کاهش وزن برای زنان بالای ۴۵ سال – نکاتی برای زنان ۴۵ پلاس برای کاهش ۴ تا ۵ پوند وزن در ۷ روز

راه های زیادی برای کاهش وزن برای زنان بالای ۴۵ سال وجود دارد. عدم فعالیت، یائسگی و عدم تعادل هورمونی باعث چاقی در زنان مسن می شود. سرعت پایین متابولیسم در بدن به دلیل افزایش سن نیز یکی از عوامل اصلی افزایش وزن در این سن است. برنامه های غذایی و تمرینات برای زنان مسن تر با زنان جوان تر متفاوت است. ترکیب یک برنامه غذایی سالم با برخی تمرینات قلبی نرم می تواند بسیار مفید باشد.

اپرا وینفری مظهر زنان بالای ۴۵ سال است. او اخیراً با مصرف یک رژیم غذایی خاص به نام توت آکای تحول چشمگیری را پشت سر گذاشته بود. این برنامه غذایی می تواند متابولیسم را در بدن شما ایجاد کند که در نتیجه باعث تحریک چربی سوزی می شود. زنان بالای ۴۵ سال باید یوگا را برای کاهش وزن انجام دهند. انواع مختلفی از وضعیت های یوگا وجود دارد که به بدن شما کمک می کند تا متابولیسم را افزایش دهد و وزن کم کند. همچنین می توانید با انجام این تمرینات استرس و اضطراب را از بین ببرید.

نکاتی برای زنان ۴۵ پلاس برای کاهش ۴ تا ۵ پوند وزن در ۷ روز:

* برای کاهش وزن ۴ تا ۵ پوندی در ۷ روز، باید رژیم توت آکای، پاکسازی روده بزرگ و تمرینات قلبی را ترکیب کنید. فرآیند سم زدایی برای جوانسازی سیستم گوارش و کل سلامتی شما بسیار مهم است. برای از بین بردن این سموم مضر باید از رژیم پاکسازی روده بزرگ استفاده کنید، که در نتیجه به بدن شما کمک می کند تا چربی های سرسخت شکم را به راحتی دفع کند.

* زنان بالای ۴۵ سال می توانند تمرینات قلبی مانند پیاده روی سریع انجام دهند. در طول جلسه کاهش وزن باید مقدار زیادی آب بنوشید. شما باید حداقل ۱۰-۱۲ لیوان آب بنوشید تا دمای بدن را حفظ کنید.

* کاهش وزن برای زنان بالای ۴۵ سال بدون رژیم آکای بری ناقص است. این برنامه غذایی باعث ایجاد متابولیسم و ​​تحریک چربی سوزی در بدن شما می شود. این فرآیند عمدتاً بر کاهش چربی تمرکز دارد. این تکنیک دائمی برای از بین بردن آن پوندهای اضافی است.

رژیم آنلاین دکتر روشن ضمیر https://rdiet.ir/ رژیم کتوژنیک دکتر روشن ضمیر