رژیم لاغری سریع

رژیم غذایی و آکنه – آیا رژیم غذایی و آکنه اغراق آمیز هستند؟

آیا آکنه نشانه بدی برای سلامتی شماست؟ آیا رژیم غذایی شما می تواند ربطی به جوش های آکنه داشته باشد؟

دلایل زیادی برای بروز آکنه وجود دارد، از جمله ژنتیک، لباس های تنگ، الگوهای غذایی فلفلی و چرب، پرخوری، چاقی، افسردگی، هورمون ها، اضطراب، محیط کثیف، استانداردهای زندگی ضعیف، کمبود خواب، کمبود مواد غذایی مغذی و کم خوری. . انجام ورزش و غیره به این ترتیب، گیاه رژیمی چند ساله به انتخاب نهایی اکثر افراد برای از بین بردن سریع آکنه تبدیل می شود.

اغلب اوقات، ویتامین B2 برای آکنه، عملکرد تیروئید و متابولیسم سریع ضروری است. مانند ویتامین B3، ویتامین B3 برای آکنه و همچنین برای تولید استاندارد هورمون تیروئید بسیار مهم است.

هر گونه کمبود ویتامین B5 ممکن است منجر به بروز آکنه شود. ویتامین B5 نقش بسیار مهمی در پاکسازی آکنه و تولید انرژی دارد و همچنین از عملکرد غدد فوق کلیوی حمایت می کند. بزرگترین منابع غذایی ویتامین B5 عبارتند از: جگر و کلیه ها، گوشت، مرغ، آجیل، دانه های گندم، سبوس گندم، جوانه گندم، تخم مرغ، ملاس، جو، جو، لوبیا، نان سبوس دار و سبزیجات سبز.

ویتامین B6 علائم آکنه و تولید هورمون تیروئید و همچنین متابولیسم را عادی می کند. بهترین منابع غذایی ویتامین B6 عبارتند از: مخمر آبجو، سبوس گندم، جوانه گندم، جو، ساردین، ماهی خال مخالی، مرغ، گوشت گاو، آووکادو، موز، برنج قهوه ای، کلم، میوه های خشک، ملاس و تخم مرغ.

کولین یک ویتامین واقعی نیست زیرا به سمت کبد هدایت می شود. برای متابولیسم لیپید و ساختار خوب پوست ضروری است. کمبود کولین می تواند منجر به جوش و جوش سرسیاه شود. پربارترین منابع غذایی کولین شامل: لسیتین، جگر گاو، گوشت گاو، زرده تخم مرغ، جوانه گندم، کلم بروکلی، خیار و بادام زمینی است.

ویتامین C علاوه بر عملکرد مناسب گلوکز به انرژی در سلول‌ها و سطح صاف پوست، طیف وسیعی از مزایای سلامتی را ارائه می‌کند. غنی ترین منابع غذایی ویتامین C عبارتند از: توت سیاه، کلم بروکلی، فلفل سبز، کیوی، کلم بروکسل، لیمو، پرتقال، توت فرنگی و کلم.

رژیم آنلاین دکتر روشن ضمیر https://rdiet.ir/ رژیم کتوژنیک دکتر روشن ضمیر