درمان حملات پانیک با رژیم غذایی سالم

اگر به گروه بدشانس افرادی تعلق دارید که اغلب با حملات اضطرابی آزار می‌دهند، اکنون دلیلی برای لبخند زدن وجود دارد زیرا می‌توان با درمان حملات پانیک به روش طبیعی مبارزه کرد. پس نخورید و بخوانید.

درمان با ردیابی علت و همچنین خوردن غذای مناسب آغاز می شود. این بدان معناست که شما باید غذاهای غنی از ریبوفلاوین یا آنچه ما ویتامین B می نامیم بخورید، این ویتامین مجهز به آرامش اعصاب و تامین انرژی و آرامش لازم برای افرادی است که از استرس و خستگی زیادی رنج می برند. درک این نکته ضروری است که هر چیزی که می خورید بر احساسات فیزیکی، عاطفی و ذهنی شما تأثیر می گذارد. در واقع، برخی از مواد غذایی که حاوی مواد نگهدارنده و رنگ مصنوعی هستند می توانند باعث حمله اضطراب شوند.

یک رژیم غذایی مغذی برای کمک به درمان حملات پانیک به تغییراتی در آنچه می خورید نیاز دارد. این قدرت تصمیم گیری خوب زیادی را می دهد. به جای غذاهای حاوی مواد افزودنی مانند فست فود، غلات کامل را انتخاب کنید، زیرا احتمال بروز حمله اضطراب در آنها بیشتر است. غذاهای فرآوری شده را کنار بگذارید و روی سبزیجات و میوه های ارگانیک بنشینید.

سیر، مارچوبه، سالمون (همراه با ماهی غنی از سایر اسیدهای چرب امگا)، پیاز، هویج، آووکادو و سایر غذاهای غنی باید به عنوان بخشی از یک رویکرد طبیعی و مغذی برای غلبه بر حملات پانیک مصرف شوند. انجام این کار دشوار نیست و فواید آن برای سلامتی ما بسیار زیاد است. یقینا توصیه می شود به خصوص اگر عادت به خوردن غذاهای ذکر شده ندارید، تغییراتی در رژیم غذایی ایجاد کنید. علاوه بر این، درمان با مکمل های گیاهی نیز مفید است.

رژیم آنلاین دکتر روشن ضمیر https://rdiet.ir/ رژیم کتوژنیک دکتر روشن ضمیر