چگونه کودکان خود را فعال و سالم کنیم

همه ما می دانیم که چگونه بدن خود را متناسب و سالم نگه داریم، اما در مورد بچه ها چطور؟ آیا تغذیه آنها با سبزیجات سبز و میوه های سالم برای ایجاد و حفظ سلامت آنها کافی است؟

خوب جواب خیر است سلامتی و تناسب اندام برای بچه ها به همان اندازه برای بزرگسالان مهم است و به هیچ وجه نباید نادیده گرفته شود یا نادیده گرفته شود، فقط با در نظر گرفتن اینکه “آنها فقط بچه هایی هستند که مقاومت و مصونیت قوی تری دارند”.

این یک تصور غلط است; به سلامت کودکان نیز باید به اندازه بزرگسالان توجه شود. و با استفاده گسترده از ابزارهایی که تحرک جوانان ما را به حداقل رسانده است، اکنون بیش از هر زمان دیگری مهم است، ترویج فعالیت های بدنی در آنها.

• به ورزش بله بگویید

Gameboys و PCP ها را برای تغییر در قفسه قرار دهید، و بچه های خود را در هوای تازه بیرون بیاورید و با آنها با یک بازی قدیمی و خوب کریکت، بیسبال، بسکتبال یا هر ورزشی که دوست دارید با هم بازی کنید، پذیرایی کنید.

علاوه بر گذراندن ساعاتی با کیفیت با هم، فرصتی عالی برای سالم ماندن در کنار هم به شما می دهد. استنشاق هوای تازه برای کاهش افسردگی، اضطراب و استرس هم برای شما و هم برای فرزندتان شناخته شده است. و ورزش همچنین یک راه عالی برای خم کردن عضلات و سوزاندن کالری اضافی است!

• خارج از جعبه فکر کنید!

فعال بودن لزوماً مستلزم ورزش کردن فرزندان شما نیست. همه بچه ها متفاوت هستند. داشتن سرگرمی ها و علایق مختلف این علایق را برانگیزانید و آنها را با زندگی سالم همراه کنید.

اگر رقصیدن را دوست دارند، با آهنگ های مورد علاقه خود مدت طولانی با آنها برقصید، اگر به نقاشی علاقه دارند وسایل خود را در پارک بیرون بیاورند و در هوای آزاد نقاشی کنند و اجازه دهید تخیل آنها جاری شود، با هم در دویدن رقابت کنند یا بازی هاپسکاچ بازی کنند. با یکدیگر. در مورد چگونگی داشتن یک زندگی فعال مثال بزنید.

با تشویق علایق آنها و اینکه آنها چگونه آن را با زندگی کودکان خود ترکیب کنند، در مقایسه با آن دسته از کودکانی که ساعت های طولانی را صرف بازی های ویدیویی و تماشای تلویزیون می کنند، ذهنیت گسترده تر و سازنده تری خواهند داشت.

• آنها را با هم به پیاده روی یا دویدن ببرید

به فرزندان خود بیاموزید که قدر چیزهای ساده زندگی را بدانند: برای تغییر به مدرسه بروید یا با هم به دویدن صبحگاهی بروید. آنها را در تلاش های تناسب اندام کوچکی که برای سلامتی خود انجام می دهید، بگنجانید و فواید آنها را به آنها بیاموزید.

• آنها را در یک مهد کودک ثبت نام کنید

مهدکودک ها علاوه بر اینکه یک مؤسسه آموزشی برای کودکان خردسال هستند، به ارتقای آمادگی جسمانی و سلامت در آنها نیز معروف هستند. فرزندان خود را به مهد کودک بفرستید تا از این بسته کامل نظافت بهره مند شوند. بچه‌های شما می‌توانند مهارت‌ها و فعالیت‌های جدید بیاموزند، دوستان جدیدی پیدا کنند، درس‌های تحصیلی ارزشمندی بیاموزند و انواع و اقسام بازی‌ها را انجام دهند. منجر به سبک زندگی بسیار فعال تر و سالم تر می شود.

مطمئناً قابل درک است که همیشه وقت گذاشتن برای بچه‌ها کار آسانی نیست، مخصوصاً بعد از کار بی‌پایانی که روز به ما تحمیل می‌کند. اما تلاش‌های کوچکی که فرد انجام می‌دهد معمولاً بیشترین تفاوت را ایجاد می‌کند. آموزش شیوه زندگی سالم به فرزندتان، به ناچار وضعیت او را در آینده تعیین خواهد کرد.

رژیم آنلاین دکتر روشن ضمیر https://rdiet.ir/ رژیم کتوژنیک دکتر روشن ضمیر