رژیم غذایی پنیر کلبه – چرا رژیم غذایی ۳ روزه پنیر کلبه گریپ فروت می تواند پاسخی باشد که شما نیاز دارید

اگر فقط می‌خواهید برای یک رویداد خاص وزن کم کنید و به کاهش وزن طولانی‌مدت اهمیتی نمی‌دهید، رژیم غذایی ۳ روزه گریپ فروت پنیر دلمه برای شما مناسب است. گفته می شود، اگر اهداف بلندمدت کاهش وزن دارید، احتمالاً می خواهید از آن اجتناب کنید.

نکته مهم در مورد این رژیم این است که شما می توانید تا ۱۰ پوند در ۷۲ ساعت وزن کم کنید. خبر بد این است که تقریباً مطمئناً بلافاصله پس از ترک رژیم تمام وزن خود را به دست خواهید آورد. همچنین بسیار ناسالم است که به مدت طولانی در این رژیم باشید زیرا در نهایت دچار سوءتغذیه، خستگی و مستعد بیماری می شوید زیرا سیستم ایمنی بدن شما به خطر می افتد.

اما، هیچ اشکالی ندارد که آن را برای کوتاه مدت امتحان کنید. اگر می‌خواهید به یک گردهمایی دبیرستانی بروید یا برای عروسی یک دوست عالی به نظر برسید، می‌تواند برای شما خوب باشد. فقط مواظبش باش

رژیم غذایی ۳ روزه گریپ فروت پنیر به شما کمک می کند وزن اضافی آب را از بین ببرید، نفخ را کاهش دهید و با کاهش کالری دریافتی مقداری چربی بسوزانید. این کالری بسیار کمتر است که باعث می شود پس از پایان وزن دوباره وزن خود را به دست آورید، زیرا واکنش طبیعی بدن شما نسبت به چربی سوزی زمانی که دوباره شروع به خوردن منظم کنید، خواهد بود.

یک نکته مهم در اینجا: اگر از هر نوع داروی ضد افسردگی یا ضد اضطراب استفاده می کنید، باید از این رژیم اجتناب کنید. هر دوی این نوع داروها می توانند تداخل منفی و خطرناکی با گریپ فروت داشته باشند.

نکته کلیدی این است که رژیم را دقیقاً دنبال کنید. هر گونه تعویض به این معنی است که تمام تلاش های شما بیهوده بوده است!

روز ۱:

صبحانه: یک فنجان قهوه یا چای سیاه و یک تکه نان تست؛ نصف گریپ فروت بخورید یا یک لیوان آب گریپ فروت بنوشید.

ناهار: یک وعده کامل پنیر، یک تکه نان تست و قهوه یا چای سیاه بخورید.

شام: سه اونس از هر گوشت بدون چربی، یک فنجان هویج، یک فنجان بستنی یا ماست منجمد، یک سیب و یک فنجان قهوه سیاه یا چای بخورید.

روز ۲:

صبحانه: یک فنجان قهوه یا چای سیاه و یک تکه نان تست؛ نصف گریپ فروت بخورید یا یک لیوان آب گریپ فروت بنوشید.

ناهار: یک وعده کامل پنیر کوتیج، پنج کراکر نمک و یک فنجان قهوه یا چای سیاه.

شام: دو هات داگ، نصف فنجان هویج، یک فنجان بروکلی، یک موز و یک فنجان قهوه یا چای سیاه.

روز ۳:

صبحانه: قهوه یا چای سیاه، پنج کراکر نمک، یک اونس پنیر چدار و یک سیب.

ناهار: یک تخم مرغ آب پز، یک تکه نان تست و یک فنجان قهوه یا چای سیاه.

شام: یک پیمانه پنیر دلمه، یک فنجان هویج، یک فنجان خربزه، نصف فنجان بستنی یا ماست یخ زده و یک فنجان قهوه یا چای سیاه.

بنابراین، آن را وجود دارد. هات داگ، کراکر نمک و همه چیز. اما قبل از شروع رژیم غذایی ۳ روزه پنیر و گریپ فروت، از خود بپرسید: آیا واقعا ارزش چند پوند وزنی را دارد که ممکن است در ازای احساس گرسنگی، بدخلقی و بدبختی از دست بدهید؟

رژیم آنلاین دکتر روشن ضمیر https://rdiet.ir/ رژیم کتوژنیک دکتر روشن ضمیر