فیزیوتراپی – اضطراب

وقتی صحبت از اضطراب می شود، درمان های طبیعی زیادی وجود دارد. هنگامی که تحقیقات مناسبی انجام دادید، باید فکر کنید که کدام یک برای شما مناسب است. گزینه هایی وجود دارد که نیازی به داروهای گیاهی ندارند و گزینه هایی که شامل آنها می شود. با این حال، به خاطر داشته باشید که هرگز نباید بدون صحبت با یک متخصص آموزش دیده، یک برنامه درمانی بهداشتی را شروع کنید. ممکن است بخواهید به سادگی ذکر کنید که به استفاده از روش طبیعی تری برای درمان مشکلات اضطرابی خود به جای متوسل شدن به داروهای تجویزی علاقه دارید.

شاید مهم ترین درمان طبیعی برای اضطراب، آرام کردن رابطه ذهن و بدن باشد. این ممکن است به معنای یافتن راه هایی برای آرام کردن خود و افزایش احتمال ماندن در آنجا باشد. می توانید پیوستن به کلاس یوگا را در نظر بگیرید، که راهی عالی برای شروع روز و حفظ سطح مشخصی از آرامش در طول روز خواهد بود. همچنین می توانید تکنیک های تنفس عمیق، تای چی یا نوعی تمرین مراقبه را امتحان کنید. برای شما مهم است که به خود بیاموزید چگونه ترس های خود را کنترل نکنید.

اگر علاقه مند به در نظر گرفتن درمان های گیاهی برای اضطراب هستید، گزینه هایی نیز وجود دارد. برخی از گیاهان رایج تر عبارتند از گل ساعتی، کاوا کاوا و سنبل الطیب. این سه گزینه همچنین درمان های عالی برای علائم بی خوابی هستند که اغلب با علائم اضطراب همراه هستند.

علاوه بر این، ممکن است بخواهید نگاهی به رژیم غذایی خود بیاندازید. یک رژیم غذایی سالم به شما کمک می کند تا در زندگی خود به تعادل برسید. اگر فکر می کنید که رژیم غذایی شما ممکن است متعادل ترین نباشد، باید مطمئن شوید که مولتی ویتامین مصرف می کنید تا مطمئن شوید که تغذیه مناسبی دارید.

رژیم آنلاین دکتر روشن ضمیر https://rdiet.ir/ رژیم کتوژنیک دکتر روشن ضمیر