کتاب همه چیز پیلاتس نوشته هری تیلور آلپرز و ریچل تیلور سیگل

نویسندگان مؤسسان مرکز پیلاتس هستند و توسط رومانا کریزانوسکا، یکی از شاگردان اصلی جوزف پیلاتس و وارث روش‌های کلاسیک سیستم او، گواهینامه پیلاتس را دریافت کرده‌اند. شاید به این دلیل، یا به دلیل قالب کتاب‌های «همه چیز»، نسبت به بسیاری از کتاب‌های دیگر پیلاتس که اخیراً خوانده‌ام، به عمق بسیار بیشتری در سیستم پیلاتس می‌پردازند.

کتاب‌های دیگر همگی شامل بیوگرافی مختصری از جوزف پیلاتس و داستان او می‌شوند، اما این کتاب شامل تاریخچه کاملی از حرفه او و استودیوی او در شهر نیویورک است. به علاوه شاگردان اصلی او را توصیف می کند که اکنون در حال ادامه آموزه هایی هستند که او آغاز کرد.

آنها سپس فواید جسمی، ذهنی و عاطفی فراوان پیلاتس و چگونگی آن را برای همه، از سیب زمینی مربی گرفته تا ورزشکاران، بچه ها تا افراد مسن توصیف می کنند. و تاکید کنید که این برنامه ای برای آمادگی جسمانی مادام العمر است، نه یک راه حل سریع. آنها همچنین یک فصل کامل را به این موضوع اختصاص داده اند که چگونه پیلاتس می تواند به توانبخشی افراد آسیب دیده یا درد و ضعف مزمن ناشی از عدم تعادل و ناهماهنگی کمک کند. مربیان پیلاتس در زمینه پزشکی آموزش ندیده اند، اما بسیاری از فیزیوتراپیست ها گواهینامه پیلاتس را دریافت می کنند و تمرینات آن را در کار حرفه ای خود وارد می کنند.

آنها همچنین به اندازه کافی صادق هستند که نبردهای حقوقی را که بر سر سیستم پیلاتس انجام شده است، توصیف کنند (اگرچه با عبارات مبهم – نامی از نام اصلی آنها برده نشده است). اگر شما هم مثل من فکر کرده اید که چرا تا همین اواخر هرگز نام پیلاتس را نشنیده اید، حتی اگر جوزف استودیوی خود را در منهتن در دهه ۱۹۲۰ راه اندازی کرد، به همین دلیل است. تا زمانی که تصمیمی در اکتبر ۲۰۰۰ مبنی بر اینکه این نام را نمی توان علامت تجاری یا محدود کرد، در دادگاه گره خورده بود. این از این نظر خوب است که اطلاعات در حال پخش شدن است تا افراد زیادی بتوانند از آن بهره ببرند. با این حال، بد است به این معنا که هر کسی می تواند دانش پیلاتس خود را به اشتباه معرفی کند.

توصیف آنها از اصول اولیه پیلاتس با برخی دیگر که من دیده ام متفاوت است زیرا شامل “انرژی مخالف” می شود. برخی از نویسندگان ممکن است به دلیل کلمه “مخالف”، آنچه را که آنها به عنوان منفی بودن ضمنی آن درک می کنند، دوست نداشته باشند، اما برای من به معنای تعادل در ذهن و بدن شما و نحوه استفاده از نیروهای بیومکانیکی هنگام حرکت بدن است. من معتقدم که این مهم است زیرا بسیاری از آنها یک قسمت از بدن خود را به هزینه سایرین، به ویژه ورزشکاران، توسعه می دهند.

فصل مربوط به تجهیزات پیلاتس تا حد زیادی بهترین فصلی است که من دیده ام. کاملاً جامع است.

سپس یک تمرین کوتاه پیلاتس از یازده تمرین اساسی در سیستم را شرح می دهند: صد، رول آپ، دایره تک پا، چرخیدن مانند توپ، کشش تک پا، کشش دو پا، کشش ستون فقرات، اره، The Swan، The Side Kick I and II و The Seal.

آنها یک فصل کامل را به هر یک از آن‌ها اختصاص می‌دهند و اطلاعات عمیق عمیقی در مورد نحوه انجام آن‌ها، نسخه‌های مبتدی، پایه و پیشرفته‌شان به شما می‌دهند.

با این حال، اینها تنها تمریناتی هستند که در این کتاب گنجانده شده است، بنابراین برای یادگیری بسیاری از تمرینات پیلاتس موجود، به کتاب های دیگری یا رفتن به کلاس نیاز دارید.

آنها با یک فصل جالب در مورد میزان کار برای گرفتن گواهینامه در آموزش پیلاتس پایان می دهند.

رژیم آنلاین دکتر روشن ضمیر https://rdiet.ir/ رژیم کتوژنیک دکتر روشن ضمیر