رژیم لاغری سریع

معجزه ای به نام تاریخ – تعادل جدید


خرما سبک شیرینی دارد با این حال مصرف کردن این وعده های غذایی باعث افزایش ناگهانی را انتخاب کنید و انتخاب کنید فوری قند خون انسان نمی شود.

تاریخ

معجزه ای به نام خرما

خرما میوه درخت خرما است کدام ممکن است در آب را انتخاب کنید و انتخاب کنید هوای گرمسیری انبساط می تدریجی. فواید مصرف شده ای خرما دیدنی است. تنها خوب اونس ۳.۵ اونس (۱۰۰ خوب و دنج) ممکن است حدود ۲۰ سهم اجتناب کرده اند خواستن روزانه شخص به پتاسیم را به در کنار ۷ خوب و دنج فیبر، ۲ خوب و دنج پروتئین را انتخاب کنید و انتخاب کنید چندین نوع آنتی اکسیدان تامین تدریجی. خرما علاوه بر این تأمین خوبی اجتناب کرده اند مس، منگنز، ویتامین B6، منیزیم را انتخاب کنید و انتخاب کنید آهن است.

خرمای اخیر ممکن است صورتی روشن، زرد روشن هر دو چیزی {در این} بین باشد، با این حال خرمای خشک معمولا اسپرسو ای است. انتخاب خرما نیز خارق العاده است را انتخاب کنید و انتخاب کنید بیش اجتناب کرده اند ۳۰۰۰ نوع اجتناب کرده اند این میوه {در سراسر} جهان کشف شد تبدیل می شود.

بدون در نظر گرفتن کدام ممکن است چه نوع خرمایی را انواع می کنید، مصرف کردن این وعده های غذایی همراه خود فواید بهزیستی جالبی در کنار است. خوردن ساده ۲ عدد خرما در روز به مدت خوب هفته ممکن است نتایج جالبی داشته باشد.

هضم بیشتر

معجزه ای به نام خرما

فیبر خوب جزء حیاتی برای هضم مفید است، علیرغم این واقعیت کدام ممکن است انسان آن را هضم نمی شود. به عنوان جایگزین، فیبر کمیت مدفوع را افزایش می دهد. قابل انجام است غیرمعمول به تذکر برسد، با این حال به تسهیل را انتخاب کنید و انتخاب کنید مشترک شدن حرکت چرخ دنده زائد اجتناب کرده اند روده غول پیکر {کمک می کند}.

خوب وعده ۳.۵ اونس (۱۰۰ خوب و دنج) خرما شامل ۷ خوب و دنج فیبر است، متعاقباً انواع خوبی برای تامین این ماده مغذی است را انتخاب کنید و انتخاب کنید افزودن خرما به رژیم غذایی ممکن است ساده است. خوردن خرما همراه خود جو دوسر ممکن است فواید بهزیستی را انتخاب کنید و انتخاب کنید خوردن فیبر را به همان اندازه حد امکان افزایش دهد. بعد از همه فیبر باید به تدریج به رژیم غذایی اضافه شود به همان اندازه اجتناب کرده اند برخی مشکلات گوارشی جلوگیری شود.

معجزه ای به نام خرما