راه های ساده ای که می توانید بازیابی ماری جوانا را به موفقیت تبدیل کنید

ماری جوانا یا به عنوان حشیش، علف هرز یا گلدان نیز شناخته می شود، یک داروی بازدارنده است. همچنین این ماده مخدر پرمصرف ترین مواد مخدر غیرقانونی در جهان است. هیچ سطح ایمن برای مصرف ماری جوانا وجود ندارد. عوارض جانبی این داروها از فردی به فرد دیگر بسته به سلامتی، وزن، اندازه، مقدار مصرف شده یا مخلوط شدن آنها با سایر داروها یا مسکن ها متفاوت است. دوز زیادی از ماری جوانا اثرات توهم زا ایجاد می کند. ماده شیمیایی فعال اصلی در ماری جوانا THC است. بازیابی ماری جوانا به عنوان سم زدایی نیز شناخته می شود. برای ترک اعتیاد به ماری جوانا، باید این قوانین را دنبال کنید.

قانون شماره ۱: از دروغ گفتن به خودتان دست بردارید و فورا شروع به بهبودی کنید

اعتیاد مستلزم دروغ گفتن است. دیگر متقاعد نکنید که از فردا یا بعد از این مفصل بهبودی خود را شروع خواهید کرد. الان شروع کن. شما باید بین توانبخشی خانگی و توانبخشی مسکونی یکی را انتخاب کنید.

اگر از خانواده خود حمایت می کنید، بازسازی خانه بهترین گزینه است. شما به یک محیط امن و حمایتی نیاز دارید که در آن بتوانید شروع به بازیابی ماری جوانا کنید. شما باید در کنار افرادی باشید که به نظر شما از شما در مسیر موفقیت حمایت و تشویق می کنند: پزشک، خانواده، بهترین دوستان، درمانگرتان. با افرادی باشید که در طول و بعد از روند بهبودی به شما کمک می کنند تا از عود بیماری جلوگیری کنید. با آنها کاملاً صادق باشید. اگر نتوانید صد در صد با آنها صادق باشید، کار شفابخشی را به خوبی انجام نخواهید داد. از انجام کاری در مورد اعتیاد خود خجالت نکشید.

بهبودی پس از اقامت ۵ تا ۱۰ روزه در بیمارستان یا در برخی موسسات با کادر پزشکی در ۲۴ ساعت شبانه روز انجام می شود. در این مدت، شما با کادر پزشکی تنها خواهید بود تا روی روند بهبودی تمرکز کنید و از تماس با افرادی که مواد مخدر مصرف می کنند اجتناب کنید.

قانون شماره ۲: برای تجربه طیف وسیعی از علائم آماده باشید

در طول روند بهبودی، برای تجربه طیف وسیعی از علائم از خفیف تا شدید آماده باشید. شما تمایل به مصرف دائم دارو خواهید داشت. هوس ها می آیند و می روند و این کاملا طبیعی است. بهبودی شما از چند روز تا چند ماه طول خواهد کشید. نیازهای شما به دارو ممکن است بیشتر طول بکشد. مهم ترین چیزی که باید بدانید این است که شما باید استقامت کنید، مهم نیست چه اتفاقی می افتد. علائم دیگر عبارتند از اضطراب، بی خوابی، تحریک پذیری و بی اشتهایی. ترکیبی از بسیاری از علائم می تواند مشکلات واقعی در روند بهبود ایجاد کند. SMART Recovery می تواند به شما کمک کند در مسیر بهبودی بمانید.

اگر می خواهید موفق شوید، باید باور داشته باشید که بهبودی ماری جوانا اتفاق خواهد افتاد. منظورم این است که در اعماق وجود شما باید بدانید که بدن شما قادر به دور زدن سرنوشت است. شما نمی توانید هیچ پاسخی را بپذیرید. به یاد داشته باشید که این کار را برای همه کسانی که شما را دوست دارند و در درجه اول برای خودتان انجام می دهید.

قانون شماره ۳: از تمام موقعیت های پرخطری که منجر به اعتیاد شما می شود اجتناب کنید

در طول و پس از بهبودی ماری جوانا، اجتناب از تمام موقعیت‌های پرخطری که منجر به اعتیاد شما می‌شود، ضروری است. شایع ترین موقعیت های پرخطر عبارتند از: عصبانیت، تنهایی و گرسنگی. برای اجتناب از آنها، قانون شماره ۴ را تمرین کنید.

قانون چهارم: زندگی جدیدی بسازید

یک زندگی جدید ایجاد کنید. از دوستان قلابی که شما را به مصرف دارو تشویق می کنند دوری کنید. خود را به کسی معرفی کنید که بهبودی ماری جوانا را به پایان رسانده است. از او بخواهید که از شما حمایت کند. او به شما انگیزه می دهد که پایدار باشید و وقتی همه چیز خیلی سخت به نظر می رسد تسلیم نشوید و آماده باشید که همه چیز حتی سخت تر شود. وقتی اوضاع سخت شد، برو هوای تازه بخور. ذهن خود را پاک کنید و سعی کنید راه حل های دیگری پیدا کنید. مثبت فکر کنید و اتفاقات خوب شروع خواهد شد. به یاد داشته باشید که همیشه می توانید از نزدیک ترین افراد کمک بخواهید. آنها همیشه از شما حمایت خواهند کرد تنها کاری که باید انجام دهید این است که هرگز تسلیم نشوید.

سعی کنید همیشه مشغول بمانید.

فعالیت های بدنی مانند دوچرخه سواری، شنا و دویدن را انجام دهید

یک مربی مشترک استخدام کنید

در شبکه های اجتماعی فعال تر باشید

دوستان جدید معرفی کنید

تلویزیون یا فیلم تماشا کنید

کتاب های انگیزشی را بخوانید و تمرین کنید

حداقل ۸ ساعت بخوابید

همیشه با دوستانی باشید که از شما حمایت می کنند

تنها نباش زمانی که در حال بدی هستید به کسی نیاز خواهید داشت که به شما کمک کند.

رژیم غذایی خود را تغییر دهید

یک رژیم غذایی سالم با مقدار زیادی میوه، سبزیجات و غذاهای سرشار از فیبر داشته باشید. بسیاری از مواد غذایی حاوی فیبر هستند. به عنوان مثال، حدود ۴۰ درصد از کل کربوهیدرات های موجود در عدس را فیبر تشکیل می دهد. بعد از عدس لوبیا می آید، با ۱۳ گرم فیبر در ۱ فنجان لوبیا قرمز پخته، یک فنجان لوبیا سیاه حاوی حدود ۱۵ گرم فیبر و یک فنجان لوبیا سفید حاوی حدود ۱۸ گرم فیبر. کنگر با اندازه متوسط ​​بیش از ۱۰ گرم دارد. روزانه ۱-۲ لیتر آب بنوشید. اگر نمی توانید زیاد غذا بخورید از مکمل مولتی ویتامین استفاده کنید.

رژیم آنلاین دکتر روشن ضمیر https://rdiet.ir/ رژیم کتوژنیک دکتر روشن ضمیر