسوب می شود و ویژگی های بهتری دارد.

ایمپلنت دیجیتال به نحوی است که برای جراحی آن از نرم افزار های سه بعدی، اسکن سه بعدی، نرم افزار دیجیتالی و ابزار های پیشرفته دندانپزشکی استفاده می شود و این ابزار ها باعث می شوند تا میزان درد، خونریزی و یا جراحت بیماران در حین جراحی بسیار کاهش یابد؛ در نتیجه دوره نقاهت بیمار نیز کوتاه تر می شود و بیمار آرامش بیشتری در حین جراحی خواهد داشت.

علاوه بر این مسائل، در ایمپلنت دیجیتال به زیبایی و ظرافت دندان های ترمیم شده افزوده می گردد زیرا در این روش اسکن از دندان ها به شکل بسیار دقیقی انجام می شود و روکش دندان ها کاملا طبیعی خواهند بود.

لازم به توضیح است که ایمپلنت دیجیتال در همه دندانپزشکی های تهران انجام نمی شود زیرا به تجهیزات پیشرفته و جدیدی نیاز دارد که هنوز همه دندانپزشکی های سطح کشور از آن برخوردار نیستند اما در مجموعه ایران ایمپلنت میتوانید از این روش زیر نظر بهترین متخصصین ایمپلنت استفاده کنید.

مرکز ایمپلنت دیجیتال در تهران | ایران ایمپلنت

بهترین روش ایمپلنت کدام است؟

در میان روش های ایمپلنت، مسلما روش دیجیتالی بهترین روش آن محسوب می شود که مزیت های بیشتری را در خود جای می دهد و شرایط بسیار مناسب تری به همراه خواهد داشت.

تنها ایراد ایمپلنت دیجیتالی، نیاز به صرف هزینه زیاد برای استفاده از آن است که با این وجود شاید همه متقاضیان قادر به استفاده از آن نباشند.

در غیر این صورت تمامی ویژگی های ایمپلنت دیجیتال حائز اهمیت، مفید و مناسب است که البته در ایران ایمپلنت میتوانید از ایمپلنت اقساطی نیز برخوردار شوید و هزینه های خود را با برنامه مناسبی بپردازید.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد این دندانپزشکی از طریق تلفن های تماس درج شده در سایت، با آن در ارتباط باشید.

ترمیم دندان در دندانپزشکی ایران ایمپلنت

ایران ایمپلنت را به عنوان یکی از بهترین دندانپزشکی های تخصصی، حرفه ای و پیشرفته به شما همطونان عزیز معرفی می کنیم که در تهران میتوانید از خدمات درمانی آن بهره مند گردید.

در این مجموعه علاوه بر ایمپلنت معمولی، فوری و دیجیتالی می توانید از سایر روش های ترمیم دندان نیز برخوردار گردید. به عنوان مثال: لمینت، کامپوزیت، بریج دندان، اوردنچر و … نیز بهره ببرید.

سخن پایانی

با توجه به مطالب مطرح شده می توان به این نتیجه دست یافت که ایمپلنت مناسب ترین شرایط را برای ترمیم دندان دارد اما لازم است تا به این مساله نیز توجه کنید که ایمپلنت باید در مراکز تخصصی و معتبر انجام شود تا نتیجه خوبی به همراه داشته باشد و هزینه هایی که برای آن صرف شده اند به هدر نروند.

در نتیجه لازم است تا در انتخاب دندانپزشکی به این منظور نهایت دقت خود را به خرج دهید.

ایران ایمپلنت

تهران، شهرک غرب رو به روی اریکه ایرانیان کوچه عباس اناری ساختمان ۱۰۷ طبقه دوم واحد ۸

مشاوره آنلاین: ۰۹۱۹۸۱۴۹۰۰۲

تلفن: ۰۲۱۸۶۱۲۸۳۴۷

سایت: Iranimplantcenter.com



منبع