کیک پنیر بدون قند چربی سوز


این دستور پخت چیزکیک بدون شکر از همسرم آنجل است که عاشق تهیه غذا، خانه و دستور العمل های مراقبت از بدن است که از سفر مردم به سمت سلامتی مطلوب حمایت می کند. وب سایت، اینستاگرام و صفحه فیس بوک همسرم را که در آن داستان ها و تصاویر زندگی ما را به اشتراک می گذارد، بررسی کنید. او همچنین یک کانال عالی در یوتیوب دارد که می توانید آن را نیز بررسی کنید. ما می دانیم که شما این دستور کیک پنیر بدون شکر را دوست خواهید داشت!

اگر از دستور العمل هایی مانند این لذت می برید، ممکن است به کتاب غذای پیشرفته و دستور العمل من به نام پیشرفت متابولیک کتو علاقه مند شوید.

چیزکیک بدون شکر، چیزکیک بدون شکر

کیک پنیر بدون شکر

قبل

پختن

غیر فعال

جمع

بازده ۸ خدمات

مواد تشکیل دهنده کراست:

دستورالعمل کراست:

مرحله شماره ۱: مواد را با هم مخلوط کنید.

گام ۲: داخل قالب پای فشار دهید، آن را تا حد امکان نازک کنید و کناره ها را فشار دهید.

مرحله شماره ۳: با دمای ۳۵۰ به مدت ۱۰ دقیقه بپزید.

مرحله ۴: از فر خارج کنید و حدود ۱۵ دقیقه بگذارید خنک شود.

مرحله پنجم: به مدت ۳۰ دقیقه در فریزر قرار دهید.

مواد لازم کیک پنیر:

دستورالعمل کیک پنیر:

مرحله شماره ۱: همه مواد را به جز تخم مرغ با هم مخلوط کنید.

گام ۲: تخم مرغ ها را یکی یکی اضافه کنید و با سرعت کم هم بزنید.

مرحله شماره ۳: پوسته پای را پر کنید.

مرحله ۴: به مدت ۵۰ دقیقه در دمای ۳۲۵ درجه بپزید.

مرحله پنجم: از فر خارج کنید و بگذارید ۱۰ دقیقه خنک شود.

مرحله شماره ۶: به مدت چهار ساعت در یخچال قرار دهید.

یادداشت

***تصویر دستور غذا روی آن را با انواع توت های ارگانیک نشان می دهد***

دوره های آموزشی دسر

مقدار در هر خدمت

کالری ۳۷۱

٪ ارزش روزانه

چربی کل ۳۴ گرم

۵۲%

کل کربوهیدرات ها ۱۰ گرم

۳%

فیبر رژیمی ۴ گرم

۱۶%

پروتئین ۸ گرم

۱۶%

چیزکیک بدون شکر، چیزکیک بدون شکرچیزکیک بدون شکر، چیزکیک بدون شکر

نظرات دکتر جوکرز:

این چیزکیک طعم شگفت انگیزی دارد! اگر به دنبال یک دسر کم کربوهیدرات هستید، بهتر است کراست خود را درست کنید و با این دسر تمام کار کنید!

تنها لبنیاتی که من توصیه می کنم علف خوار و ارگانیک است. این مهم است تا از چربی های التهابی امگا ۶، سموم شیمیایی موجود در خوراک جلوگیری شود و بیشترین محتوای مغذی ضد التهابی را از لبنیات خود دریافت کنید. بنابراین در صورت امکان به دنبال پنیر خامه ای ارگانیک با علف باشید.

استویا شیرین کننده مورد علاقه ما است زیرا صد برابر شیرین تر از قند است و تاثیری بر قند خون ما ندارد. اگر به طعم استویا اهمیت نمی دهید، اضافه کردن نمک به آن واقعاً به از بین بردن تلخی خفیف کمک می کند و طعم را به خوبی متعادل می کند.

نظر خود را در مورد دستور غذا در کادر نظرات زیر با ما در میان بگذارید! اگر به دنبال ایده‌های عالی‌تر از وعده‌های غذایی کتو هستید، برنامه کامل پیمایش رژیم غذایی کتوژنیک ما را اینجا ببینید.

چیزکیک بدون شکر، چیزکیک بدون شکر



رژیم آنلاین دکتر روشن ضمیر https://rdiet.ir/