رژیم مسخ شخصیت (مه مغزی) برای بهبودی

احساس مسخ شخصیت (مه مغزی) ممکن است باعث ناامیدی و اضطراب شود، اگر فرد به طور کامل از رویکرد صحیح برای از بین بردن دائمی این علامت اضطراب سرسخت آگاه نباشد. با استفاده از گام‌های مناسب در جهت بهبودی، می‌توان نه تنها علائم مزاحم را خاموش کرد، بلکه از راه‌حلی کامل و دائمی برای این مشکل نیز اطمینان حاصل کرد.

برای غلبه بر مسخ شخصیت مرتبط با اضطراب (مه مغزی) ضروری است که یک روال و برنامه مشخص به صورت روزانه اجرا کنید تا در واقع پیشرفت را تقویت کنید.

وقتی مسئولیت بهبودی خود را به عهده بگیرید، دیگر قربانی نیستید. درک بخش مهمی از بهبودی است و بدون شک دانستن اینکه مسخ شخصیت محصول یک ذهن خسته است، به دلیل نگرانی دائمی ترسناک، اولین قدم است. وقتی فرد عادت قوی به تفکر درونی را در خود ایجاد می کند، افکار به شیوه ای بسیار غیرمولد شروع به چرخش می کنند. این فقط یک ذهن خسته را بیشتر خسته می کند. افکار با سرعت کمتری می آیند و تمرکز مختل می شود. صرف خواندن یک کتاب سخت می شود و خستگی طاقت فرسا جایگزین سطوح انرژی طبیعی فرد می شود. اضطراب نیز از سر ناامیدی وارد تصویر می شود.

همچنین مهم است که به یاد داشته باشید که فرد به دلیل کم خوابی خسته نیست، بلکه به دلیل عادت دائمی تفکر درونی است که در واقع از لحظه باز کردن چشمان خود در صبح شروع می شود. ممکن است فرد به قدری در این عادت ماهر شود که بتواند کارهای خانه و نگرانی را به طور همزمان انجام دهد و فقط منجر به خستگی بیشتر شود. آنها عمیقاً فکر می کنند، انگار در حال مطالعه یک کتاب هستند، فقط این بار خودشان را به طور مداوم و فشرده مطالعه می کنند.

به همین دلیل مهم است که یک روال و برنامه ثابت را اجرا کنید که به صورت روزانه بدون شکست دنبال شود.

هنگام اتخاذ این روال ساختاریافته، باید به طور جدی به این مراحل به صورت روزانه پایبند باشید:

۱. هر روز صبح در ساعت معینی از خواب برخیزید و بلافاصله لباس بپوشید و یک وعده غذایی مغذی مبتنی بر پروتئین های بدون چربی، کربوهیدرات های خوب و چربی های خوب بخورید. نوشیدنی بدون کافئین نیز ضروری است.

۲. به محض اینکه فرد وعده غذایی خود را کامل می کند، ضروری است که به بیرون از منزل برود و در یک برنامه ورزشی متوسط ​​روزانه مانند پیاده روی، دوچرخه سواری، شنا یا دویدن شرکت کند. فعالیت در فضای باز از اهمیت بالایی برخوردار است زیرا اکسیژن تازه و نور (حتی در روزهای ابری) است. آب و هوای نامساعد را با لباس پوشیدن مناسب جبران کنید.

۳. پس از این رژیم تمرینی، یکی این است که به سرعت خود را در یک حرفه یا پروژه مهم درگیر کنند. هدف گذاری ضروری است. اگر در یک شغل انتخابی نیستید، باید به این هدف برسید:

الف- حضور در مدرسه با این هدف و هدف.

ب- در شغلی کار کنید که به هدف نهایی شغلی کمک می کند.

ج- در صورت عدم وجود کار، کار داوطلبانه جایگزین قابل قبولی است (فقط به صورت روزانه، برنامه ریزی شده). رعایت یک برنامه ضروری است.

۴. در تعطیلات آخر هفته و عصر وقت خود را با دیگرانی بگذرانید که علایق مشترک شما را دارند، مانند:

– موسیقی

– هنر

– نوشتن

– ورزش ها

– هر علاقه ای که از برقراری ارتباط و انجام دادن آن لذت می برید.

۵. وقتی با خانواده هستید، به جای اینکه به اتاق خود برگردید و با افکار خود خلوت کنید، به گفتگو بپردازید. در طول روز و شب به دیگران گوش دهید، بشنوید و به آنها پاسخ دهید. شرکت کنید و مشارکت کنید.

۶. خود را در چیزی با دیگران مانند یک پروژه یا علاقه گم کنید. این نوع تجربه به شما زمان کمی برای تفکر درونی می دهد. زمان می گذرد و به ذهن شما اجازه داده می شود استراحتی را که نیاز دارد دوباره جوان کند. هر لحظه که در افکار درونی غرق نمی شوید، ذهن شما در حال طراوت، شادابی و شفا است.

۷. باز هم، دیگران را بشنوید، گوش دهید و پاسخ دهید. بر آنچه در محل کار، خانه و اجتماعی می گویند تمرکز کنید. اگر تنها هستید، روی کتابی تمرکز کنید که از آن لذت می برید، به دنبال سرگرمی یا ورزش تفریحی باشید. بازی‌هایی را بیابید که ذهن شما را به خوبی به چالش می‌کشند یا نواختن آلتی را بیاموزید که ذهن را برای تمرکز دوباره آموزش می‌دهد. هدف این است که خارج از ذهن خود باقی بمانید، از عادت به تفکر درونی.

در اصل شما یک ذهن نگران و ترسو را مجدداً آموزش می دهید و عادتی را که آن را خسته می کند و آن را به احساس مسخ شخصیت (مه مغزی) می کشاند، ترک می کنید که باعث افزایش اضطراب نیز می شود. با یادگیری طراوت بخشیدن به ذهن، همراه با برنامه غذایی صحیح و عادات فکری، موفق خواهید شد مه مغزی را از بین ببرید و بار دیگر شفافیت کامل را در تفکر و زندگی تجربه کنید.

هیچ دارویی برای ایجاد این بهبودی وجود ندارد زیرا شما بیمار نیستید. این عادت اضطرابی سرسخت زمانی به خوبی پاسخ می دهد که به درستی با آن برخورد شود و به شیوه ای بسیار خاص دنبال شود. پس از اعمال این روش بهبودی، از مشاهده تغییر چشمگیر در احساس و واکنش خود شگفت زده خواهید شد.

یادگیری بازآموزی مغز از طریق اصلاح رفتار و استفاده از برنامه تغذیه/رژیم غذایی مناسب، بهبودی سریع و دائمی را بدون ترس از عود در آینده تضمین می کند.

رژیم آنلاین دکتر روشن ضمیر https://rdiet.ir/ رژیم کتوژنیک دکتر روشن ضمیر