بهترین هتل مشهد اینجاست!


بهترین هتل مشهد

وقتی صحبت از بهترین هتل به میان می‌آید، باید ملاک‌های مختلفی در نظر گرفته شود. شهر مشهد شهری است که هم زیارتی است؛ هم اماکن تاریخی قابل احترام و مهمی دارد و هم مراکز تفریحی آن بسیار مورد استقبال قرار می‌گیرد. همه این موارد سبب سده است که مشهد به شهری توریست‌پذیر هم تبدیل شود.

با این حساب در سراسر آن هتل‌های با کیفیت بالا و لوکس و درجه یک بسیاری احداث شده است. اینکه بخواهیم یک هتل را با عنوان بهترین هتل شهر مقدس مشهد انتخاب کنیم، کمی کار را دشوار می‌کند. با این حال می‌توان تعدادی از بهترین هتل‌ها را که از کیفیت بالا و امکانات و خدمات قابل اعتنایی برخوردار هستند و نیز بسیار مورد توجه و استقبال مسافران قرار گرفته است مورد بررسی قرار داد. با استفاده از رزرو هتل مشهد علی بابا می‌توانید در هرکدام از بهترین هتل‌ها اقامت گزینید.

هتل قصر طلایی مشهد

شاید وقتی صحبت از بهترین هتل مشهد می‌شود، هتل قصر طلایی مشهد نخستین موردی است که به ذهن همه می‌آید. این هتل پنج ستاره نه فقط در شهر مشهد و حتی نه در ایران بلکه در خاورمیانه هم از لوکس‌ترین هتل‌ها است. معماری بسیار شیک و کاملا چشم‌نواز این هتل ابهت و جذابیتی به این سازه داده است که نمی‌توان نادیده گرفت. از دیگر ویژگی‌های مهم این هتل امکانات و خدماتی است که با استانداردهای بین‌الملل ارائه می‌شود.

همچنین اشراف به حرم امام رضا علیه السلام، دسترسی به برخی مراکز و اماکن مهم و محیط بسیار آرام هتل قصر طلایی، از دیگر ویژگیهای این هتل بین‌المللی و بزرگ هستند. از نمونه جاذبه‌های گردشگری و اماکن مهم که دسترسی آن از این هتل پنج ستاره آسان است، می‌توان به گنبد خشتی، آرامگاه نادر، بازار رضا، مسجد شیخ بهایی و موزه آستان قدس رضوی اشاره کرد. بجز همه این‌ها مسجد گوهر شاد و مراکز مختلف خرید از موارد دیگری است که می‌توان به آن اشاره کرد. درمورد امکانات و خدمات هتل هم می‌توان گفت هر چیزی که از یک هتل پنج ستاره انتظار می‌رود وجود دارد.

بهترین هتل مشهد

هتل مجلل درویشی مشهد

هتل مجلل درویشی نیز از دیگر هتل‌های پنج ستاره مدرن و لوکس شهر مشهد است. این هتل ۲۰ طبقه دارد که با این حساب از بلندترین ساختمان‌های اقامتی شهر مقدس مشهد به شمار می‌رود. همچنین بزرگترین هتل اتریوم کشور با سطح شیشه‌ای است. این هتل در سال ۱۳۹۰ تاسیس یا بعبارتی افتتاح شده است.

وجود ۲۲۳ اتاق با دکورهای متنوع و زیبا از دیگر ویژگیهای منحصر به فرد این هتل است. معماری ویژه و هنرمندانه همراه با رعایت بالاترین سطح استانداردهای کیفی، مواردی هستند که موجب جذب توریستان و مسافران می‌شوند. اتاق‌های این هتل شامل انواع اتاق‌های رویال، اتاق‌های فصل، پنت هاوس، اتاق‌های vip و اتاق‌های ملل می‌شوند. روف گاردن، سرویس ۲۴ ساعته، رستورانهای متنئع ایرانی و غیر ایرانی، حمام ترکی و بازار به سبک سنتی بعلاوه هر امکاناتی که از یک هتل پنج ستاره لوکس و مجلل انتظار می‌رود در هتل مجلل درویشی یافت می‌شود.

هتل مدینه الرضا مشهد

هتل مدینه الرضا مشهد نزدیک‌ترین هتل لوکس پنج ستاره به حرم امام رضا علیه السلام است. به‌طوری که در فاصله دو دقیقه‌ای با حرم مطهر قرار دارد. سبک معماری این هتل، سبک ایرانی اصیل است. از ویژگی‌های مورد توجه هتل می‌توان به رستوران گردان پاناروما و تمام شیشه‌ای در بلندترین نقطه هتل با چشم‌انداز زیبای حرم اشاره کرد.

بوفه ناهار و شام این هتل که در همه ایام سال هم ارائه می‌شود از دیگر مزیت‌های قابل توجه آن است. بجز آن وجود رستورانی با فضای جذاب سنتی و نوستالژی توجه بسیاری از توریستها و مسافران را به خود جلب می‌کند. هتل مدینه الرضا شامل اتاقهای لوکس اکونومی، استاندارد و vip است.

بهترین هتل مشهد

هتل قصر مشهد

هتل قصر مشهد مساحتی حدود ۲۰۰۰۰ متر مربع دارد. این هتل در سال ۱۳۶۷ افتتاح شده و در فروردین ۱۳۹۱ نام آن از هتل قصر به هتل قصر الماس تغیر یافت. پس از آن هتل قصر الماس در سال ۱۳۹۳ درجه پنج ستاره را دریافت کرده و مجددا به هتل بین‌المللی قصر تغیر نام یافت. فضای هتل کاملا دلنشین و باب تبع مسافران است.

هتل قصر مشهد در خیابان امام رضا قرار دارد و از این بابت دسترسی فوق‌العاده‌ای به مراکز خرید، اماکن مهم، مراکز تفریحی و حرم مطهر دارد. به‌طور کلی از نظر موقعیت مکانی دسترسی عالی به مرکز شهر مشهد دارد. طبیعتا هر امکانات و خدماتی که از یک هتل پنج ستاره انتظار برود را در این هتل نیز می‌توان یافت. به کمک رزرو هتل مشهد علی بابا حتما می‌توانید با هتل‌های پنج ستاره بیشتری در شهر مشهد ازجمله هتل الماس، هتل پارس، هتل هما و غیره آشنا شوید.



منبع