میان وعده های مفید برای کاهش وزن


V.من تنقلات وجود دارد سالم و نه کاهش وزن را تجزیه کنید؟ غالبا، میان وعده های سالم برای کاهش وزن با خستگی و خستگی مداوم همراه خواهد بود بجای بین وعده های غذایی چیزی را به خاطر بسپارید.

خیلی زیاد میان وعده ها زیاد استساعت از نظر کالری ، چربی ، قند، و نمک – a ترکیبی جذاب که شما را به حرکت ادامه می دهد میل بیشتر و بیشتر می شود. در زیر برخی از آنها آمده است نمونه هایی از میان وعده های سالم طعمش عالیه ، پر از مواد مغذی هستندوارد شدن، و هستند کمتر رضایت بخش است.

  1. ساده، بدون چربی یونانی ماست (3/4 فنجان) روی آن را با انواع توت های تازه پر کنید (1/2 فنجان)
  2. یک چهارم کره بادام زمینی (2 قاشق غذاخوری) ساندویچ روی غلات کامل نان با نصف سیب
  3. چوب هویج و 2 عدد قاشق حمص
  4. 4 چوب پنیر کم چرب با کراکر غلات کامل
  5. کم-سوپ سبزیجات سدیم (1 فنجان) و نان سبوس دار

یک صبحانه سالم شامل بر اساس غذاهای با کیفیت بالا و نیازهای فردی. مراقبش باش حواس پرتی ، خوردن برنامه ریزی نشده. همه ما برای صرف صبحانه و تماشای صبح جلوی تلویزیون نشسته بودیم و آنها تقریباً بلافاصله آنجا را ترک کردند. سعی کنید در هنگام خوردن یک صبحانه سالم و برنامه ریزی شده ، دلچسب غذا بخورید و از آن لحظه لذت ببرید.

در خانه سازه، ما فکر نمی کنیم همه برای کاهش وزن به یک صبحانه سالم نیاز دارند. بعضی ها تماشا می کنند نتایج خوب سه وعده غذایی متعادل بدون تنقلات، برخی دیگر به دلیل برنامه یا داروهای خود به میان وعده نیاز دارند رژیم غذاییsبه

صرف نظر از اینکه آیا غذای سالم است یا خیر آ صبحانه سالم ، توصیه می کنیم شما وعده های غذایی خود را برنامه ریزی می کنید و بدون غذا روی میز غذا می خورید حواس پرتی کردن.

ارسال شده در رژیم غذایی ، تناسب اندام ، سلامتی ، کاهش وزن

والری یک متخصص تغذیه و مربی معتبر دیابت است. وی مدرک کارشناسی خود را در زمینه تغذیه و رژیم درمانی و فوق لیسانس خود را در رشته تغذیه از کالج مردیت در رالی ، کارولینای شمالی دریافت کرد. والری به مردم کمک می کند تا درک عمیق تری از غذا ایجاد کنند تا بتوانند تغییراتی پایدار در زندگی خود فراتر از زندگی در خانه ای سازه ای ایجاد کنند. او به کمک شرکت کنندگان در تجزیه مسائل تغذیه ای به اهداف واقع بینانه افتخار می کند. او معتقد است که تعادل و ارتباط سالم با غذا ، کلید توسعه یک برنامه غذایی مادام العمر است که بدن را بدون محروم کردن از آن تغذیه می کند. والری جلسات تغذیه فردی را برگزار می کند ، کلاس های تغذیه آموزش می دهد ، گردش در مغازه های خواربارفروشی و سفرهای رستوران را تسهیل می کند و از شرکت کنندگان در سری هفتگی «چه می خورد شما» سبزی خوردن و پرخوری احساسی حمایت می کند. والری در ابتدا در سال 2011 به تیم Structure House پیوست ، سه سال وقفه کرد تا با فرزندان خردسال خود زندگی کند و در سال 2018 به تیم پیوست.

مشاهده همه پست های والری دیکرسون ، MS ، RD



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *