در اینجا نحوه استفاده از یک «ساعت برق» در زمانی که ساعت‌ها به جلو می‌روند، آورده شده است


تحقیقات نشان می‌دهد که پایبندی به عادت‌های سالم که در صبح تکمیل می‌شوند، آسان‌تر است. همانطور که برای جلوتر آمدن ساعت ها آماده می شویم، آغاز بهار و همچنین طلسم هایی است، یک ساعت نور اضافی – که به این معنی است که در نهایت ارزش دارد کمی زودتر از خواب بیدار شوید تا بهترین استفاده را از روز ببرید.

مربی یوگا Anna de Sousa More

آنا دی سوزا، یوگا بیشتر مربی و متخصص در مورد اینکه چرا یک ساعت اضافی در روز بهانه مناسب شما برای “تنظیم مجدد بهاره” است، توصیه های تخصصی می کند:

بهار زمان خوبی برای تجدید نظر در تصمیمات بهداشتی ژانویه است. نور ساعت اضافی، که ما آن را “ساعت نیرو” می نامیم، بهانه ای است برای صرف زمان بیشتر برای خود، مراقبت از سلامت خود، و برنامه ریزی در زمان بیشتری برای انگیزه و تندرستی.

و در حالی که من به شما پیشنهاد نمی‌کنم به «باشگاه ۵ صبح» بپیوندید، امیدوارم بتوانید صبح‌ها یک ساعت فقط برای خودتان وقت بگذارید.

در اینجا نکات مهم من در مورد چگونگی استفاده حداکثری از “ساعت برق” خود برای بهبود رفاه خود آورده شده است:

  1. روز خود را بدون فناوری شروع کنید

آیا می دانستید ۸۰ درصد از کاربران گوشی های هوشمند در عرض ۱۵ دقیقه پس از بیدار شدن گوشی خود را چک می کنند؟ روز خود را با اعلان‌هایی شروع کنید که روی صفحه‌نمایش ظاهر می‌شوند، “وزوز” مداوم و سایر محرک‌های صفحه نمایش باعث واکنش‌های استرس در بدن شما می‌شود و احساس خستگی را در شما ایجاد می‌کند.

توصیه من این است که از یک ساعت نور اضافی خود بدون هیچ مزاحمتی لذت ببرید. بنابراین نه گوشی، نه فناوری. فقط به خودتان اجازه دهید که از خواب بیدار شوید و از روز جدید لذت ببرید.

یک فنجان چای خوب برای خود درست کنید، از پنجره به بیرون نگاه کنید، یادداشت برداری کنید یا کمی مطالعه کنید. سپس، به بدن خود فرصت بیدار شدن و تنظیم را بدهید.

نکته پاداش: وقتی به خواب می روید، گوشی خود را در حالت هواپیما قرار دهید و وقتی از خواب بیدار شدید، آن را به همین شکل نگه دارید!

  1. مدیتیشن یا Breathwork را امتحان کنید

فقط ۱۰ دقیقه مدیتیشن یا نفس کشیدن برای تقویت خلق و خوی شما و کاهش پاسخ استرس در روز کافی است. این در نهایت باعث می شود در طول روز بازدهی بیشتری داشته باشید.

یادگیری، شروع یک مدیتیشن یا تمرین نفس کشیدن می تواند دلهره آور باشد. اما نگران نباشید، کارشناسان MoreYoga آنلاین MoreMind در MoreYoga Wellness TV ده ها تمرین ۱۰ دقیقه ای را ارائه کرده اند تا به شما کمک کنند این صبح های سبک زیبا را با تمرکز حواس شروع کنید.

  1. برای حرکت وقت بگذارید

من ممکن است تعصب داشته باشم اما هیچ چیز بهتر از یوگا برای آماده کردن بدن ما برای آن روز وجود ندارد. فقط یک ۱۵ تا ۳۰ دقیقه از خانه ام با پیژامه ای که هنوز به تن دارم، به من احساس انرژی می کند و برای مقابله با هر چالشی که ممکن است در روز پیش رو داشته باشد، آماده باشم.

اگر به دنبال یک یوگا فلو سریع برای شروع روز خود هستید، ما یک کلاس فوق العاده ۱۵ دقیقه ای تقویت کننده یوگا در کانال YouTube MoreYoga داریم!

اما اگر ورزش مورد علاقه شما دویدن یا به سادگی بردن سگ برای قدم زدن در اطراف بلوک باشد، این نیز موثر است!

فقط مطمئن شوید که نوعی حرکت را در صبح انجام می دهید، زیرا این یکی از سالم ترین عاداتی است که می توانید در این بهار داشته باشید.

تحقیقات در سال ۲۰۱۹ نشان داد که ورزش صبحگاهی ممکن است ساعت بدن شما را زودتر تغییر دهد، به این معنی که صبح ها هوشیارتر و در شب زودتر خسته می شوید. بنابراین می توانید زیبایی خود را بخوابانید و روز بعد این کار را دوباره انجام دهید.

  1. یک صبحانه متعادل بخورید

نه، یک قهوه غذای آماده در حالی که به سمت لوله می روید حساب نمی شود.

همه ما یادداشت “صبحانه مهم ترین وعده غذایی روز است” را داریم. اما برای من، فراتر از این است: صبحانه مراقبت از خود و تمرین زمانی عالی است. بعد از صبحانه تا عصر دیگر فرصتی برای غذا خوردن در آرامش ندارم.

با این تمرین کنار بیایید. زمانی را برای یک وعده غذایی خوشمزه و مقوی در صبح اختصاص دهید، از جمله برخی از میوه های رنگارنگ فصل. غذای خود را در صبح دریافت کنید تا بتوانید بدن و مغز خود را تا زمان ناهار تقویت کنید!

احساس الهام گرفتن از ساعت اضافه نور دارید؟ امیدوارم!

و به یاد داشته باشید، اکثر ما زندگی پر استرسی داریم، بنابراین هیچ زمانی بهتر از صبح ها برای تمرکز و تمرکز وجود ندارد.

رژیم آنلاین دکتر روشن ضمیر https://rdiet.ir/