۷ درمان طبیعی برتر برای مبارزه با چاقی

چاقی: آمار تأیید می کند که ایالات متحده بیشترین افراد چاق را در بین همه کشورها دارد.

بزرگترین علت چاقی فست فود است. تولیدکنندگان مواد غذایی به موادی که در غذای خود قرار می دهند اهمیتی نمی دهند. هدف آنها طبخ غذاهای خوشمزه و به حداکثر رساندن درآمد است. تمرکز آنها روی پول شماست، نه چیز دیگری. آیا وقتی فست فود می‌خرید، برچسب چربی، کالری و سدیم آن را بررسی می‌کنید؟ اگر حقیقت را یاد بگیرید، خود را از آمار شگفت زده خواهید کرد.

دومین دلیل بزرگ چاقی، عادات غذایی والدین است. والدین چاق همچنان فرزندان خود را با همان الگوهای غذایی بزرگ می کنند که برای خود اتخاذ کرده اند. آنها از غذاهای پر کالری، صحراها و غذاهای از پیش بسته بندی شده لذت می برند. این غذاهای آماده حاوی فیبر بسیار کمی و مواد مغذی ضروری هستند. غذاهایی که در معده آنها ذخیره می شود نیز ممکن است در مردان و زنان ناتوانی جنسی ایجاد کند. علاوه بر این، این غذاها در اواخر عمر باعث ضعیف شدن کبد و در نتیجه ابتلا به دیابت، یبوست، اسیدیته، مشکلات روده ای و فشار خون می شوند. آنها دلتنگ مواد مغذی، فیبر و محبت مادری هستند که او هنگام پختن غذا به آنها اضافه می کند. من قویاً معتقدم که با خوردن غذای سبک پنج بار در روز با یک برنامه غذایی متعادل و کم‌چربی و وعده‌های مناسب، و همچنین شرکت در تمرینات شدید منظم با وزنه‌های شش روز در هفته به مدت ۱۵ دقیقه در روز، وزن کم می‌کنید. و از بدنی سالم و شاداب لذت ببرید. غذاهای خانگی و ورزش برای بدن مهم هستند.

من مادرانی را دیده ام که بیش از حد به فرزندان خود غذا می دهند. وقتی بچه ها با اضافه وزن بزرگ می شوند، همان مادران نگران می شوند و به دروغ می گویند بچه هایشان چیزی نمی خورند و همچنان در حال افزایش وزن هستند. من می خواهم به همه مادران توصیه کنم: “شما اولین معلم هستید، نوزادان خود را با یک وعده غذایی مناسب تربیت کنید، آنها را ۲۴ ساعته نگذارید، عادات ساده را به آنها بیاموزید و بگذارید مانند بچه های عادی رشد کنند.” تحمیل غذا به فرزندانتان به دلیل محبت شدید شما ممکن است به آینده فرزندتان آسیب برساند. بچه ها چیزی نمی دانند و تمایل دارند بیشتر از ظرفیت گرسنگی خود غذا بخورند. بنابراین، این وظیفه شماست که زندگی فرزندتان را تنظیم کنید و اجازه ندهید تمام روز غذا بخورد.

افراد افسرده عمدتاً اضافه وزن دارند. آنها در خانه می مانند، تلویزیون تماشا می کنند، مرتب غذا می خورند و به هیچ چیز علاقه ای ندارند. آنها آشپزی نمی کنند و زندگی تنبلی دارند. آنها به دلیل افسردگی زیاد غذا می خورند. آنها عاشق غذای آماده هستند و بیشتر از آنچه نیاز دارند می خورند.

اینکه انسان چگونه می خواهد زندگی کند به خود فرد بستگی دارد. همه چیز در درون شماست، به طور الهی نصب شده است. شما باید برای کمک به خود و اصلاح خود تلاش کنید. با کمک یوگا و مدیتیشن می توانید پتانسیل درونی خود را بیدار کنید و شگفتی هایی را به انجام برسانید. در اینجا ۷ درمان طبیعی برتر برای مبارزه با چاقی آورده شده است:

برای کاهش وزن، ۴۰ اونس بنوشید. صبح زود آب بنوشید و تا یک ساعت غذا نخورید. در صورت یبوست، آب گرم با نصف قاشق چایخوری نمک بنوشید. نوشیدن آب گرم به تنظیم متابولیسم، پاکسازی مسیر روده و رفع یبوست کمک می کند. ما این روش را Usha Paan (آکوا تراپی) می نامیم و این یک درمان طبیعی مبتنی بر یوگا است.

روزه گرفتن برای کاهش وزن یک بار در هفته بسیار توصیه می شود. ممکن است در هنگام ناشتا مایعات بنوشید.

· برای کاهش وزن، آب سبزیجات بنوشید. برگ و میوه سبز بخورید. توت، گلابی، هلو، زردآلو و سیب سبز بخورید. غذاهای غنی از فیبر را برای وعده های غذایی خود انتخاب کنید. برای تقویت استخوان ها از غذاهای گیاهی، سبزیجات خام و جوانه ها استفاده کنید. این به کاهش وزن و رفع بیماری ها نیز کمک می کند.

با حذف قندها، آرد غنی شده سفید و چربی از آشپزخانه خود وزن خود را کاهش دهید. از خوردن غذاهای سرخ شده، شیرینی ها و دسرها خودداری کنید. اینها شما را تنبل، شلخته و کسل کننده می کند و چربی ها را در بدن انباشته می کند

با نوشیدن یک لیوان آب قبل از خوردن یا نوشیدن هر چیزی وزن خود را کاهش دهید. این باعث پر شدن معده می شود و در نهایت کالری کمتری می خوریم که به کاهش وزن کمک می کند.

با مصرف یک قاشق غذاخوری سرکه برنج رقیق شده با دو قاشق غذاخوری آب، وزن خود را کاهش دهید. این ۱۵ دقیقه قبل از هر وعده غذایی روزانه مصرف شود. این به از بین بردن چربی موجود در غذایی که مصرف می کنیم کمک می کند.

نصف قاشق چایخوری پودر جوز هندی را دو بار در روز همراه با آب، بلغور جو دوسر یا سوپ مصرف کنید. این به کاهش چربی در صورت مصرف روزانه کمک می کند.

برخی افراد برای کاهش وزن خیلی کم غذا می خورند یا گرسنه می مانند، اما این رویکرد اشتباهی است. این الگوهای غذایی انرژی شما را تحلیل می برد و متابولیسم شما را کند می کند و بدن شما چربی بیشتری به دست می آورد. زمانی که برنامه‌ریزی می‌کنید، یک انتخاب هوشمندانه برای کاهش ۱ یا ۲ پوند در ماه داشته باشید و دنبال «رژیم‌های کرش» مدرن که معمولاً بعداً مشکلات بیشتری را ایجاد می‌کنند، نباشید.

رژیم آنلاین دکتر روشن ضمیر https://rdiet.ir/ رژیم کتوژنیک دکتر روشن ضمیر