تزریق ژل لب روسی


تزریق ژل لب روسی

 داشتن لب‌هایی زیبا، بزرگ و خوش‌فرم برای بسیاری از بانوان بسیار مهم است. همین موضوع باعث می‌شود تا روش‌های زیادی برای داشتن لب‌های زیباتر امتحان شود. از میان این روش‌های تهاجمی و غیرتهاجمی تزریق ژل یکی از کم عارضه ترین روش‌ها است.  در این مطلب تصمیم داریم در رابطه با تزریق ژل لب روسی که یکی از پرطرف‌دارترین تزریق‌های موجود است، صحبت کنیم. اگر علاقه‌مند به این نوع تزریق هستید این مطلب را مطالعه نمایید.

تزریق ژل لب روسی چیست؟

بانوان روسی به صورت طبیعی دارای لب‌های زیبا، درشت و خوش‌فرم هستند. پزشکان متخصصان با الگوبرداری از حالت لب این افراد و تزریق ژل به نواحی مختلف لب سعی می‌کنند تا زیبایی چهره زیباجویان را چندین برابر کنند.

فرم زیبا این لب‌ها باعث شده است تا در سالیان اخیر بسیاری از بانوان این روش را برای تزریق و ایجاد تغییر و زیبایی در چهره خود انتخاب کنند.

مزایای تزریق ژل لب مدل روسی

یکی از مهم‌ترین سوالاتی که برای بسیاری از افراد مطرح می‌شود این است که تزریق ژل لب مدل روسی چه مزایایی دارد؟

در پاسخ باید بگوییم که تزریق ژل به این روش دارای یکسری مزایایی است که آن را نسبت به سایر روش‌های تزریق متمایز می‌کند.

تزریق ژل به این روش نه تنها باعث می‌شود تا لب‌هایی زیبا، طبیعی و خوش‌فرم داشته باشید، بلکه باعث می‌شود تا چین و چروک‌ها و عیوب انکساری لب نیز کاهش یابد.

عوارض جانبی تزریق ژل لب مدل روسی

اگر در هنگام تزریق ژل لب مدل روسی از متخصصان کاربردی همچون دکتر محمد حسین کره ئی کمک بگیرید، قطعا هیچ عوارضی را مشاهده نخواهید کرد. به طور کلی می‌توان گفت که تزریق ژل به این روش ممکن است عوارض زیر را به دنبال داشته باشد:

  • حساسیت، نکروز و خونریزی
  • تغییر رنگ لب و کبودی
  • تورم، ایجاد گره و عفونت
  • عدم تقارن لب
  • حرکت ژل

تزریق ژل لب روسی برای چه کسانی مناسب است؟

در پاسخ به سوال آن دسته از دوستانی که می‌پرسند تزریق ژل لب روسی مناسب چه کسانی است، باید بگوییم که تزریق ژل لب به این شیوه مناسب تمامی کسانی است که دوست دارند لب‌های طبیعی اما زیبا و خوش‌فرم داشته باشند. این افراد با این روش می‌توانند تقارنی زیبا در لب‌های خود ایجاد کنند و همچنین اندازه و شکل لب‌های خود را آنگونه که می‌خواهند تغییر دهند. در این روش فیتروم کاهش می‌یابد‌.

 البته لازم است کسانی که این روش را برای بزرگ کردن لب‌های خود انتخاب می‌کنند سلامت جسمانی لازم را داشته باشند.

 تزریق ژل لب روسی

ماندگاری ژل لب روسی

اینکه ژل تزریق شده چقدر ماندگاری داشته باشد به فاکتورهای بسیاری بستگی دارد‌ برخی از این فاکتورهای مهم عبارت‌اند از بهترین کلینیک تزریق ژل، ژل منتخب، پزشک تزریق کننده،  برند سازنده، سبک زندگی و غیره. این نکته را در نظر داشته باشید که برخی از این ژل‌ها به دلیل کیفیت پایین‌تر ماندگاری کمتری دارند و معمولا در کم‌تر از ۶ ماه از بین می‌روند؛ اما دسته دیگر ژل‌های باکیفیتی هستند که ممکن است حتی تا بیشتر از یک‌ سال ماندگاری داشته باشند.

آیا تزریق ژل درد دارد؟

اینکه تزریق ژل به لب درد داشته باشد یا نه کاملا به میزان مهارت پزشک منتخب بستگی دارد. چنانچه پزشک شما تجربه کافی در این زمینه داشته باشد، می‌تواند با بی‌حس کردن عصب‌های لب درد ناشی از این روش را به‌ طور کامل از بین ببرد.

 دسته‌ای از افراد به دلیل انتخاب اشتباه پزشکان غیرمتخصص برای دریافت این خدمات در طول تزریق ژل درد زیادی را تجربه خواهند کرد.

تزریق ژل لب روسی چقدر زمان می برد؟

از آنجایی‌ که تزریق ژل لب مدل روسی نسبت‌ به سایر روش‌های تزریق حساسیت بیشتری دارد، نیاز است تا پزشک متخصص منتخب زمان بیشتری را صرف کند. به همین دلیل تزریق به روش‌های دیگر معمولا نیم‌ ساعت طول می‌کشد اما تزریق ژل به این روش ممکن است تا بیشتر از ۱ ساعت نیز به طول انجامد. قطعا با کمک گرفتن از پزشکان خبره و کاربلد مدت‌ زمان لازم برای تزریق نیز کوتاه‌تر خواهد شد. البته این نکته را در نظر داشته باشید که حساسیت بالای این روش بیشتر به دلیل تزریق در گوشه‌ها و ایجاد تقارن است. بنابراین طبیعی است که زمان زیادی برای ایجاد تقارن صرف شود.

مراقبت‌های بعد از تزریق ژل لب مدل روسی

پس‌ از تزریق ژل لب مدل روسی به‌ منظور جلوگیری از عوارض احتمالی لازم است تا به یکسری نکات توجه داشته باشید و برخی کارها را انجام ندهید:

  • برای‌ اینکه تورم، کبودی یا حتی درد را به‌ طور قابل‌ توجهی کاهش دهید، می‌توانید از کمپرس یخ استفاده کنید با گذاشتن کیسه یخ در روز اول درد شما به‌ طور قابل‌ توجهی کاهش خواهد یافت. البته متخصصان توصیه می‌کنند رپز دوم از گمپرس گرم استفاده کنید.
  • بهتر است به مدت ۴۸ ساعت در معرض گرما قرار نگیرید؛ چراکه گرما می‌تواند تورم را زیادتر کند.
  • از مصرف الکل پس از تزریق ژل لب تا چند روز خودداری کنید.
  • بهتر است تا چند روز از دست زدن به لب‌هایتان خودداری کنید.

تزریق ژل لب روسی

جمع بندی

در این مطلب به بررسی تزریق ژل لب روسی پرداختیم و گفتیم که تزریق ژل به این شیوه چه مزایا و معایبی داردو اگر پس‌ از مطالعه این مطلب تصمیم گرفته‌اید با تزریق ژل لب به این شیوه زیبایی‌های خود را چندین برابر کنید، ابتدا باید به  دلیل این حسن‌ نیت به شما تبریک بگوییم. سپس توصیه می‌شود با انتخاب متخصصان خبره‌ای که در این زمینه فعالیت دارند، زیبایی خود را تضمین کنید. همان‌ گونه که در مقاله نیز اشاره کردیم تزریق ژل به این شیوه دارای حساسیت‌های بسیار زیادی است. همین موضوع باعث می‌شود تا برخی مواقع به دلیل انتخاب پزشکان کم‌ تجربه‌تر زیبایی دلخواه حاصل نشود. اگر تصمیم دارید از دکتر محمد حسین کره ئی

خدمات دلخواه خود را دریافت کنید آدرس و شماره تلفن‌های مرکز ارائه خدمات این پزشک با تجربه را در ادامه بیان خواهیم کرد. این نکته را در نظر داشته باشید که بهتر است قبل‌ از مراجعه حضوری حتما با تلفن‌های ذکر شده ارتباط برقرار کنید.

آدرس: تهران، پاسداران، ساقدوش، نبش رحمانیان غربی پلاک ۶ ساختمان ریحان، واحد ۱۸ طبقه ۳

شماره تماس ها:

۰۲۱۲۲۳۰۱۴۱۶

۰۲۱۲۲۳۰۳۳۶۰

سوالات متداول

  • دوران استراحت پس از تزریق ژل لب روسی چه مدت است؟

تزریق ژل لب مدل روسی یک عمل سرپایی محسوب می‌شود که نیاز به استراحت ندارد. زیباجویان پس از دریافت این خدمات می‌توانند به زندگی خود همچون روال قبلی ادامه دهند.

  • تزریق ژل لب روسی به چه کسانی توصیه نمی‌شود؟

تزریق ژل به بانوان باردار، بیماران مبتلا به سرطان و بیماری‌های خودایمنی، افراد دارای آکنه و آلرژی و همچنین کسانی که ژل دائمی تزریق کرده‌اند، توصیه نمی‌شود.

  • نتایج حاصل از تزریق ژل چه زمانی مشاهده می‌شود؟

نتایج حاصل از تزریق ژل در همان ساعات ابتدایی تزریق قابل مشاهده است؛ اما معمولا به دلیل داشتن تورم در روزهای ابتدایی شما نمی‌توانید فرم اصلی لب خود را مشاهده کنید. بنابراین نیاز است تا چند روز منتظر بمانید تورم رفع شود.

  • قبل از تزریق ژل چه کارهایی نباید انجام شود؟

اگر قصد تزریق ژل را دارید، بهتر است از یک هفته قبل مصرف الکل و دخانیات را قطع کنید. اگر از داروهای ضد التهابی و ضد انعقادی استفاده می‌کنید، با پزشک خود مشورت کنید و در صورت امکان مصرف این داروها را نیز برای بازه زمانی کوتاه کنار بگذارید.



منبع