اسکواش اسپاگتی مرغ بوفالو | پالئو، غنی از پروتئین، چربی های سالم


طعم بال های تند را با نودل های کم کربوهیدرات در این کدو اسپاگتی مرغ بوفالو ترکیب کنید!

اگر می خواهید پیش غذای مورد علاقه خود را به یک وعده غذایی کامل تبدیل کنید، این دستور غذای فیوژن سرگرم کننده فقط برای شما ساخته شده است.

چنگال خود را بردارید و مقداری رشته فرنگی را در این کدو اسپاگتی مرغ بوفالو پر کنید. طعم تند و معتاد کننده‌ای دارد و حاوی مقدار زیادی پروتئین و چربی‌های سالم است.

آیا می‌خواهید بفهمید دقیقاً در پالئو چه چیزی بخورید؟ به برنامه غذایی رایگان 21 روزه سرخپوشان ما نگاه نکنید.
با کلیک کردن اینجا، برنامه غذایی رایگان پالئو ما را دریافت کنید!

ساده ترین راه برای پخت اسکواش اسپاگتی

کدو اسپاگتی جایگزینی بدون دانه برای نودل های مبتنی بر گندم است و سرشار از ویتامین ها و فیبر ضروری است. از آنجایی که در حالت خام برش دادن آن دشوار است، ترفند این است که آن را در فر بپزید تا پوست بیرونی آن نرم شود. این یک تکنیک بدون دردسر است که به شما این امکان را می‌دهد تا به راحتی رشته‌ها را با چنگال برش دهید، دانه‌ریز کنید و از بین ببرید.

طعم بال های تند را با نودل های کم کربوهیدرات در این کدو اسپاگتی مرغ بوفالو ترکیب کنید.  روی مزرعه ی خامه ای روی آن بپاشید تا جلوه ای واقعی داشته باشید.

مطمئن شوید که نیمه های بیرونی کدو حلوایی را ذخیره کرده و به عنوان کاسه برای سرو استفاده کنید. با ترکیب رشته فرنگی با مرغ، کرفس و سس می توانید آنها را کنار بگذارید. وقتی همه چیز کامل شد، مخلوط را دوباره داخل پوسته ها قرار دهید و دوباره گرم کنید تا همه طعم ها با هم ترکیب شوند.

سس بوفالو خود را انجام دهید

این سس گاومیش از مخلوط کردن سس تند پالئو با روغن کره ای تهیه می شود، اما می توانید به جای آن از کره علف خوری نیز استفاده کنید. شما به راحتی می توانید سس تند خود را با سرکه سیب، سس گوجه فرنگی و ادویه ها درست کنید، اما اگر در کمال میل هستید، حتما یک بطری سس تند بخرید که حاوی شکر یا نشاسته ذرت نباشد.

برای متعادل کردن حرارت حاصل از سس تند، پیشنهاد می‌کنیم که روی این کدو اسپاگتی با مرغ بوفالو، مزرعه‌ی پالئوی خامه‌ای و سرشار از گیاهان را بریزید.

نکات مفید برای شروع:

  • برای آماده سازی آسان مرغ را از قبل بپزید. مرغ پخته شده را در یخچال نگهداری کنید تا زمانی که آن را با سبزیجات و سس ترکیب کنید.
  • سس بوفالو را دو برابر کنید. می‌توانید از سس باقی‌مانده برای پخت بال‌های گاومیش استفاده کنید یا به‌عنوان سس غوطه‌وری برای مرغ سرخپوشان سرو کنید.
  • باقی مانده را برای بعد نگهداری کنید. می توانید آن ها را تا پنج روز در ظرف دربسته در یخچال قرار دهید.

IN-Article-Buffalo-Chicken-Spaghetti-Squash.jpg
زمان

زمان کل:1 ساعت
20 دقیقه

زمان پخت:1 ساعت و 10 دقیقه

1 ساعت 10 دقیقه

زمان آماده سازی:
10 دقیقه

10 دقیقه

ارزش غذایی:53 گرم پروتئین6 گرم کربوهیدرات35 گرم چربی

اسکواش اسپاگتی با مرغ بوفالو

دستور پخت توسط:نویسنده

طعم بال های تند را با نودل های کم کربوهیدرات در این کدو اسپاگتی مرغ بوفالو ترکیب کنید.

سس قرمز تند فرانک (Frank’s RedHot)
گی (غذاهای هندی خالص)
سس رنچ و ماریناد (آشپزخانه اولیه)

اگر این کدو اسپاگتی مرغ گاومیش فوق العاده ساده را دوست داشتید، از انواع غذاهای آسان، خوشمزه و لذیذ در Paleo Eats لذت خواهید برد! از غذاهای سالم و در عین حال دلچسب سرخپوشان مانند گوشت گاو فلفل قرمز مغولی، گوشت خوک کشیده، میله بیکن و غیره لذت ببرید. کپی خود را از اینجا دریافت کنید.





منبع