پشتکار کلید تناسب اندام است

مهم ترین مفهومی که باید هنگام شروع تلاش برای تناسب اندام با خود داشته باشید این است که هرگز تسلیم نشوید. اگر هرگز آن مفهوم را درست نمی دانستم، مطمئناً هرگز به اهداف تناسب اندام شخصی خود نمی رسیدم زیرا سال ها طول کشید تا سرانجام به آن برسم. اگر می خواهید نسبت به بسیاری از مردم جهان در وضعیت بهتری قرار داشته باشید یا حداقل در وضعیت نسبتاً خوبی قرار داشته باشید، به کار سخت و تلاش زیادی نیاز دارید. من در این مقاله سفر شخصی خودم را به سمت اهداف تناسب اندام توضیح خواهم داد و امیدوارم همانطور که متوجه شده اید برای من گرفتن یک سیکس پک و توانایی پرس روی نیمکت بیش از ۳۰۰ پوند پیک نیک نیست، از شما الهام می شود که استقامت کنید تا زمانی که به اهداف خود برسید. شاید. من همچنین در مورد چیزی صحبت خواهم کرد که ممکن است سفر تناسب اندام شما را آسان تر کند، آموزش شخصی آنلاین. آموزش شخصی آنلاین یک راه آسان و مقرون به صرفه جدید برای دریافت آموزش های ورزشی حرفه ای خوب ارائه می دهد. من همچنین روش هایی را بیان خواهم کرد که می توانید مطمئن شوید یک سرویس آموزش شخصی آنلاین خوبی ارائه می دهد.

زمانی که برای اولین بار شروع به توسعه یک هدف تناسب اندام کردم و سعی کردم به آن برسم، زمانی بود که در اوایل نوجوانی بسیار جوان بودم. رژیم غذایی وحشتناکی داشتم و به سرعت وزن زیادی اضافه کردم. من در واقع تا زمانی که کسی به من اشاره نکرد متوجه اضافه وزنم نشدم و از همان لحظه سطح آمادگی جسمانی را که می‌خواستم به آن برسم در ذهنم حک کردم. در آن زمان من به سادگی از کاهش وزن راضی بودم، اگرچه این در نهایت تغییر می کرد و بسیار گسترده تر می شد. در این سن کم نمی دانستم از کجا شروع کنم تا به هدفم کاهش وزن برسم. من با اعضای خانواده مشورت کردم که فقط روش مرسوم را می دانستند که شامل انجام ورزش های قلبی عروقی و حذف کربوهیدرات از رژیم غذایی من بود. با نگاهی به گذشته، معتقدم تنها نیمی از آن نصیحت رویکرد درستی بود و نیمی از آن انجام تمرینات قلبی عروقی بود. در حالی که مصرف کربوهیدرات خود را کاهش دادم، معتقدم که این کار را به روشی بسیار شدید انجام دادم تا اینکه بدانم آیا واقعاً می‌خواهم وزن کم کنم. این روش بسیار افراطی و ساده در نهایت شروع به کار کرد، حتی اگر اکنون آن را کاملاً متفاوت انجام دهم. من عادت نداشتم خودم را وزن کنم تا علائم کاهش وزن را آزمایش کنم، اما روزی را به یاد می آورم که متوجه شدم در حال کاهش وزن هستم. من هنوز یک نوجوان خیلی جوان بودم که در آینه به شکمم نگاه کردم و نشانه هایی از سیکس پک را دیدم. این یک لحظه باورنکردنی برای من بود، زیرا هرگز فکر نمی‌کردم سیکس پک بگیرم. گرفتن گل ششم حتی بخشی از اهداف من نبود، بنابراین می توانستم آن را باور کنم.

از آنجایی که وزن کم کرده بودم، تصمیم گرفتم که می‌خواهم عضلانی‌تر باشم، بنابراین این دومین هدف تناسب اندام من بود. این نیز هدفی است که رسیدن به آن طولانی ترین زمان را از من می برد. وقتی برای اولین بار شروع کردم فکر می‌کردم عضله‌سازی برای همیشه طول می‌کشد، زیرا من یک «به‌دست‌آورنده سخت» بودم، اما اکنون می‌دانم که اینطور نیست. دلیلی که طول کشید تا عضله‌سازی کنم این بود که باید یک فرآیند یادگیری را طی کنم که سال‌ها طول می‌کشد تا به نقطه‌ای برسد که کم و بیش از سطح آمادگی خودم راضی باشم. با گذشت سالها، مفاهیم تناسب اندام کوچکی را ایجاد و اجرا کردم که به تدریج مرا به اهدافم برساند. من قوی تر می شدم، سپس به یک فلات می رسیدم، سپس کمی قوی تر می شدم و قبل از اینکه آن را شکست دهم و کمی قوی تر شوم، به فلات دیگری می رسیدم. مواقعی بود که سال‌ها در فلات می‌ماندم و فکر می‌کردم ژنتیک من مشکل است. طولانی ترین فلات قدرتی که تا به حال به آن رسیده بودم حدود پنج سال طول کشید. دوران بسیار ناامید کننده ای در زندگی من بود اما در نهایت از آن گذشتم. نکته اصلی این است که هرگز تسلیم نشوید.

چیزی که پیشرفت من را سریعتر می کرد آموزش شخصی آنلاین بود، اما در آن زمان آموزش شخصی آنلاین خیلی پیشرفته نبود. خدمات بسیار خوبی برای آموزش شخصی آنلاین وجود دارد که عملا می تواند جایگزین آموزش شخصی معمولی شود.

رژیم آنلاین دکتر روشن ضمیر https://rdiet.ir/ رژیم کتوژنیک دکتر روشن ضمیر