۴ دلیل شگفت انگیز برای خوردن یک مشت گردو هر روز صبح

تعداد تنقلات سالم نسبت به افراد معتاد به سرعت در حال افزایش است، زیرا افراد برای متعادل کردن استرس روزانه خود انگیزه غذا خوردن تمیز دارند. خوردن یک مشت آجیل مطمئناً یک عادت خوب است و علم نیز با آن موافق است. افزودن تعداد انگشت شماری آجیل مانند گردو به شما کمک می کند تا در مجموع از مزایای آن بهره مند شوید. آنها عملکرد بدن شما را بهبود می بخشند و به شما اجازه می دهند تا به عنوان بخشی از یک رژیم غذایی متعادل، یک رژیم روزانه سالم را برای اعتدال انجام دهید. این نه تنها مغز شما را تیز می کند، بلکه چندین مزیت دیگر را با خوبی های دنیای طبیعی به شما می دهد.

برخی از فواید خوردن روزانه گردو به شرح زیر است:

  • کاهش کلسترول بد – اگر نگران افزایش LDL هستید، گردو راه حل شماست. از نظر علمی ثابت شده است که آنها کلسترول بد را از طریق بهبود عملکرد سلول های عروق خونی برای زندگی بهتر کاهش می دهند. خوردن آنها به صورت روزانه همچنین دور کمر شما را کوچک می کند و شما را به سمت اهداف تمرینی خود سوق می دهد، زیرا آنها مملو از چربی های تک غیراشباع و اسید چرب امگا ۳ هستند. از طریق ایجاد یک بهبود کلی، این یک راه حل طبیعی برای مبارزه با بیماری های مختلف برای داشتن یک قلب شاد است.
  • کاهش التهاب – حتما در مورد غذاهای ضد التهاب شنیده اید و جای تعجب نیست که گردو در صدر فهرست قرار دارد. آنها دارای قوی ترین اسیدهای دوکوزاهگزانوئیک اسید (DHA) و ایکوزاپنتانوئیک اسید (EPA) هستند که معمولاً در ماهی یافت می شوند. این بدان معناست که گردو گزینه ای سالم برای گیاهخواران است که به کاهش مشکل التهاب در مفاصل کمک می کند. همچنین منبع خوبی از اسید آلفا لینولنیک یا ALA است که قرمزی را کاهش می دهد و مفاصل متورم را تسکین می دهد.
  • حافظه خود را بهبود بخشید – عملکرد صحیح مغز برای ذهنیت سالم ضروری است و این آجیل های تقویت کننده مغز دارای DHA بالایی هستند که برای نوزادان و کودکان بسیار توصیه می شود. علاوه بر کوچک کردن شکم، مهارت های یادگیری شما را نیز افزایش می دهد و اضطراب را کاهش می دهد. خوردن آجیل باعث بهبود حافظه و عملکرد مغز و بهبود عملکرد شناختی شما می شود.
  • فشار خون پایین – افرادی که از مشکل فشار خون رنج می برند به سختی غذاهای متنوعی را امتحان می کنند، زیرا دوست ندارند غذای خود را زیاد آزمایش کنند. میان وعده سالم با سدیم کم، جایگزین مناسبی برای غذای ناسالم برای سرکوب آن هوس ها در اواسط بعد از ظهر و نیمه شب است. این یک میان وعده ترد است که می توانید بدون نمک میل کنید. حاوی ویتامین B6 تنظیم کننده خلق و خو است که خلق و خوی شما را بهبود می بخشد و به اضطراب پایان می دهد.

به طور خلاصه، آجیل را در رژیم غذایی خود بگنجانید اما زیاده روی نکنید. فقط به یاد داشته باشید که از کنترل سهم استفاده کنید و سعی کنید تنوع بدون نمک را برای حداکثر نتایج و مزایای تغذیه ای بخرید.

رژیم آنلاین دکتر روشن ضمیر https://rdiet.ir/ رژیم کتوژنیک دکتر روشن ضمیر