۵ راه غیرتهاجمی برای کنترل بهتر استرس!

استرس، و نحوه برخورد ما با آن اغلب بین بهترین و شادترین بودن و به مراتب کمتر تفاوت می‌گذارد! در ایالات متحده، مسائل و نگرانی های مربوط به استرس بسیار گسترده است، داروها، برای استرس و تنش، یکی از بزرگترین اجزای آن صنعت هستند! با این حال، پس از بیش از چهار دهه مشارکت، در صنایع و فعالیت‌های مختلف، و انجام صدها – صدها نفر از سمینارها، و یا توسعه شخصی، و همچنین نوشتن یک کتاب، و چندین مقاله مربوط به درمان‌ها و درمان‌های طبیعی برای تسکین استرس، قویاً معتقدم، هر چه بهتر به مسائل و مسائل مربوط به استرس خود و/یا به طور بالقوه، مسائل مربوط به استرس رسیدگی کند. ممکن است یکی باشد، خوشحال تر، و غیره. با در نظر گرفتن این موضوع، این مقاله سعی خواهد کرد به طور خلاصه، ۵ راه غیرتهاجمی را برای مدیریت بهتر و استفاده موثر (به نفع شما، استرس و تنش و غیره) مورد بررسی، بررسی، بررسی و بحث قرار دهد.

۱. تمرینات تنفسی/عمیق: یکی از ساده‌ترین راه‌ها، برای کاهش ضربان قلب، و کند کردن آن، زمانی که احساس می‌کنید در حال مسابقه دادن است، کنترل تنفس و سرعت خود است! تمرینات تنفس عمیق، در بیشتر موارد، روشی نسبتاً ساده است، برای اینکه فوراً، به طور موقت، خود را آرام کنید و ضربان قلب / نبض خود را کاهش دهید و فشار خون خود را پایین بیاورید!

۲. خود هیپنوتیزم: برای اکثر مردم، یادگیری، و به طور موثر، استفاده از تکنیک های خود هیپنوتیزم و غیره، در کنترل استرس ها و غیره بسیار قدرتمند است! تکنیک‌ها و رویکردهای مختلفی برای دستیابی به این هدف وجود دارد، و من به شدت توصیه می‌کنم، ادبیات را مرور کنید تا کشف کنید که چگونه ممکن است برای شما مفید باشد! به عنوان بخشی از سمینارهای خود-کمک خود، در چهار دهه گذشته، من دائماً این تکنیک را معرفی می کنم، و چرا، بسیاری آن را مفید می دانند!

۳. نگرش فکر کن – تو – می توانی: اغلب به هنری فورد اعتبار داده می شود که می گوید: می توانید فکر کنید که می توانید، یا نمی توانید. در هر صورت، شما درست می گویید! وقتی کسی به جای نگرانی در مورد احتمالات منفی، روی دستیابی تمرکز می کند، به جای اینکه مشکلی برای فرار از آن باشد، مانعی را به عنوان چالشی برای غلبه بر آن در نظر می گیرد!

۴. یوگا؛ مدیتیشن و غیره: چندین روش موثر، ورزش و راه‌های مختلفی وجود دارد که به شما کمک می‌کند آرام شوید! بسیاری یوگا را به عنوان روشی مؤثر می‌دانند، در حالی که برخی دیگر، استفاده از انواع تمرین‌ها و فرآیندهای مدیتیشن را ترجیح می‌دهند!

۵. چالش ها، ترس ها، ادراکات، گزینه ها و غیره را یادداشت کنید – از به تعویق انداختن پرهیز کنید: کمترین مولد، اما، رفتار مکرر و اقدامی که ممکن است به آن متوسل شود، تبدیل شدن به تعویق است، اما، به تعویق انداختن، تقریباً همیشه، همه چیز را در درازمدت بسیار بدتر می کند! اگر به روشی سازمان یافته و جامع ادامه دهید، کمک می کند. یکی از روش‌های عالی این است که یادداشت کنید، آنچه را که فکر می‌کنید موانع، و/یا چالش‌ها، چرایی ترس، کاری که انجام می‌دهید، برداشت‌های شخصی‌تان، و غیره، و گزینه‌ها و جایگزین‌ها، و همچنین، آنچه را که باور دارید، بنویسید. تنش، اضطراب و استرس خود را کاهش دهید!

اگر یاد بگیرید استرس های خود را کنترل کنید، و حتی بهتر از آن، از آنها یاد بگیرید، مدیریت آنها را به شیوه ای مؤثرتر و مفیدتر آغاز خواهید کرد! چقدر می خواهید، به خودتان کمک کنید؟

رژیم آنلاین دکتر روشن ضمیر https://rdiet.ir/ رژیم کتوژنیک دکتر روشن ضمیر