چه کسی بریتانیا را چاق کرد؟ توسط دکتر مایکل موزلی چهارشنبه ۹ مارس در ساعت ۹ شب در C4 پخش می شود


نرخ چاقی در سرتاسر جهان در حال افزایش است، اما بریتانیا بدتر از اکثر کشورهاست، جایی که ما دومین نرخ چاقی در اروپا (پس از مالت) را داریم.

و این واقعا مهم است – می تواند منجر به نرخ بالای سرطان های مرتبط با چاقی، مانند سرطان سینه، و همچنین سایر بیماری های کوتاه کننده زندگی از جمله دیابت نوع ۲ شود که در بیست سال گذشته بیش از دو برابر شده است.

با توجه به اینکه تولیدکنندگان مواد غذایی راحت سود زیادی از تکنیک های بازاریابی هوشمندانه به دست می آورند، اکنون تصور می شود که ۶۵ درصد از میانگین کالری یک فرد در بریتانیا از غذاهای فوق فرآوری شده تشکیل شده است.

خوب غذا خوردن و رسیدن به وزن سالم بسیار بیشتر از ظاهر شماست. این در مورد بهبود سلامت روان شما، محافظت از مغز و جلوگیری از ابتلا به بیماری های مزمن است، مانند دیابت نوع ۲ و بیماری های قلبی عروقی

پاسخ ما الف است رژیم غذایی مدیترانه ایکه توسط علم ثابت شده است که در عین سیر کننده و خوشمزه بودن یکی از سالم ترین های دنیاست.

یک کارآزمایی تصادفی‌سازی و کنترل‌شده در سال ۲۰۱۹ از ۲۰ بزرگسال سالم استفاده کرد و آنها را به دو گروه تقسیم کرد. گروه اول به مدت دو هفته از رژیم غذایی فوق فرآوری شده پیروی کردند، سپس دو هفته از غذاهای فرآوری نشده و گروه دوم برعکس عمل کردند.

وعده‌های غذایی ارائه شده به هر دو گروه از نظر کالری، چگالی انرژی، درشت مغذی‌ها، قند، سدیم و فیبر مطابقت داشت و به هر داوطلب توصیه شد که به اندازه‌ای که می‌خواهد غذا بخورد.

نکته جالب این است که در روزهایی که به شرکت کنندگان غذاهای فوق فرآوری شده داده می شد، کالری دریافتی به طور قابل توجهی بیشتر بود (تا ۵۰۰ کالری) و به طور متوسط، آزمودنی ها در یک رژیم غذایی فوق فرآوری شده تا ۰.۹ کیلوگرم وزن اضافه کردند و با خوردن غذای فرآوری نشده تا ۰.۹ کیلوگرم وزن کم کردند. رژیم غذایی در طول دو هفته نتیجه گیری از این مطالعه این بود که محدود کردن مصرف غذاهای فوق فرآوری شده ممکن است به پیشگیری و درمان چاقی کمک کند.

در دسترس بودن و قیمت پایین غذاهای فرآوری شده صنعتی مدرن، معمولاً دلیلی است که بسیاری از افراد از دیابت نوع ۲، مشکلات مفصلی، آپنه خواب و موارد دیگر رنج می برند.

نه تنها این، چربی احشایی فشار زیادی بر اندام ها وارد می کند و اگر با آن مبارزه نشود، می تواند منجر به عواقب بسیار خطرناکی شود.

یک رژیم غذایی مدیترانه ای می تواند این را تغییر دهد بدون اینکه احساس کنید رژیمی است که معمولاً می خواهید از آن جدا شوید. مطالعات علمی نشان داده اند که این رژیم پتانسیل موارد زیر را دارد:

  • به کاهش وزن و کاهش سطح کلسترول LDL کمک می کند
  • خطر ابتلا به دیابت نوع ۲ را معکوس یا کاهش دهید
  • خطر ابتلا به آلزایمر را کاهش دهید
  • از بیماری قلبی و سکته جلوگیری کنید

نکته قابل توجه، نشستن برای لذت بردن از غذا، آهسته غذا خوردن و به دور از هرگونه مزاحمت نیز مهم است، زیرا به شما امکان می دهد تشخیص دهید چه زمانی سیر هستید.

غذاهای فرآوری شده سرشار از نمک و شکر خیلی سریع کاهش می‌یابد و این تئوری است که در نتیجه این امر باعث می‌شود که ما کمتر از زمانی که سیر هستیم آگاه شویم. آیا تا به حال متوجه شده اید که هنگام کندن یک غذای آماده، سیری خیلی سریع ظاهر می شود؟

خوردن آگاهانه ممکن است راه حل باشد و ممکن است متوجه شوید که از تجربه خوردن غذا بیشتر لذت خواهید برد.

برنامه آنلاین Fast 800 دارای یک کتابخانه تمرکز حواس همراه با ۱۲ هفته محتوای آموزشی با توصیه های مفید در مورد تغذیه آگاهانه، غذا خوردن احساسی و چگونگی تشخیص اینکه آیا واقعا گرسنه هستید یا خیر.

بنابراین چگونه Fast 800 می تواند کمک کند؟: کاهش وزن سریع

Fast 800 دو نوع از رویکرد خود را دارد که برای کاهش وزن سریع طراحی شده است، برای افرادی که انگیزه زیادی دارند و وزن زیادی برای از دست دادن دارند (معمولاً آنهایی که بر اساس BMI دارای اضافه وزن یا چاق هستند).

پیروی از این روش کاهش وزن سریع بی خطر است، اما فقط تا ۱۲ هفته یا تا زمانی که به BMI سالم برسید توصیه می شود – هر کدام که زودتر اتفاق بیفتد.

چیست: The Very Fast 800

حدود ۸۰۰ کالری در روز

غذای مدیترانه ای با کربوهیدرات کم که توسط متخصص تغذیه داخلی ما (گیاهخوار و غیر گیاهخوار) تولید شده است.

خوردن دو یا سه وعده غذایی در روز، هر کدام که مناسب سبک زندگی شما باشد. درباره فواید دو وعده غذایی در روز بیشتر بخوانید اینجا.

تا ۱۲ هفته قبل از انتقال به رویکرد بلند مدت

چیست: Fast 800 Keto

بین ۸۰۰-۱۰۰۰ کالری در روز

وعده های غذایی بسیار کم کربوهیدرات و غنی از پروتئین، که توسط متخصص تغذیه داخلی ما تهیه شده است

چسبیدن به آن کمی دشوارتر از The Very Fast 800 است، اما ممکن است منجر به کاهش وزن سریع شود.

تا ۱۲ هفته قبل از انتقال به رویکرد بلند مدت

Fast 800 تمام محصولات و توصیه های خود را بر اساس آخرین تحقیقات علمی در زمینه تغذیه، تناسب اندام و تناسب اندام و تبدیل آن به توصیه های عملی است که در دنیای واقعی کار می کند.

برنامه هفته به هفته، آموزش و پشتیبانی همتایان آن برای کاهش وزن، به شما امکان می دهد به نتایجی دست پیدا کنید که هرگز فکرش را نمی کردند. برای اطلاعات بیشتر مراجعه کنید www.thefast800.com

یک برنامه ۱۲ هفته ای – قابل انجام به تنهایی – ۹۹ پوند هزینه دارد و شامل:

  • مواد غذایی مناسب برای روده، برای حمایت از سیستم ایمنی بدن، کالری شماری شده و بر اساس غذاهای سبک Med
  • یک ارزیابی شخصی آنلاین برای تعیین سطح مناسب روزه برای شما
  • یک برنامه ریز غذای انعطاف پذیر و لیست های خرید خودکار برای ساده نگه داشتن برنامه شما
  • بیش از ۳۰۰ دستور العمل آسان برای تهیه و “طعم عالی”.
  • بارها و بارهای پشتیبانی در مورد نحوه انطباق روال خود، به ویژه در زمان COVID-19
  • برنامه های ورزشی هدایت شده که می توانید در خانه و بدون تجهیزات انجام دهید
  • پشتیبانی آنلاین از تیم مربیان سلامت ما، برای مشاوره، پشتیبانی و انگیزه
  • گروهی پر جنب و جوش و الهام بخش از اعضا که با هدف بهبود سلامت خود متحد شده اند
  • مقاله ها و فیلم های آموزشی هفتگی، تا شما قدرت ایجاد این تغییرات را برای زندگی داشته باشید!

رژیم آنلاین دکتر روشن ضمیر https://rdiet.ir/